4. Aile

105 36 12
                                    

İyi okumalar ,

Boran'ın geçmişi,

Aile , herkez için ayrı bir anlam taşır.Benim için ise iki anlamı vardı .

Acı ve ihanet

Bir çocuk iki defa terk edilebilir miydi? İki defa ihanete uğrayabilirmiydi?O küçük kalbi kaldırabilirmiydi ?

Ben kaldırmıştım , kaldırmaya devam ediyordum ilk ailem yani annem ve babam beni bir kaldırımda terk etmişti.

Aramadım ,bulmaya çalışmadım .

Korktum ya tekrar bırakırlarsa ,

İkinci ailem bir çocuktu . O da terk edilmişti ihanete uğramıştı

Ama gitti . Onu aradım ama bulamadım .

Cem Abi buldu beni sokakta elimdeki bıçakla bileğimi kesmiştim ölmeyi bekliyordum .

Keşke ölseydim .

Ölmekten korkmuyordum çünkü masumdum ama şimdi en korktuğum şey ölmekti .

Sevilmeden ölmek istemiyordum ama beni bu kalple geçmişimin kötülüğüyle ve izlerimle kimse sevmezdi .

Boran'ın geçmişinden

Dışarı doğru yürüdüğümüzde kimseden ses çıkmıyordu ben yine Alaz ' ın arabasına binmiştim ama bu sefer arkada Yiğit vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dışarı doğru yürüdüğümüzde kimseden ses çıkmıyordu ben yine Alaz ' ın arabasına binmiştim ama bu sefer arkada Yiğit vardı .

Kimse konuşmuyordu . Eve geldiğimizde Zeynep kapıyı açtı . İçeri girdiğimizde herkez odasına çıktı . Üstüme rahat bir şeyler geçirip saçımı ve makyajımı umursamadan kendimi yatağa attım .

Sabah kalktığımda Zeynep uyuyordu . Ev çok sessizdi . Salona indiğimde Boran oturuyordu .

Benim geldiğimi görünce hızlıca ayağa kalktı . " Alya " diye seslendi ona döndüğümde elleri ile oynadığını gördüm .

Ona dikkatlice baktığımda " sana bir süprizim var " dedi .

Bir şey söylememe izin vermeden kolumdan tuttu ve beni dışarı çıkardı .

Dışarı çıktığımda karşımda siyah renk büyük bir motosiklet duruyordu . " Ee ben bunu sana aldım. " Sanki dilim tutulmuştu." Yani beğenmediysen değiştiririz , beğenmediysen söyle yani."

Bir anda sesli bir şekilde gülmeye başladığımda kendimi kontrol edemiyordum .

" Bu benim mi ? " arkama bakınca diğerlerinin de beni izlediğini gördüm .

Yanlız KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin