Takıntı

173 8 51
                                    

En önlerde oturan, Sarı saçlı çocuğu dikizliyordu Zoro. Herkes derse odaklanmaya çalışırken, onun dikkatini çeken tek şey o çocuktu.

Yaklaşık iki sene önce, lisenin ikinci yılıydı. Sınıfa tanımadıkları bir çocuk girmişti. Başta umursamamıştı aslında Zoro. En arka köşede, sıranın üstüne yaslamıştı kafasını. Sonrasında ise, gelen sesle gözlerini açıp kaşlarını çattı. Sıcak bir gülümseme karşılaşmıştı onu.

"Oturabilir miyim?"

"Tabi. Buyur."

Zoro nefret ederdi, biriyle oturmaktan. Sarı saçlı çocuk oturmuş, öğretmenin anlattıklarını dinliyordu dikkatle. Bir kaç ders sonrasında, önemli bir konu hakkında konuşmaya başlamıştı bir öğretmen. Sanji, Zoro'nun omzuna dokunmuştu nazikçe. Sonrasında, derin ve karanlık gözlerle buluşmuştu gözleri.
Şefkatle dolu bir gülümseme takındı:

"Dinlemek isteyebileceğini düşündüm"

İlk defa birisi dikkatini çekmişti Zoro'nun. Ve ilk defa burada aşık olmuştu o. Mavi gözlere ve o şefkat dolu gülümsemeye aşık olmuştu o.

Şimdi ise, iki yıldır delilercesine aşıktı fakat açılmamıştı hiç. Sarı saçlı çocuk hem popüler, hem de kadınlara düşkündü. Onu isteyen onlarca kişi varken, Zoro ise onunla doğru düzgün konuşmayı beceremeyen biriydi. Eğer elinde olsaydı, Sanji'yi karanlık bir odaya kapatır sadece kendine saklardı. Elbette yasal değildi bu. Galiba.

Sadece, Sanji diğerlerine kıyasla biraz daha nazikti Zoro'ya karşı. Ama o, herkese karşı nazikti. Yine de, Sanji'nin de ona karşı duygular beslemesini isterdi Zoro.

Günler yine Sarışın'ı izlemekle geçmişti. Sevgililer günü de gelip çatmıştı bile. Zoro yine en arka sırada oturup elindeki küçük çikolata paketine bakıyordu. Nasıl vereceğini düşünüyor, cesaret edemiyordu. Sonrasında, zilin çalmasıyla birlikte Usopp gelmişti yanına.

"Pişt, Zoro. Kime vericeksin onu?"

"Boşver"

Usopp sırıttı. Zoro'nun gözleri ise Sanji'ye kaymıştı tekrardan.

"Vay."

Zoro, "Noldu?" der gibi bakıyordu ona.

"Sanji'yle Nami'nin arkasındaki kıza, Tashigi'ye mi vereceksin?"

Usopp kaşlaından birini kaldırmıştı.

"Çapkın şey."

"Yok."

Bir süre sonra Usopp uzaklaşmıştı. Sınıfın başka bir köşesinde, Kaya ile konuşuyordu. Sarışın'a ise, henüz ilk teneffüs olmasına rağmen tam 6 tane çikolata gelmişti bile. O ise, henüz vermemişti kimseye. En azından, Zoro öyle gözlemlemişti.

Bir kaç saat sonra, nihâyet öğle arasındalardı. Sınıfta Zoro hariç kimse yoktu. İç çekti ve yerinden kalktı. Çikolata paketini Sarışın'ın sırasının üzerine koydu. Sonrasında ise, küçük bir kağıda üstüne bir şeyler yazdı.

"Saçların güneş gibi parlak, mavi gözlerin yıldız gibi ışıldak. Her gün birbirimizi görüyoruz ve umarım benim olursun, birlikte aşkımız gerçek olabilir, lütfen, sevgilim olur musun?"

Geri yerine oturduğunda ise ateş gibi yanıyordu yüzü. Çok geçmeden öğle arası bitmiş, herkes sınıfa toplanmıştı. Sonrasında Sarışın gelmiş, diğer çikolata ve süslü mektuplarını arasından en gösterişsiz olanı alıp okumuştu. Ad yazmıyordu. Sonra ise, çikolatayı alıp incelemişti. Daha sonra öğretmen gelmiş, çikolataları çantasına koymuştu.

Dersler bitmişti. Dışarısı ise yağmurluydu. Zoro yağmura bakarken, Sanji gelmişti arkadan. Sanji, Zoro'ya bakıp gülümsedi.

"Yağmur yağıyor, ha?"

"Evet."

Sarışın elindeki şemsiyeyi kenara koydu yavaşça. Sonra Zoro'ya biraz daha yaklaşıp sordu gülümseyerek.

"Çikolatanı kime verdin?"

"Yani..."

Zoro'ya ateş basmış, Sanji ise hâla gülümsüyordu.

"Utanıyorsan söylemene gerek yok. Peki birinden çikolata aldın mı?"

"Hayır..."

Sarışın, çantasının ön gözünü karıştırıp pembe bir kurdeleyle süslenmiş süslü bir çikolata paketi çıkarttı.

"İşte. Benimkini alabilirsin."

"Neden bana bunu veresin ki?.."

Yağmur damlaları atıştırmaya devam ederken, Sanji; Zoro'nun yanağına ufak bir öpücük kondurmuştu.

"Çünkü...Seni seviyorum."

Yanakları açık bir pembe tonu rengine bürünmüştü. Zoro ise ateşler içine düşmüş gibi yanıyordu.

"İşte... Şimdi en güzel çikolatayı alan ben oldum."

Zoro, Sarışın'ın dudağına kapanmışken; yağmur sesi içlerini huzurla doldurmuştu...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kısa oldu 🦮
BU ARADA ASK MEKTUBU ADRIEN'IN YAZDIGI ASK MEKTUBUNUN DEGISTIRILMIS HALI
🤗🦮

541 kelime



OneShotS | ZosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin