Odanın içini ferah bir menekşe kokusu kaplamıştı. Yataktaki genç kıpırdandıkça yatak gıcırdıyordu ufak ufak. Gözleri aralanır aralanmaz güneş ışığıyla birlikte kısıldı tekrardan. Başını çevirdi gözlerini kapatarak.
Birinin odaya dalmasıyla birlikte başını yastığından kaldırdı istemsizce. Pembe saçlı kız bir şeyler hakkında söyleniyordu. Zoro karşılık olarak mırıldandı sadece.
"Git başımdan."
"Saat 12 ve hâla yatakta yuvarlanıp duruyorsun. Kalk artık!"
Zoro tepki bile vermeden başını diğer tarafa çevirdi. Pembe saçlı kız başının altından yastığı çektiğinde de pek tınlamadı. Kız yastığı aniden kafasına geçirdiğinde ise sonunda yatakta doğrulmuştu. Oflayarak kız kardeşine baktı.
"Ne istiyorsun yine?"
"Markete gitmelisin."
"Neden ben gidiyorum ki? Senin sorunun. Kendin halletsene."
Perona iç çekti derince.
"En son sıra sende kalmıştı. Üzerini değiştir de git bir an önce."
Yeşil saçlı genç uzatmadan kalktı yatağından. İki saat kız kardeşiyle tartışacak kadar enerjik değildi.
Üzerini değiştirdi, telefonunu da alıp dışarı çıktı.
Hafif bir esinti vardı havada. Menekşelerin yaydığı hoş koku etrafı kaplamıştı. Zoro markete doğru adımlıyordu usul usul. Markete girdiğinde elindeki buruşmuş listeye baktı. Bir kaçını aldıktan sonra sıra kabartma tozuna gelmişti. Raflara bakındı lakin kabartma tozunu görememişti. Etrafta personel de olmayınca önündeki müşteriye sormak istedi. Dudaklarını araladı.
"Hey. Kabartma tozunun yerini biliyor musunuz?"
Önündeki başını kendine çevirdiğinde Zoro'nun parlak oniks gözleri karşısındaki sönük mavi gözlerle buluşmuştu. Sarışın genç doğruldu, ardından bir şey demeden o raftan uzaklaştı koşar adımlarla birlikte.
"S..."
Bir şey diyememişti Zoro. Sanji'nin elindeki fıstık ezmesi kavanozunu görünce irkildi. Sarışın'ın fıstık ezmesine alerjisi vardı? Kim bilir kim için almıştı onu. Düşüncesi bile tüylerini diken diken etmişti Zoro'nun. Elindeki listeyi buruşturup cebine soktu. Her ne kadar kendini 'umursamadığına' inandırmaya çalışsada koskoca bir yalandan ibaretti bu. Umursuyordu. Her şeyden ve herkesten çok umursuyordu. Sadece gururu aşkı önüne geçiyordu.
Kalbi tam olarak anlayamadığı bir şekilde atıyordu. Belki biraz acı belki de başka bir duyguyla.
Sanji'nin de durumu pek farklı değildi. Elindeki kavanozu sıkıca kavramıştı, kalbi heyecan ve hüzün karışımıyla çarpıyordu. Boğazı düğümlenmişti. Hemencecik elindeki iki üç parça şeyi ödedi ve çıktı oradan. Zoro'nun onu görmek istemediğini biliyordu. Derinlerinde bir yerlerde, hiç bir şeyin düzelmeyeceğini de biliyordu. Yine de kabullenemiyordu bir türlü. Tekrar eskisi gibi olabileceklerine inanmak istiyordu umutsuzca. Fakat bu sadece koca bir yalandan ibaretti. Her şey Zoro'da bitiyordu. Onunsa elinden bir şey gelmiyordu ve gelmeyecekti de. Tek yapabileceği eli kolu bağlı şekilde oturmaktı.
Akşam, 18.00 civarları:
Zoro yatağında oturuyordu. İçi içini yiyordu genç adamın. Elbette zaten kızlar yüzünden ayrılmışlardı fakat Sarışın bu kadar kısa sürede bir başkasıyla sevgili olmuş olamazdı. Pudding'le araları iyi değildi zaten. Fakat kimi bulabilirdi ki, kimle olabilirdi? Zoro bu kadar mı değersizdi onun gözünde. Kuru bir özürle birlikte yoluna devam edecek kadar düşmüş müydü? İmkasızdı.
Parmaklarını komodini üzerindeki telefonu etrafına sardı, kilit ekranını açtı. Telefon ekranında bile Sarışın varken unutması zordu elbette. Lakin Sanji yoluna devam etmeye çalışıyorsa Zoro'nun da ona yol vermekten başka çaresi yoktu zaten. Ekranını değiştirdi istemsizce. Değiştirdi değiştirmesine fakat gözü hâla galerisindeki fotoğraflardaydı. Hiç birini silemezdi, kendini getiremiyordu o konuma. Hiç bir şey yapmak istemiyordu. Ayrılan kendisiydi fakat içten içe yanan da kendiydi elbet. Ki görünüşe göre Sarışın'ın umrunda bile değildi.
İç çekebildi sadece. Telefonu kenara koydu kapatarak. Başını tekrar yastığına yasladı, ardından gözlerini kapattı. Uyumak ve her şeyden kaçınmak istiyordu. Kendi düşüncelerinden, Sarışın'dan, mesajlardan, fotoğraflardan... Her şeyden tamamen kaçınmak istiyordu.
Yapabildiği kadar tabii.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Kısa oldu ve pek olay olmadı burda
Bidahaki bölüm az buz gelişme olur heralde
3 günde 2 bölüm attım değerimi bilin
(2 ay bölüm yok)💙
Sonra görüşürwzz
560 Kelime