Issız elleri bir düş karnavalına zincirledi hayallerimi. Cennetim yandı, cehennemin sükut sayhalarında sakatlandım.
Ağ.
Hazzın ilmek ilmek ördüğü o tesirli ağ, üzerime ah dercesine yapıştı.
Mai geceme, siyahın asil kederi bulaştı. Yekpare vaziyette gayb alemine sürüklendim.
Cümleleri göğsümün heyecanla yükselmesine neden oldu, yeis dolu duygular tenime afaki nağmelerini tıpkı bir sûr gibi üfledi.
Kayboluş. Ne yapacağını, nasıl davranacağını kestirememek...
Kararsızlık girdabına düşmüştüm. Bilinmezlikle sarmalanmıştı yürek harbim.
Ama yakınlığı, tenime değişi, bacaklarımın arasındaki o bedeni. Bütün bunları düşününce yüksek perdeden bir iç çekmemek elde değildi.
Ölüm uvertürü.
Dudaklarının, dudaklarıma değmek üzere olduğu bu ana verilebilecek en güzel isimdi. Keskin ve ne istediğini bilen o dudakları tehlikeli bir radikal rejimdi.
Tehditkardı.
Cüretkardı.
Yıkımın temsilcisiydi.
Şimdi bulunduğum zamanın gerçekliği bileklerime pranga vururken, karşımdaki adam parmak uçlarıyla belimi okşamayı sürdürdü.
İrkildim, nefesim kesildi. Nefessizlik bütün ciğerlerime nüfus ederek her yanımı tahrip etti.
"Rahel..." Dedi boğuk ve tutkulu bir tınıyla. "Çok güzelsin. Aklımı kaybedeceğim, deli olacağım kadar."
Sözlerinin ardından iki göğsümün arasında ince bir sızı belirdi. O sızı büyüdü, çoğaldı ve tüm hücrelerime yayıldı. Ziyan bir gece yarısının içine hapsoldum. Akrep zehrini sus çizgime akıttı, yelkovan azrail olup canımı almaya and içti.
Dudaklarım noksanlıkla titrerken, sol eli boğazıma doğru tırmandı. Sıkmadı fakat baskısıyla oradaki varlığını belli etti.
Seninleyim dedi beden diliyle.
Sendeyim.Hareketleri benlik tohumumu kefenlere sardı, ihtiras içinde kanadım. Bir gece vakti namluyu bana yöneltmişti.
Yenilecektim.
"Luxuria." Diye fısıldadı o saniyelerde bir kez daha. "Yedi ölümcül günahtan bir tanesi, diğer adıyla şehvet."
Parmakları şah damarımı turladı. Beynimin derinliklerinde bir darbe girişimi başladı. O darbe girişimi dermanı kalmayan bedenimi büsbütün himayesi altına aldı. Sıfır noktasına mahkum edildim.
"Asmodeus'a atfedilen bu günahkar ruha seninle batmak istiyorum Rahel."
Alevlerin sardığı vücudumun takati tükendi. Terleyen ellerim iki yanımda öylece hareketsizce kaldı.
"Bay Miller." Zorlukla söze girdim. Kelimelerim tökezledi.
Ona ulaşacak doğru seçkileri bir türlü bulamıyordum. Tanrının gölgesinde bunu başaramıyordum.
"Söyle mia bella."
Kulak mememi ağzının içerisinde ezip, istekle emdi. O ıslak ağzı dudaklarımı aralayıp soluklanma ihtiyacı duyacağım kadar tesirliydi.
"Yakınlığımız... Böyle olmaması gerekiyor. Lütfen bırakın beni gideyim. Yoksa yaşanmaması gereken şeyler yaşanacak."
"Şştt." Baş parmağını alt dudağıma sürttü ihtiyatla. "Karşı koymaya çalışsan bile gözlerin seni ele veriyor mia bella. Gözlerine baktığımda gereken cevabı alıyorum. Ağzın aksi, o şiir gözlerinse gerçekçi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rahel Tutkusu +21|Arkadaşımın Babası
Lãng mạn"Tanrı yardımcım olsun şahmelek. Aksi taktirde aşkının büyüklüğü karşısında aklımı yitireceğim..." ~ Not: Hikayede fazlasıyla cinsellik ve yaş farkı olacaktır lütfen değer yargılarınız ile uyuşmuyorsa okumayın! Not: Hikayemin tüm hakları saklıdır. 5...