*másnap, az irodában*
-Szóval sikerült kideríteni? -kérdeztem miközben levettem a ragtapaszt a homlokomról
-Még nem, de hamarosan...-közölte Levi a számítógépét nézve
-Amúgy...hogy vagy? Jobban vagy? A tegnap este miatt...-kérdezte
-Igen...Yurit viszont nem akarom látni többé...
-Megértem...majd találsz jobbat! -mosolygott miközben próbált együttérző lenni
-Köszi..-nevettem picit -De szerintem most egyenlőre nem akarok kapcsolatot..
Bólogatott, majd visszanézett a gépéhez, míg én az egyik szekrénynél raktam rendet.
Nemsokkal később Levi megörült.-Naaa meg is van! Mr. Skylar elküldte a felvételeket...
-Mr....Skylar? -néztem kérdően
-Áh, ő a főnök...hát...egyik asszisztense..vagy, hogy is mondjam.
-Oooh világos...na és? Ki van a felvételen?
Odasétáltam mellé. Megnyitotta, és ahoz a részhez tekert, ahol látszódik az arca.
-Huh? De hát ő...-meredt a szemem a videón lévő fejre
-Ő lenne az egész drogos ügy mögött?!
-Szólnunk kell! -állt fel a székből Levi de valahogy nyugodtnak látszódott
Kiszaladtunk az irodából, majd egyenesen a lift felé vettük az irányt. Miután lementünk, a főnök irodájába felé vettük az irányt. Kopogás nélkül berontottunk. Takeshi az asztalánál ülve bújta a papírokat, majd a hirtelen hangzavarra felnézett.
Rajta kívűl nem volt más a helységben.-Khh...kh..-köhögtem a falhoz támaszkodva
-Jól vagy? -kérdezte Levi gyorsan visszanézve
-Nincs baj! -mondtam majd mindketten a főnök asztala elé álltunk
Már egy kis szaladás is árt a szívemnek...
-Mi ez a nagy felhajtás? -kérdezte Takeshi
-Tudjuk, hogy ki áll a drogos ügy mögött. Megtaláltam egy felvételt, ahol az első áldozat megfullad a kábítószer miatt. A videón látszódott a tettes is, ahogy odaadja neki a drogot, majd megvàrja még megfullad és kihívja a rendőröket, mentőket, majd elmegy. Természetesen a telefonján meg lehetett volna nézni, hogy ki az aki felhívta őket, de csak egy öreg nénire bukkantak aki már félig a sírban van.
-A tettes...pedig...te vagy! -mutatott Takeshira
-Mi?! Én...
-Te készítetted a kábítószert, nem igaz?
A főnökről Levire tapadt a tekintetem.
Olyan erőszakosan mondta...mintha...a főnöknek biztosan el kéne ismernie, hogy ő tette..még ha nem is...Ah? Miket gondolok...a felvételen ő volt...Takeshi beismerte, hogy ő volt. Elmesélte, hogy pontosan mi is volt, hol tartja a drogokat, miből készítette stb. Nem kételkedtem benne. Lassan az egész cég megtudta, hogy ő volt. Sokan csalódodtak voltak. Nem volt sok bizonyítékunk, de nem is kellett. A rendőrség is megérkezett. Kihallgattott minket, a főnököt meg még egyéb tagokat, akiknek köze lehetett ehez az ügyhöz. Miután ez megvolt, Takeshit elvitték a rendőrkapitányságra, de még ezelőtt kinevezte új főnöknek Skylart. Hasonlított Takeshire, kivéve a hajuk. Új főnökünk fekete hajú, magas, szemüveges volt. Alaposabban nem mértem fel. A korát tudtam még meg, 35.
Kedvesnek tűnt.
YOU ARE READING
Szívvel és vérrel
Mystery / ThrillerSziaztok! Hát elérkezett a következő könyvem is. Ez inkább ilyen krimis fajta irományom és BL (boys love). Lesznek benne 18+os részek is, de azt ki fogom írni mindig a fejezet elejére. 2-3 naponta fel tudok tenni 1 részt, de nem tudom, hogy a közelj...