23. Rész (18+)

58 3 0
                                    

-Ezzel meg mire akarsz kilyukadni? -pirultam el

-Nem, mi nem. -álltam fel majd a konyhába siettem zavaromba

-Nekünk nem ez a vég-

Folytattam volna, de ekkor egy kéz ragadta meg az állkapcsom, és magához húzott. Hideget, de mégis finomat éreztem az ajkaimon, élveztem. Egy kis idő után már a teljes testemet odafordítottam felé. Nem szabadott volna, de hagytam a csábításának. Ölelkezve egymásnak mozdultunk, és mindketten élveztük a másik ajkának az érzését. Levi hirtelen a fenekemnél fogva felemelt a konyhapultra, a szánk elváltak, egy kis nyál csordult az ölembe, majd erősebben vettük a levegőket. Újra összefort a nyelvünk, levett a konyhapultról, és bevitt a szobájába. Amikor beértünk, Levi gyengéden az ágyra helyezett mielőtt lehajolt volna megcsókolni újra. Levette a polóját, majd nekem is segített. Hozzám érintette a hideg felsőtestét, amitől kissé kirázott a hideg. A gatyámhoz nyúlt, ami miatt gyorsan odatettem a kezeimet.

-Ne szégyenlősködj..-hajolt a fülemhez -Már minden láttam. -suttogta

Paradicsom lett a fejemből, de lassan elvettem a kezeimet onnan. Kihasználta az alkalmat majd lassan lehúzta a cipzárt, de megállt, hogy még előtte mást is csinálhasson. Rám nézett, száját egy ravasz mosoly hagyta el. Csókot nyomott a számra, ezután visszaemelte a fejét és a testemet bámulta. A kezét megint végigsimítotra rajta, közben engem nézett. Lassan lehajolt és csókolgatni kezdte a nyakamat, az arcomhoz és az államhoz nyúlva. Nem mozdultam meg, féltem, hogy megtörném ezt a pillanatot, bár a szívem, annak ellenére, hogy már nagyon rossz, hevesen kalapált. Levi mintha észre se vette volna, tovább csókolt. Ezután szenvedélyesebben kezdte csókolgatni a nyakam, amit így a szája nagyrészt eltakart.

Egy kis idő múlva éreztem, hogy a nyakamról lassan a hasamhoz tér, és ott csókolgat. Halkan felnyőgtem, ahogy a testemen éreztem az ajkait. Majd már a lábamnál járt.

-Tudod, hogy..Ngh! -éreztem egy nyomást lent

-Shh...-tette az egyik kezét a számra -Tudom, hogy nem olyan jó neked ez most...de, ne aggódj. Gyengéd leszek. -mosolygott ravaszul

Két ujját éreztem magamban, ahogy ki-és be mozog. Könnyek csordultak a szememből, de élveztem.

-Már ennyitől? -suttogta -Még csak most kezdődik. -Legutóbb jobban bírtad. -somolygott

Miközbe az ujjával dolgozott, a fogai a combon hagytak nyomokat.

-Nghmhm

A szabad kezét a számra helyezte, így márcsak hümmögni tudtam. Kivette az ujjait a lyukamból, majd a gatyájából kiszabadította férfiasságát. A szemeim kikerekedtek ahogy arra pillantottam. Eltoltam Levi kezét a számtól és beszélni kezdtem.

-Ez nem volt ilyen nagy eddig!!

-Csak nem emlékszel. -mosolygott

Abba is hagytuk a csevergést, a férfiasságát pontosan odahelyezte ahova kell, majd visszadőlt rám és várt egy kicsit.

-Olyan szexi vagy. -jelentette ki magabiztosan

Nem is kellett több. Erre a mondatára full piros lettem, a szívem hevesebben dobogott.

-Csak csináld! -mondtam teljes zavaromban

-Kérésed számomra parancs.

Férfiasságát teljes erejével belémhatolta, amire hangosan felnyőgtem. Az ajkait az enyémre helyezte, hogy belém fojtsa a nyögéseket, miközben végezte a dolgát. Be, ki, be ki...

Azt mondta gyengéd lesz!!

-Mpmhp! -jeleztem neki, hogy mostmár vegye el az ajkait

-Nem..-vettem nagy levegőket -Nem kéne...ngh!!..Nem kéne...óvszer..vagy...

-Ne aggódj, nem fogok beléd gecizni reményeim szerint. -száján még mindig mosoly ült

-Ngh..lassíts!

Halgatott rám. Van ilyen? Mondjuk, tisztába van az állapotommal de...
Huh? Miért mosolyog így rám?

Az a mosoly ahogyan rám nézett, olyan lágy, kedves volt. Még sohase somolygott rám így senki. Jó érzéssel töltött el.

Miután végeztünk, egymással ölelkezve aludtunk el.

*Levi szemszöge*

Felkeltem. Reggel volt, a madarak csicseregtek, a Nap sugarai besütöttek az ablakon, egyenesen Ryu arcára aki még mindig ott aludt nyugodtan.

Csoda, hogy nem ment el.

Magamhoz húztam óvatosan, fel ne keltsem. Átöleltem, majd bámultam még pár percig. Végül kikeltem az ágyból, teljesen nem voltam meztelen, mert még mielőtt elmentünk aludni, felvettem egy alsónacit, ahogy Ryu is. Így most csak egy pólót vettem magamra. A konyhába mentem, nekiálltam összedobni valami kis reggelit. A hűtőt kinyitva úgy láttam, hogy a tojás volt a legjobb választék. Éppen kivettem a dobozból amikor Ryu megjelent az ajtóba.
Felkuncogtam.
Biztos kutatott a szekrényembe azért a pólóért.

-Jó reggelt.

Szívvel és vérrelDove le storie prendono vita. Scoprilo ora