SÖZ

629 50 0
                                    

TAKİ 10 SANİYE SONRAYA KADAR

Karşısındaki oydu burda ne işi vardı?. Şaşırdı ve ani hareket yaptı sandalyenin sağlam olmadığını unutmuştu tabi bu onunla burun burunu gelmekten iyiydi. Şu anda kimden bahsettiğimi az çok anlamışsınızdır kerim.

Ani hareketiyle yere çakılmak üzereydi gözünü kapadı ve o anda belimdeki sıcaklığı hissetti. Özde hözünü açtı ve tekrar burun burunaydılar. Heralde bir 2 dakika öyle dikilmişlerdi Özde tam bırakmasını söyleyecekken.

"Öhööhö,Özde."

İkiside kafasını çevirdi ve karşılarımda biyoloji öğretmeni vardı. Kapıda onlara bakıyordu. Özde hemen kalkmaya çalıştı oda hemen elini çekti.

"Hocam düşündüğünüz gibi değill, yani şey ben burdan düşüyo..."

"Bir kaç tane daha vardı yani kağıt, vermeyi unutmuşum neyse ben buraya katıyorum alırsın."

Öğretmen gidince Özde anlına koca bir şaplak attı ve Kerime döndü yüzündeki ifadeyi gördüğü zaman Kerim.

"Bir sorun var galiba ne var? Bana niye öyle bakıyorsun? Hepsi senin hatan düşmeseydin."

"Ne demek benim hatam sende tutmasaydın sana kim tut dediki."

"Heyy burda minnettar olman gerekir. Kızman şu an çok saçma bir tepki. Hem buraya azarlanmaya gelmedim. Sabah yüzünden sana bir ceza vermeye geldim."

"Ne ceza mı?...Cidden sen kimsin yaa herseferinde sinirimi bozuyorsun."

"Bakalım ben kimim 1- Zengin 2- Yakışıklı 3- Zeki 4- Sportif 5- bunların hepsinin toplandığı kişi. "

"Kendini beğenmişe ne dersin yada şımarık."

"Yeterince konuştun!"

"Ne gine ne zırvalıyor..."

Dediğinde üstüne yürümeye başladı.

"Hey ne yapıyorsun dur orda, bak yaklaşma çocuk."

dedi işte duvara toslamıştı ve hala üstüne yürüyordu Kerim. Özde şaşkına dönmüştü artık ağzını açamıyordu resmen kitlenmişti. Kerim elini hızlıca duvara vurdu ve

"Sen bana emir verecek düzeyde değilsin."

"Hangi düzeyden bahsediyoruz?"

Sesi resmen cırtlak çıkmıştı yutkundu.

"5 saydığım özellikleri hatırlıyor musun? İşte onların hiçbir düzeyinde bana yetişemezsin."

Rahat konuşmak için kolunun yanından çekildi ve tahtaya yöneldi.

"Parada haklı olabilirsin, spor yönünde eşitsizlik var sonuçta sen erkeksin sporda bir kıza meydan okuyacak kadar düşmezsin heralde o zaman 5 direk elenmiş oluyor."

"Yani sen hem güzel hemde akıllı olmayı mı planlıyorsun hımm üzgünüm güzellik sende bulunmayan bişey -BENİ YENEBİLECEĞİN KONU YOK-"

Bu ne kendini beğenmişliktir ya kendini fazla abartanlardan biri sadece dedi içindeki ses.

"Öküz, resmen hiç saygın yok senin herneyse o zaman yarış yapalım ne dersin ... Seni yeneceğime dair... Zekilik konusuna gelirsek notlarım kötü sayılmaz seninde iyi olduğunu duydum o zaman yılın sonuna kadar birinci gelen kazanır ve güzellik olayına gelirsek..."

"Yılın sonuna kadar senin güzel olduğunu kabul etmeme ne dersin eğer kabul edersem sen kazanırsın hem güzellik konusunda hemde akıllı olman konusunda."

"Eğer ben kazanırsam ödülüm ne olacak?"

"Eğer sen kazanırsan istediğin bir dileğini yerine getiririm ben kazanırsam sende istediğim bir şeyi yaparsın."

"iyi anlaştık o zaman ama seni uyarıyorum kaybedince caymak yok."

"Ben sözümden dönmem ne dediysem hepsi olacak."

O arada hatırladı Özde böyle kurtulamazdı.

"Ver elini"

Dedi ve elini çekti.

"Hey ne yapıyorsun?"

Elini aldı ve söz işareti yaptı baş parmağınıda birleştirdi ve

"Artık istesende vazgeçemezsin."

O anda kerim daldı ne olduğunu anlamamıştı uzun uzun yaptığı işarete baktı ve sonra hızlıca elini çekti.

"Sana sözümden dönmem demiştim."

"ANLAŞTIK"

(Her zaman ne yazıom ben Vote *--*)

ELVEDA İNEKLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin