GÜZELLİK(+1p)

549 45 0
                                    

(ARKADAŞLAR LÜTFEN OKURKEN OYLAYIN BENİM 1 BÖLÜM YAZMAM 1 SAATİ BULUYOR AMA SİZİN BEĞENMENİZ 1 SANİYE :) Hı bide yukarda Sude var.)

Ne demek istemişti şimdi bu diye kafasını kurcaladı Özde. Kafası karışmıştı.

"Ne demek daha çok vakit geçireceğiz?"

"..."

Bilerek kafasını karıştırmak için söylediğine emindi ama zaten Özde biriyle evlenecekti ve evlenmese bile onun gibi şımarık bebeyle birlikte olmazdı.

"Bence boş hayaller kurma kerim bey. Hem ben senle niye vaktimi harciyim ki hı bir neden söyle."

Kerimi göremiyordu ama bir sülıet görebiliyordu. Hala ayağının ağrısı ile meşguldu bide geriye giden sıraya oturmakla.

"Aynı okuldayız aynı sınıftayız yan tarafında oturuyorum hala sonuç alamadığımız bir yarışımız var."

Laf koymuştu resmen. İlk tanıştıklarında Özdenin söylediğini şimdi o Özdeye söylemişti. Haklıydı aslında sonuçta Özdenin gününün yarısı okulda geçiyordu buda demek oluyor ki gününün yarısı onla... Off ne diyorum ben ya niye ona hak veriyorsam.

"Aynı okulda olmamız benimle olduğun sonucuna varmanı sağlamaz aynı sınıfta olmamız ders için bu sınıfta olduğum gerçeğini gizleyemez ve şu yarışa gelince sınav sonuçları açıklanınca kim 1. görücez bide benimle görüşmeyi artık düşünmesen iyi edersin..."

"O nedenmiş?"

İşte şimdi yanmıştı salak kafası evleniceğini söyleyemezdi neden açıklama yapmak zorundaydı ki.  Bahane uydurmak zorundaydı.

"Çünkü... çünkü"

"Çünkü ne?"

"Ben Canı seviyorum."

Tık sesi geldi ve kapıya kafasını çevirdi. Gelen Sude olmalıydı çünkü gideli baya olmuştu. Şok geçirmiş gibiydi. Özdeye bakmakla yetindi. Kerim garipsemiş olacak ki

"Ne oldu?"

Dedi Sudeye

"Yok, yok bir şey"

İşte bu Sude nin sesiydi. Özde anladığında yanına gelmesini beklesi. Yerden kutuyu aldı ve Özdenin yanına geçti. Nasıl takılacağını bilmiyordu Sude de aynı şekilde Kerim onların boş bakışlarını anlayınca of çekti ve Sudeden kutuyu aldı.

"Cidden ama bir kız nasıl lens takmayı bilmez..."

Yaklaştı ve kutuyu açtı içindekileri çıkardı ve Özdeye dahada yaklaştı. Garip hissetmesine neden oluyordu bu kadar yakınındayken nasıl utanmaya bilirdi ki. Haklı değil miydi yani tabi Özde kızarmamak için kendini zor tutuyordu. Gözünü yokladı ve içine koydu. Acıtıcı bir şeydi sürekli gözlerini kırpıyordu. Sonra kerim bir an durdu dona kaldı resmen Sude iki öksürdü ve başını çevirdi.

"İsterseniz ben gidebilirim"

Dedi sude

"Nereye gidi'on kızım sen?"

Saçmalamaya başladığını düşündü Özde çünkü onun evleneceğini biliyordu. Artık daha net görüyordu ilk gördüğü kişinin Kerim olması tekrar garip hissettirse de. Kerim kutuyu sıraya koydu daha doğrusu fırlattı diyelim sonra kapıya yöneldi ve uzaklaştı. Ardından Sude Özdeye dik dik baktı.

"Demek ben Canı seviyorum ha damat adayı ne halt yesin?"

"Ya onu uzaklaştırmak için öyle söyledim sonuçta evlenicem ben nasıl biriyle çıkabilirim ki?"

Tekrar tıkırtı geldi ve Sudeyle Özde kapıya baktı. Kapıdaki Candı. Özdenin evleniceğini öğrenmişti. -Ne b*k yiycem ben şimdi- dedi içinden.

"Evlilik? Özde evleniyor mu?" 

Yüzünde resmen hüsran vardı. Üzgün gibi görünüyordu. Bunu Özdeyi övmek için söylemiyorum resmen evleniceğini duyunca çöktü.

"Şey bak Can öyle değil yani öyle ama..."

"....Aslında bende salaklık senin kimi sevdiğini bilmeden söylememem gerekirdi."

Arkasını döndü ve gitti Can şimdi yanlış anlamıştı
Sanki Özde onunla oynuyormuş gibiydi. Sude ve Özde birbirlerine baktı acaba daha nelerle karşılaşacaklardı. Bu kadar sorun normal bir insanın hayatında olabilir miydi?

"Sude sen şu candan...Hoşlanıyor musun?"

"Ne saçmalama Özde o kim ben kim yani onun kadar yakışıklı bir çocuk nasıl benim gibi birini sevebilir ki sevsem bile kesinlikle boş hayal olurdu..."

"Yanii...Hoşlanıyorsun."

"Off ya o bana bakmazki!"

"Kızım senin neyin eksik güzelsin bir kere bir bakış atsan bütün erkekler yanında o sana kurban olsun."

"Dimi ya çok tatlıyım övünmek gibi olmasın."

Onlar kıkır kıkır gülerken daha demin olanları kafalarından uçurmuşlardı. Ne çabuk unutmuşlardı ben bile bu hallerine şaştım.

Şu an Özdenin düşünmesi gereken konular-

 Damat adayını daha görmedim ama diğer erkekleri neden sepetliyorum? Kerim benim neden peşimde? Can benden hoşlanıyorken nasıl Sudeye ayarlıycam? Ve son olarak bu lensleri ne kadar takmalıyım?

Ahh be biz normal insan statüsüne giremeyiz. O an Özde böyle düşünmüştü.

(Sevin ha çok çok sevin :*)

ELVEDA İNEKLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin