HERKESİN DERDİ BAŞKA

290 30 0
                                    

Özde ayısı Sally'i aldı ve boyunca yatağa uzandı. Ayısını havaya kaldırdı ve

"Sana daha önce binlercekez danıştığımı biliyorum ama bu çok önemli bir konu..."

Sally konuşuyormuş gibi düşünürdü her seferinde. Bu onu rahatlatırdı çünkü sorunlarını anlatacak başka kimse bulamazdı, kendinden başka.

"Kerimi biliyorsun..."

"(Evet...Evet biliyorum hani o süper yakışıklı eşşek. )"

"Evet o. Onunla nişanlı olduğumunda farkındasındır. Eniştene eşşek deme."

"(Ben senin ilk aşkınım kızım Kerim kim oluyormuş.)"

"Her neyse, bence onun bir sorunu var. Benim duymadığımı sandı ama o akşam ne dediğini anladım. Annemi ve babamı ben öldürdüm dedi. Cidde bu ne anlama geliyor."

"(Belki... Bir ihtimal belki, tahminimce Chucky'e benziyor gözleri felan. Onun büyümüş hali olmasın. Derisinde çıkık falan gördün mü? Belki derisinin altında hayvan gibi yara izleri vardır.)"

"Of... İyice saçmaladın. Ne chuckysi ya iyice filme bağladın. Bir şeyde soramıyorumki ona!!"

"(Neden?)"

"Çünkü herkesin anlatmak istemeyeceği şeyler olur. Mesela benim senden başka kimseye derdimi anlatamam gibi..."

"(Haklısın... Zaten iç sesin olarak sana hak vermesem saçma olur.)"

"Bide şu büyükbabası var. Ne gaddar adam yahu. Kerimin böyle şeyler söylemesi bile onun ne kadar kerimi sık boğaz ettiğinin kanıtı..."

"(Bence bu aile içinde bir sır var ve biz kesinlikle bunu öğrenmeliyiz...)"

"Öyle yapsak mıki?"

Dediğinden on saniye sonra kapı açıldı sonra merdivenden koşma sesleri geldi ve Özdenin kapısı açıldı. Sude nefes nefese pencereye koştu ve hafif dışarı baktı ve örttü sonra eğildi. Ne olduğunu anlamayan Özde

"Ne oldu ya?"

Sude yatağa kıvranarak girdi ve

"Şu anda beni takip ediyor olabilirler."

"Kimler?"

"Mafyalar..."

"Ne diyon kızım. Düzgün anlat şunu!"

"Bir zenginin arabasının tümünü boyayla kapladım. Sonrada kaçtım."

"Manyak mısın yav o ruh haliyle hıncını duvar yerine arabadan mı aldın?"

"Yok be bir arabadan kaçmaya çalışırken o arabaya çarptım. Bendeki sakarlıkla bütün boya zenginin arabasına geldi. Hani öyle arabalarla gezen insanlar genelde mafya felan çıkıyor ya. İntikam felan almaya çalışmasın. Evimi felan basıp annemi babamı esir alırlar sonra beni dövüp topuğumdan vurular sonra ben sakat kalırım. Topal topal etrafta gezerken bir çocuk görürüm aşık olurum sonra o çocuk beni topalım diye sevmez. Bende kız kurusu olarak evde kalırım. "

Sude dudağını ıssırdı ve yorganı üstüne çekti. Özde sırıttı ve

"Süper hikaye yazdın şu an alkışlayasım geldi. Mafya felan resmen benim chucy senaryomu alt ettin. Bu arada her şeyi nasıl evliliğe bağlayabiliyorsun."

"He evlilik demişken bir gün geçti hala birşey anlatmıycak mısın? Bari fotosunu felan çekeydinde göreydik yahu."

Sude yorganı üstünden çekti ve sorar gibi baktı.

"Fotoğrafa gerek yokki tanıdığın biri..."

Sudenin kaşları türbülansa girdi. Şimdi dahada heycanlanmıştı.

"Kerim."

Sudenin kaşları ve ağzı yer değiştirdi beş saniye sonrada yataktan düştü. Özde yerdeki sudeye bakarken dudağını ıssırdı.

(Bu kadar kısa olmasının kusruna bakmayın okulum olduğu ve teoga hazırlandığım için erken yatmalıyım dert üstüne dert işte... Bir dahaki bölüm baya uzun olacak merak etmeyin ve oylamayı unutmayın :3 )

ELVEDA İNEKLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin