Birliktelik

244 6 0
                                    

Algan Bar'da VIP odadaydım. "Kapatıyorum burayı senin için." Dedi Enes. "Tamam." Diye mırıldandım bardağımdaki viskiyi bitirip yenisini doldururken. Enes gidip kapıda bir şeyler yaptı ve yanıma gelip koltuğun yanındaki düğmeye bastı. Koltuk yatak haline gelirken sırıttım. "Sağ ol." Dedim gülümseyerek. O da gülümsedi. Viskimi tekrar bitirip tekrar doldurdum. "Gitmem lazım. Kapı sadece Kadem ve benim için açılır istediğin gibi takıl." Dedi Enes. "Tamam." Dedim.

-

Kapı aniden açılınca gözlerimi araladım. Kadem gelmişti. Ayakta zor duruyor gibiydi. Yavaşça ayağa kalktığımda yanıma geldi. Vazgeçtim. Gayet iyi yürüyordu.

Karşılıklı duruyorduk. "Özür dilerim." Dedi Kadem direkt olarak. "Önemli değil." Dedim. Oturacağım sırada Kadem beni belimden tutup kendine yasladı. Alkol kokusunu alırken sırıttım. Kadem sarhoş olduğunda sırnaşıyordu. Onun sarhoş olduğunu buradan anlamak kolaydı. Kafası bir önceki gibi boynuma giderken derin bir nefes aldım.

Sıcak nefesi boynuma çarparken yutkundum. Dudaklarını yavaşça boynuma bastırdığında "Kadem..Dur." Dedim. "Neden durayım? Mh?" Dedi kısık bir sesle. Boynumu ısırdığında alt dudağımı ısırdım.

Dudakları yavaşça gömleğimin açık olan kısmından göğsüme kayarken bütün bedenim kasılmıştı. "Kadem.." dedim. Kafasını kaldırıp alnını alnıma yasladı. "Sarhoş olunca sırnaşıyorsun." Dedim fısıldayarak. "Belki gerçekten istediğim şeyi yapıyorumdur?" Dedi Kadem.

Pekala, bu Kadem'den hiç beklemediğim bir cümleydi.

Dudakları bir anda dudaklarımın üstüne baskı uygularken Kadem beni oturttu. Üstüme eğiliyordu. Bir anda sırtımı Enes'in yatağa dönüştürdüğü koltukta bulurken Kadem'in göğsündeki ellerim yumruk haline gelerek gömleğini avuç içlerime hapsetti. Kadem alt dudağımı dudaklarının arasına alınca bende onun üst dudağını aldım. 

Dudaklarımız yavaşça ayrılırken gözlerimi araladım. Kadem'in gözleri kısık bir biçimde bana bakıyordu. Dudaklarına hafif bir sırıtış otururken dudaklarını boynuma bastırdı. Orayı emerken elleriyle gömleğimin düğmelerini açıyordu. Bende onun düğmelerine atıldım. Yavaş yavaş açarken Kadem bir anda dayanamıyor gibi gömleği iki yanından tutup bir anda bütün düğmeleri kopardı. "Sakin.." 'Sakin ol' dememe kalmadan Kadem'in dudaklarını göğsümde hissettim.

Küçük bir inilti dudaklarımdan çıkarken düğme açma işinide bitirmiştim. Kadem bir anda sertçe emmeye başlayınca alt dudağımı ısırıp ellerimi onun saçlarına daldırdım. "Kadem dur..!" Diyerek inlediğimde bir elini diğer göğsümde hissettim. Bütün bedenim tamamen kasılırken Kadem bedenimin her noktasına dudaklarını bastırıyordu.

Bir anda durdu. "Savaş.." dedi kısık bir sesle. Nefes nefeseydim. "Hm?" Diye mırıldandım sabırsız bir biçimde. "Ben daha önce hiç erkekle yapmadım." Diye mırıldandı ve alnını alnıma yasladı. Yüzüme hoş bir sırıtış otururken Kadem'i yanıma düşürdüm. O daha ne olduğunu anlayamadan bir anda erkekliğinin üstüne oturdum. Kadem inlememek için alt dudağını ısırdı. "O zaman iyi öğren bebeğim." Dedim sırıtarak.

"Önce genişletmen gereken yerler var yoksa o kocaman olduğunu düşündüğüm sikin bir yerleri yırtabilir." Dediğimde Kadem güler gibi oldu. Elini yavaşça tuttuğumda bütün dikkati benim üzerimdeydi. Ne yaptığımı çok dikkatli bir biçimde izliyordu. Sırıttım ve yutkundum.

İçtiğim alkolden dolayı biraz başım dönsede sorun değildi. Emindim ki Kadem'de aynı durumdaydı hatta belkide daha kötüydü ama o da umursuyor gibi değildi. İkimizde deli gibi birbirimizi arzularken bunu düşünmemiz zaten mümkün değildi.

Mektup / bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin