Berbat bir gecenin ardından sabah yine Ersin'lerle dersteydim. "İşte öyle. Kadem diye ikiziyle öpüştüm amına koyayım." Diyerek cümlemi bitirdim. "Mal mısın oğlum? İnsan sevgilisini ayırt eder." Dedi Erdem. "Lan sen görmedin tabi ikisini." Dedim.
-
Yolun kenarına geldiğimde biraz önümde duran araba kornaya bastı. Gözlerim ona dönerken aynadan Kadem'i gördüm. Gülümseyerek yanına gittim ve ön koltuğa oturdum. Kadem dudaklarıma dudaklarını bastırıp geri çekildi. "Kadem? Demir? Hanginizsin?" Dediğimde güldü. "Benim Kadem tabiki bebeğim." Dedi. İçim rahat etmemişti.
"Demir'sin sen." Dedim. "Hayır Kadem'im ben." Dedi. Elimi kapı koluna attığımda kapı kilitlendi. "Demir'sin sen! Kadem beni asla zorlamaz!" Diye bağırdım. "Zorlamıyorum! Sadece benimle onu ayırt edememen canımı yakıyor!" Diye bağırdı. "Umurumda değil! Her kimsen fark etmez! İnmek istiyorum!" Diye bağırdım. Cama birinin tıklatmasıyla Demir olduğuna inandığım ama Kadem olduğunu söyleyen kişi kilidi açtı. Hızla inip Erdem'e sarıldım. "Sakın karşıma çıkma Demir!" Diye bağırdım ve Erdem'i çekiştirerek oradan uzaklaşmaya başladık.
"Noluyo oğlum?" Dedi Erdem şaşkınlıkla. "Kadem'den niye kaçıyorsun?" Diye sordu. "İŞTE KADEM DEĞİLDİ O! İKİZİ DEMİR'Dİ!" Diye bağırdım. Telefonumu çıkarıp hızla Kadem'i aradım. Gözlerim hala arabadaydı. Kapı açıldı ve Demir aşağı indi. Telefon hala çalarken bize doğru gelip tam karşımda durdu. Nefeslerim gerginlikle hızlanırken telefon açıldı. Erdem tam aramıza gireceği sırada Demir onu ittirdi. "Bebeğim? Savaş?" Dedi telefondaki Kadem.
"Hadi arabaya bin." Dedi Demir. "Siktir git." Dedim. Bir adım gerileyince üstüme bir adım attı. "Benden kaçamazsın. Zaten bara gidiyorum gel işte." Dedi Demir. "DEMİR SİKTİR GİT!" Diye bağırdı Kadem. "SAVAŞ SAKIN BİNME!" Diye bağırdı tekrardan. "Gelmeyeceğim. Erdem beni bırakacak." Dedim sakince. Kadem'in bir arabaya bindiğini gelen seslerden anlamıştım.
Demir bir anda telefonuma atılıp elimden aldı ve aramayı sonlandırdı. "Bara gidiyorum gel beraber gidelim." Dedi sırıtarak. Telefonumu bana uzattığında hızla elinden aldım. "İstemiyorum! Erdem gidelim!" Dedim. "Savaş..Gidemeyiz." Dedi Erdem. "Neden?" Diye sordum ona dönerek. "Tekerlek patlamış." Dedi Erdem. Yok ebeninki yani. Demir yapmadıysa şerefsizim.
Demir'in gözlerine baktığımda sırıtan suratı onun yaptığını açıkça belli ediyordu. Aniden bir araba arkamda kayarak durdu. Durduğu an arabanın kapısı açıldı. Arkama bakamadan bile Kadem'in geldiğini hissediyordum. Geliyordu gelmekte olan..
Kadem bir anda arkamdan hızla gelip önümdeki Demir'in suratına, sertliğini rüzgarından anladığım bir yumruk attı. Canı cidden çok acımış olmalıydı. Demir inleyerek yere düşerken Kadem'in elini karnımda hissettim. Bedenimi çekerek sırtımı sertçe göğsüne yasladı. Bir eli sertçe çenemden tuttu. Aslında çenemi değil yüzümü tutmuştu amına koyayım. Avuç içi çeneme denk gelirken parmakları yanaklarımdaydı. Yüzümü döndüğü kadar arkaya çevirip bir anda sertçe dudaklarıma yapıştı. Her kıskandığında sinirini dudağımdan çıkarıyordu amına koyayım. Yakında götümünde gideceğini hissetmek zor değildi.
"Kadem okulun önündeyiz!" Diye bağırdı Erdem. Dudaklarımız yavaşça ayrıldı. Kadem etrafa bakındı. Kimse yoktu aslında. Eli karnımdan aşağıya inerken titrek bir nefes verdim. Nefesim dudaklarına çarpmıştı. "Amına koyayım bara gidin siz ikiniz en iyisi!" Diye bağırdı Erdem. Kadem durdu. Eli erkekliğimin biraz üstünde duruyordu. Birazcık daha aşağıya inse.. Aklıma çok uçuk şeyler gelirken yutkundum. Kadem sırıttı. "Sertleşiyorsun." Diye fısıldadı kulağıma. "Siktir.." diye fısıldadım. Elimi elinin üstüne koydum.
Telefonumun zil sesi her şeyin içine sıçarken yutkundum. Elimdeki telefonu açıp kulağıma götürdüm. Ne konuşursam Kadem'de duyacaktı. "Abi." Dedi Yağız. "Söyle ve kapat." Dedim. "Neden hem gay olduğunu hemde sevgilin olduğunu sakladın?" Diye sorduğunda Kadem'le bir anda ayrıldık. "Nerdesin lan sen?" Diye sordum. "Girişe bak." Dedi Yağız. Okulun girişine döndüğümde Yağız'la göz göze geldim. Telefonu kapatıp bana doğru yürümeye başladı. Tam karşımda durduğunda gözleri bir Kadem'e bir bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektup / bxb
RomantizmSavaş arkadaşlarıyla isimsiz bir mektup yazıp rastgele birine yollar..