פרק 22- כן כן, קראתם נכון, עלה פרקקקק!!!

213 17 6
                                    

איזה התרגשותתתת לא העלתי פה מלא זמןןן

לכבוד זה שסוף סוף יורד גשםםם ^^^

💧🎧🩵 ☂️🧤

...
נ.מ. כללית
בוקר המחרת עבר בצורה די חלקה.
עד שהוא... לא.

חוץ מליאו, שהיה צריך לנער כדי שיקום, פרסי ואנבת' קמו בזמן (הוא קם רק כשפרסי זרק עליו לפחות שבע כריות) והם החליטו (יותר נכון, אנבת' החליטה, ליאו היה עסוק בלצעוק על פרסי על זה שהעיר אותו) לחזור לאחר ארוחת הבוקר ולהעיר את וויל וניקו, אם לא יקומו עד אז.
היא השאירה להם פתק על השידה לצד המיטה שישנו בה, והם יצאו לארוחת הבוקר.

עד כאן בסדר, נכון?

מה שהם לא חשבו על, מפני שהיו כל כך רגילים למחנה, זאת התגובה של שאר התלמידים כשיקומו ויגלו את ניקו ווויל ישנים יחד.

ככה זה הלך-
הם יצאו מחדר המועדון, והתקדמו לארוחת הבוקר, עד שאנבת' גילתה ששכחה את התיק שלה בחדר, ומפני שלא רצתה להשאיר את פרסי וליאו לבד, ביקשה מפרסי שילך להביא לה אותו.

אז, כאמור, הוא הגיע לחדר, והתכוון לעלות לחדר הבנות, עד ששמע צעקות מחדר הבנים.

ופרסי כמובן, עלה מיד לבדוק אם קרה משהו, לניקו או וויל או אחד התלמידים האחרים.
הוא כבר התכונן ללפחות מפלצת אחת, לפי הקולות שבקעו מהחדר, לכן שלף את אנקולומוס אך השאיר אותה בצורת העט.
הוא לא בדיוק רוצה את התדמית של הילד העבריין, זה יכול להישאר בגיל 12 שלו.

"כולם בסדר?!" קרא כשפתח את הדלת, מוכן ללחימה.
אך הוא לא היה מוכן לתמונה שנגלתה בפניו.
תלמיד נמוך, עמד מול ניקו ווויל, והם נראו באמצע ריב.
כששלושתם בפיגמות.
פיג'מות, כלומר, תחתונים.

ניקו נראה כאילו רוצה לצרוח.
אבל הוא נראה ככה לפחות פעמיים בשבוע, אז זה בסדר.

וויל נראה קרוע בין רצונו להשלים בין ניקו לתלמיד, לבין לירוק לו בפרצוף.

"כולם בסדר, חוץ מההומופוב המסריח הזה שכאן, כנראה נפל לו בורג או משהו" אמר ניקו בליגלוג, לא מזיז את מבטו מהתלמיד השני.

"היה לו קצת... קשה לקבל את זה ש..." התחיל וויל, וניקו קטע אותו.
"שיש אנשים שונים ממך, שאוהבים מגדר אחר ממך. נתערב שלא היית צורח כמו איזו חיה אם הייתי בת?"

"מה זה משנה?!?! אסור לכם לישון ביחד, זה נגד החוק! ובכלל מי אתם, שני מוזרים שלא שייכים לכאן" ענה לו התלמיד בקול צפצפני.

בשלב הזה, פרסי כבר ממש כעס.
כאילו,ממש ממש ממש כעס.

הוא קפץ, הרים את אגרופו ותקע אותו בפרצוף התלמיד.
אף אחד לא מדבר לחברים שלו ככה.

"אז החוקים האלו שלכם מפגרים כמעט כמוך!" ענה לו כשדפק לתלמיד אגרוף נוסף וזה פלט צעקת כאב.

פרסי והארי בהוגוורטסWhere stories live. Discover now