פרק 23

167 19 36
                                    

ברצינות, אני לא יודעת אם נשארו קוראים לדבר הזה בכלל, אבל אני אפרסם למקרה שכן 🫶

...

"אני בי."
"זה פשוט מי שאני ואתם תצטרכו לקבל את אותי"
הארי אמר למראה מלאת הטחב.
מירטל , במפתיע, לא הייתה בשירותים המוכרים שלה, והארי היה חייב לברוח לרון ולהרמיוני לכמה דקות.

התגובה של רון לזוג שראה עירערה אותו.
לאחר שהביאו את הילד למרפאה, רון התחיל לברבר על כמה שידע שהם,החצויים, אינם נורמלים וזאת ההוכחה.

אם הוא חושב ככה עליהם... מה יחשוב עליו?

"מישהו גנב לי את השירותים" שמע הארי גיחוך מאחוריו.

" אתה נראה כאילו אתה עומד לבכות" ציין הבלונדיני, משלב ידיים.

"וואו, באמת?? לא ידעתי בכלל" הארי אמר בציניות, גילגל עיניים ורכן כדי לשטוף את פניו בכיור.

"היי, פוטר, חכה" דראקו קרא לפני שיצא מהשירותים.
"שמעתי את השיחה המלבבת שלך עם עצמך. אתה בי...? מה זה?" הוא כיווץ את גבותיו ושאל בבלבול.

"אה. אמ... זה אומר שאני אוהב גם בנים וגם בנות. " הארי ענה והביט בו בשאלה.
"למה?"

"זה...טיפשי-" שילב את ידיו ונשען על משקוף דלת תא השירותים.

"נהדר. עוד מישהו שחושב שאני טיפשי. באמת שאלתי את עצמי מתי תחזור לעצמך, מאלפוי. בטח תצא עכשיו לספר זאת לכל הוגוורטס בעוד ניסיון להביך אותי?"קטע אותו הארי ופסע לכיוון היציאה, בעודו מנסה להראות כאילו דראקו ומה שייעשה לא מעניינים אותו ולא היה לו אכפת.

אבל זה כן עניין. וכן היה לו אכפת.

הבעתו הקשוחה והמלגלגת של דראקו נשברה במעט, ורוך מסוים נשקף מעיניו.
"להזכירך,פוטר, אני זה שהסתובבו עליו שמועות שנה שעברה. ואם היית נותן לי לסיים את המשפט, היית שומע שאני סבור שזה גם מעניין. בכל מקרה, לא משנה לי אם אתה אוהב בנות או בנים. אני עדיין שונא אותך" הרים את ראשו בשחצנות.

"אותו דבר עלי." ענה הארי, אך משום מה רצה לחייך.
דראקו חשב שזה מעניין.
ממתי אכפת לנו ממה שדראקו חושב?
מעכשיו, דביל.
אנחנו אותו בן אדם! והוא שונא אותנו.
אז כן אכפת לך מה הוא חושב!
אויש תסתום כבר.

"טוב, פוטר, אי אפשר להגיד שהחכמתי מהשיחה הזו, אבל אני מניח שלא היית מפגר כהגרלך"
חיוך עלה על פניו של הארי מההקטנה המוכרת.

"תודה,מאלפוי. אני מעריך את זה" אמר ויצא מהשירותים.
וברגע שיצא, דראקו מצא את עצמו מחייך חיוך גדול אף יותר מזה של הגריפינדורי.
...
"הארי, איפה היית! כמעט פספסת את שיעור שינוי צורה, ורון הרבה יותר מעצבן ממך לגבי ה'חברים' שלנו" הרמיוני אמרה במעט כעס ברגע שהתיישב על הכיסא בשיעור המזוויע, לצידה ולצד רון, בעוד פרסי, אנבת' וליאו חולקים שולחן אחד וניקו ווויל שולחן אחר. אף אחד לא יישב לידם, למרות שבשולחן לא רחוק הצטופפו חמישה תלמידים נוספים.

פרסי והארי בהוגוורטסWhere stories live. Discover now