6

160 10 30
                                    

Słowa: 554

Drogi pamiętniku

Wczoraj poznałem chłopaka o imieniu Jeongin. Nie powiem, dziwnie się poznaliśmy. Pisałem tydzień temu, że sąsiedzi mnie denerwują. I poszedłem tam i zapukałem do drzwi. Otworzył mi chłopak o wyrazistą szczęką? Nie wiem, ale miał małe oczy i jak się uśmiechnął zamieniły się w cieńką linkę.

Czuję się trochę dziwnie, bo wczoraj trochę na niego nakrzyczałem. Trochę. Powiedział mi, że to jego rodzice robią imprezę dla ich znajomych. Przeprosiłem go, a on się uśmiechnął. Pisałem, że kiedy się uśmiechnął miał oczy jak cieńka linka? Pisałem. Rozczylił mnie widok jego uśmiechu. Nie wiem jak to powiedzieć, ale miał pełny uśmiech. Było widać, że był szczęśliwy. Nie wiem czemu, bo to tylko byłem ja.

Zapytał mnie, czy bym mógł trochę z nim posiedzieć, bo nie czuł się komfortowo z tymi obcymi osobami. Poszliśmy na pobliską ławkę i porozmawialiśmy trochę o nas. Dowiedziałem się, że mieszkał w Jeonju, był młodszy o mnie o rok i był jedynakiem.

Przyznam, ale młodszy był słodki.

Boże, co ja piszę. Chyba to skreśle. Jeszcze mama mnie woła.

17.08.2022

Drogi pamiętniku

Już jutro rozpoczęcie roku szkolnego. Nie długo mam wyjść na spotkanie z In'em, Lix'em i Sung'iem. Dzisiaj młodszy i dwóch starszych, mieli się poznać.
Han, nie wiedziąć czemu, już zaczął nas shipować. Mówiłem mu, że jak nadal będzie tak mówic, powiem Minho że się w nim kocha od jakiś dwóch lat. Starszy wiedział, że tego nie zrobię więc nie przystał.

Dzisiaj taki krótki wpis. Już idę do kawiarni.

21.08.2022

Czy dzisiaj mój kumpel dowiedział się, że się w nim kocham? Tak.
Czy nazwał mnie pedałem, zbokiem? Tak...

10.10.2022

Jest chyba lepiej. Jeongin mnie pociesza, ale nie wie,że to był chłopak. Powiedziałem, że to była dziewczyna. Boję się, że on mnie nie zaakceptuję. Nie wiem, ale trochę na nim zależy. Dobra nie ważne.

15.10.2022

4 October 2023
Seoul

Jeongin

Minnie<3: Odjebałem co
Innie<3: Mina chyba mi podmienili
Minnie<3: Matka mnie zabiję.
Innie<3: Nie podmienili
Minnie<3: Mówiłem ci, że chce zrobić blond grzywkę?
Innie<3: Czy ty serio chcesz powiedzieć mi, że pofarbowałeś grzywkę
Minnie<3: Tak
Innie<3: Łoooooo, idę do ciebie.

Jeongin

Bez zastanawiania się wszedłem do pokoju Min'a. Zastał mnie odrazu wkurzony, bo miał kaptur na na głowie tak, że nie było widać jego grzywki.

- Ej zostaw mnie! - Krzyknął starszy który został przeze mnie zaatakowany. Z trudem usiadłem na jego kolanach. Z moimi wszystkimi siłami zdjąłem jego kaptur, przy czym widziąc jego nowe włosy. Zaskoczony trochę wziąłem w dłonie jego policzki i analizowałem, czy jego nowy kolor grzywki do niego pasuje. - Możesz przestać. Czuję się niekomfortowo.

- No nie powiem. Ładnie wyglądasz - Stwierdziłem i usiadłem normalnie obok niego. Nie chciałem mu powiedzieć, ale wyglądał bardzo przystojnie.

- Dupnie wyglądam - Odparł wyższy - Proponuje ramen?

- Może być, jestem głodny jak wilk - Zaśmiałem się i zostałem zaciągniętym przez Min'a do kuchni.

__
•°...°•
--

Pisałam tez rozdział jakąs godzine a ma prawie tyle samo co poprzedni którego pisałam 3 dni.
Nie polecam.

Miłego dnia/wieczoru/nocy

Don't Be Shy || SeungInOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz