6. kapitola

537 10 0
                                    

Po snídani se oba muži přemístili pryč se slovy, že má dům dnes pro sebe. Naordinovala si proto dietu. Saláty totiž odmítali jíst a jí nevadily. Že je marná si řekla, když do sebe ládovala třetí kus buchty. S plným žaludkem se svalila do do postele. Protože jí tlačila podprsenka, sundala si jí. Pak si dlaněmi přejížděla po prsou a níž. Cítila touhu a potřebovala se uspokojit. Po dlouhé sprše se rozhodla pobýt v knihovně.

Hermiona se nedokázala soustředit na knihu. Četla o kouzlech a nic nemohla bez hůlky vyzkoušet. Jak se jí po její hůlce stýskalo. Chtěla ji zpátky. Byla to její hůlka! Chybělo jí čarování a hlavně pocit, že se s ní může bránit. Zaklapla knihu a bez přemýšlení se vydala do prvního patra, kde měli pokoje. Potichu po špičkách přešla k Dracovým dveřím. Zkusila je otevřít a Merlinovi děkovala, že nejsou začarované. Vevnitř se rozhlédla. Dveře do koupelny! Slyšela za nimi zvuk. Jednala rychle. Přešla k šuplíku u postele a než ho stihla otevřít a podívat se, Draco vyšel z koupelny nahý pouze v ručníku kolem boků. Hermiona vystřelila z jeho pokoje tak rychle, že se div na schodech nepřerazila. Kdy se vrátil? Utíkala do Snapeovy knihovny. Vzala si zpátky knihu co četla a snažila se začíst. Bylo by jí to šlo, nebýt Draca, který rozrazil dveře místnosti a vešel dovnitř.
Vypadal naštvaně. Ne naštvaně ne. Byl přímo nasranej. Díval se na ní, v obličeji se mu značilo zhnusení. Pomalým krokem došel k ní. Hermiona seděla nehnutě. Měla strach. Hrubě jí sevřel tričko pěstmi nad ňadry a přitáhl ji k sobě. Kniha ji vypadla z rukou. Sklonil hlavu tak, aby si hleděli do očí. V jeho výrazu opovržení, v jejich strach.
„Prosím.. pusť mě.." Zašeptala.
Draco ji stále držel a za triko ji vytahoval výš, až Hermiona stála na špičkách. Černé tričko jí vyjelo z džín až ke kraji černé podprsenky.
„Prosím.. už to neudělám." Skoro nebyla slyšet.
Draco ji silou od sebe odstrčil a dopadla na zem. Rychle vyskočila na nohy připravená se bránit. Viděla však jeho záda ve dveřích, jak odchází.
Tak teď má problém.

Dramione another storyKde žijí příběhy. Začni objevovat