8. kapitola

536 10 0
                                    

Takhle to nebylo správné. Hermiona si snídani vzala do pokoje, aby nemusela čelit Dracovi. Jak to teď mezi nimi bude? V tomto je nezkušená. S Ronem se milovala ráda, sice u toho nebyla tak vzrušená jako včera, ale sex s ním správný byl. Bylo to přirozené. Byla to láska. Aha, už to má. Je žena, tahá do toho city. Draco je muž.. takže on... nevěděla. Co to znamená pro něj? Je možné, že nic? Snažila se dokončit myšlenku. Draco je muž, takže on to pravděpodobně bere jako fyzické uspokojení, což nemusí znamenat vůbec nic pro ni a mohla tedy snídat v kuchyni. Uf. Přesto se mi dolů nechce.

Uslyšela zaklepání na dveře. Zhluboka se nadechla a se sebevědomým výrazem otevřela.
„Dnes jste v obývacím pokoji nechala seznam úkolů na dnešek slečno. Zapomněla jste, že tam na vás každý den čeká na vyzvednutí?" Řekl Snape.
„Promiňte, necítím se ve své kůži."
Snape jí prudkým pohybem seznam dal před oči. Vzala si ho a poděkovala.
„Díky." Zavřela dveře.

Přemáhala se z pokoje vyjít. Uvědomovala si, že to může vypadat trapně. Nemohla si však pomoci.
S odhodláním, o kterém nevěděla kde se vzalo šla dolů. Potkala Draca, který se zrovna chystal k odchodu. Všiml si jí.
„V šest buď připravená, sejdeme se tady." A s prasknutím se přemístil.
Bude připravená. Teda, jak to myslel? Připravená na co? Asi lekci Hermiono, učí tě! Okřikla se. No ale co když....

Sprcha, kontrola zdali ještě působí kouzla a je dobře oholená, tangáče, znovu vyčistit zuby...
Zbláznila se. Promerlina! Je to hulvát a asi i úchyl! Nechová se k ní vůbec dobře. A co to bylo včera? I přesto, že naznačila že to nechce udělal to. Co by jí řekla nejlepší kámoška? Vyser se na to. Nemohla se na sebe ani podívat do zrcadla. Oblékla se a šla do obýváku.

„Ahoj." Pozdravila ho, když se objevil. Odložila knihu.
„Tak jdeme na to." Odložil si sako a přešel k ní.
Celá se napjala.
„Uvolni se. Chci aby sis vybavila nějakou vzpomínku, myšlenku, pocit. A ukázala mi to, aniž bych si vybral na co se podívám."
Učil ji skoro dvě hodiny. Dneska se jí dařilo. Jasně, že je v tom není zdaleka dobrá. Každopádně se v duchu ocenila.
„Pro dnešek to stačí." Řekl a tak vstala a odešla do pokoje.

Opřela se o dveře a v hlavě si urovnávala situaci. Takže, to že mají lidi sex hned nic neznamená. Fajn. Nic to neznamená.

Dramione another storyKde žijí příběhy. Začni objevovat