Hermiona cítila na svých nahých zádech prsty, které jí hladily až k jejím bokům a pokračovaly níže k jejímu zadku.
Byl to jemný dotyk. Probouzela se. Když uslyšela uchechtnutí, které nepatřilo Dracovi, rychle sáhla po peřině, aby zakryla svou nahotu.
„Takhle mi oplácíš pohostinnost?" Tvář Theodora Notta se na ní mile usmívala. Ležel vedle ní. Ruku z jejího těla stáhnul.
„Vypadni Theo!" Draco se probudil a hleděl na něj přes Hermionu.
„No jo. Škoda." Povzdechl a ve vzdávajícím gestu s rukama u hlavy se od Hermiony odsunul.
Draco odhodil peřiny a vyhoupl se nahý z postele. Oblékal se a Hermiona na něj zírala. To jí nechá s Nottem samotnou? Než se ho stačila zeptat odešel.
„Pomuchlujeme se kotě?" Zeptal se jí Theodor.
„To ani náhodou." Řekla a odstrčila se od něj. Obmotala si deku kolem sebe a vstávala.Hermiona ležela na břiše s knihou v ruce, zatímco Draco vyjednával s Theodorem mimo jejich pokoj. Zůstávala stranou toho všeho. Cítila se méněceně. Na druhou stranu, ona s Ronem a Harrym selhali, když chtěli zničit Voldemorta. Na řadě je Draco.
Knize se sotva věnovala, když na něj myslela.„Večeři nám přinesou do pokoje." Draco vešel dovnitř a lehl si vedle Hermiony na záda. Vzal do ruky její knihu a odhodil jí.
„Hej!" Chtěla se po ní natáhnout, ale Draco jí odhodil na zem u postele. Natáhl se zpátky k Hermioně a plácal ji přes zadek.
Hermiona se v zápalu hry snažila dostat z jeho dosahu. On si ji k sobě vždy přitáhnul a pořád jí dával na zadek.
Hermiona se uculovala. Snažila se mu zase vymanit a když povolil, rychle se obrátila a zalehla ho. Vzala jeho ruce a přimáčkla mu je k jeho hlavě.
„Hmmm, zajatý Draco Malfoy. Co s tebou udělám?" Hermiona zvedla koutek úst a přimhouřila oči. Rozkročila se a sesedla na něm níž, aby se mohla otírat o vybouleninu na jeho kalhotách.
Draco se zasmál. S obočím nahoře čekal na její další krok.
Hermiona se sklonila k jeho krku a rty pomalu přejížděla k jeho uchu. Vytáhla špičku jazyka a ochutnala ho.
Draco jí rychle a silně chytil za pas, odhodil jí vedle sebe a zalehl jí.
„Co teď Grangerová? Co uděláš?"
Než stihla vymyslet odpověď. Draco jí začal líbat. Rukama přejížděl po liniích jejích ňader a pasu. Jeho ruce začaly být drsné. Namísto hlazení jí mačkal a štípal.
„Au. To bolí Draco."
Snažila se ho odstrčit. Nenechal se. Otočila hlavu aby unikla jeho polibkům. Jednou rukou jí chytil za vlasy a druhou pod krkem. Hlavu měla na místě, nebyla schopná s ní hnout.
Hleděla mu do očí. Prohlížel si její obličej s vážným výrazem. Zhluboka dýchala. Ruka na jejím krku sílila.
Draco jí pustil a volně se nadechla. Hned na to jí vyrazilo dech, když jí rukama roztrhl tričko.
„Draco.." zašeptala. Vypadal tak vážně.
Nepromluvil na ní. Zbavil se svého trika a vrhl se na zbytky jejího. Kousky látky házel na zem.
Opřel se do kolen, hrubě jí vzal za paži a přetočil jí na břicho. Rozepnul jí podprsenku a odhodil. Kalhoty s kalhotkami jí stáhnul ke kotníkům.
Rukou opět chytil její vlasy a stáhl jí hlavu do zadu až Hermiona vyjekla bolestí. Naklonil se k jejímu uchu.
„Víš co bych s tebou dělal, kdybych tě měl v zajetí?"
„Nevím." Zachrčela, protože jí jeho druhá ruka vzala za krk.
„Roztáhni se, ukaž se mi."
Své tělo položil vedle ní aby měla prostor se hýbat.
„Draco.." Jeho jméno vyslovila nelibě.
Zesílil stisk.
Hermiona tedy skopla kalhoty a kalhotky z kotníku, aby jí nepřekáželi. Byla nahá, ležela na břiše a on jí svou silou ovládal polovinu horního těla.
Posunula koleno po straně k boku, aby se o něj zapřela a vyklenula zadek. Jednu svou ruku položila na půlku zadku, kterou zmáčkla a pusunula do strany, aby se mu ukázala. Druhou ruku měla stále opřenou u své hlavy a bála se, že když s ní pohne, tak spadne. Nebo se nechá uškrtit, protože celou svou vahou by se tak opřela do jeho rukou.
„Hodná holka."
Pustil jí a nastavil ji do polohy, kdy klečela na kolenou, měla vyšpulený zadek a hlavu na posteli otočenou na straně.
Přisunul se k jejímu pozadí a začal dávat rány. Ne jen na půlky zadnice, ale i na vstup jejího přirození.
Pokaždé vyjekla a chtěla uhnout. Tak jí paží objal zadek, aby se nemohla kroutit.
Strčil do ní jeden prst, pak druhý a šukal jí prsty. Když přestal, prsty nahradil ústy. Mučivě dlouho jí olizoval nahoru dolů až se začala třást. Sama hýbala zadkem aby se o jeho obličej třela. Jazykem do ní zajížděl, sténala a mačkala prostěradlo.
„Prosím už mě šukej." Sténala.
„Pojď do mě." Prosila ho.
„Už to nevydržím." Špatně se jí dýchalo. Celá rudá v obličeji vzrušením zavírala oči, aby ustála ten tlak.
Přestal a posadil jí na kraj postele. Přidržoval si jí pod krkem a dlaní jí poplácal po tváři.
„Chceš tohle?" Rukou se chytil za bouli na kalhotách.
„Uhmm."
„Hezky popros."
„Prosím."
„Hermiona Grangerová, malá mudlovská děvka. Kdo by to řekl? Jsi děvka Grangerová?"
„Ne to ne."
„Vážně?" Hrubě jí od sebe oddělil stehna a vrazil do ní prsty.
„Přímo tečeš." Vyndal prsty a dal je jí do pusy.
„Víš jak prosí děvky?" Ptal se a zatahal za ruku v jejích vlasech, takže si klekla na zem na kolena.
Pustil jí. Stál před ní, ona na kolenou na zemi před ním.
„Chceš píchat, tak poprosíš."
Hermiona natáhla ruce k jeho knoflíku na kalhotech. Rozepnula ho a chtěla sáhnout na zip.
Plácl jí přes ruku a zakroutil hlavou. Dlaněmi jí chytil za tváře a přimáčkl jí obličej na jeho kalhoty do rozkroku.
„Dej ruce za záda děvko."
„Ne!"
„Dej ty ruce za záda!"
„Dám! Ale nejsem děvka!" Křičela do jeho kalhot. Ruce za záda opravdu dala.
Oddálil jí od sebe a sklonil se k jejím očím.
„A co si myslíš, že pro mě jsi?"
Hermiona se rychle probrala z šoku.
Hodil jí na postel, vklínil se mezi její nohy a prudce do ní vnikl.
Ležel těsně na ní. Nohy nadzvedla výš, takže kolena měla z každé strany u jeho podpaží a kotníky u jeho boků. Pomalé a tvrdé šukání se měnilo ve zběsilé. Držel jí hlavu rukama. Oba byli zpocení a udýchaní. Hermioně se lepily vlasy na obličej.
Náhle se Draco z ní vytáhl. Lehl si na záda.
„Pojď na mě."
Hermiona na něj dosedla a houpala se v bocích. Pak se opřela rukama o jeho břicho a nadzvedávala zadek. Celou dobu jí držel za boky a se zdvihnutou hlavou se pásl očima po jejím těle a obličeji.
Hermiona vzdychala hlasitěji.
Přitiskl jí na sebe. Držel jí za zadek a rychleji přiráželi.
Hermiona celá ztuhla. Zadržela dech a když lapala po dechu boky jí začaly nekontrolovatelně škubat až z ní vytryskl vodopád vyvrcholení.
Byla jak z gumy. Draco zasténal do jejích vlasů.
Bylo po všem .
Ležel na zádech a ona na půlce jeho těla natisknutá s nosem v jeho krku.Držela ho pevně a nechtěla ho pustit.
Vezme si cokoli, co jí chce dát.
ČTEŠ
Dramione another story
FanfictionDalší příběh Dramione. Příběh ke čtení od 18 let. V příběhu se objevují barvitě popsané sexscény. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Všechna práva patří J. K. Rowling.