Hodinu po porážce Voldemorta se to na Malfoy Manor hemžilo kouzelníky. Jedna skupina se starala o raněné. Další o mrtvé. Jiní se vydali lovit smrtijedy, kteří se po pádu pána zla dali na útěk. Pan Weasley komunikoval s americkou ambasádou, která slíbila pomocnou ruku v navrácení anglického ministerstva zpět do rukou řádně zvoleného ministra. Charlie Weasley se staral o tisk a novinařinu. Vyprávěl příběh, který měl být poslán do celého kouzelnického světa. Vyprávěl příběh hrdiny, blonďatého zmijozelského prince.
Hermiona celou dobu seděla vedle Minervy McGonagalové s uslzenýma očima. Přítomni byli i Theodor, Blaise a Pansy. Čekali u dveří, za které odnesli Draca, který sice vykazoval známky života, ale byl v bezvědomí. Byli u něj lékouzelníci, Narcissa a Snape.
Když Snape vyšel ze dveří, všichni vstali.
,,Můžete jít dovnitř... kromě...Vás slečno Grangerová." Snape jí propaloval očima. Za trojicí zmijozelů bylo slyšet jen třísknutí dveří, jak za Dracem pospíchali.
,,Minervo můžeš na chvíli?" Snape nepřestal Hermionu sledovat a vzdálil se s profesorkou dál od ní.
Hermiona deset minut zírala na profesory.
Co se to děje?
Když se k ní vraceli cítila úlevu. Chce jít za Dracem. Zachránil jí život a porazil pána zla! Musí si toho tolik říct.
,,Slečno Grangerová, Draco je vzhůru a zdráv. Probudil se v podstatě ihned co jsme ho odnesli do pokoje. Avšak Lilyin ochranný štít má neblahé následky na jeho paměť."
„Lilyin štít?" Ptala se nechápavě.
Odpověděla jí McGonagalová.
,,Ano. Jak víš, Voldemort vlastnil bezovou hůlku a byl téměř neporazitelný. Draco přišel na způsob jak tě ochránit. Tak jako kdysi Harryho matka, která tím, že se z lásky k Harrymu obětovala, vykouzlila ochranný štít, který mu zachránil život. Dá se říci že to bylo velmi podobné kouzlo tomu, které kdysi vyčarovala Lily Potterová."
,,Draco obětoval ten nejhlubší cit, který v sobě choval, a to lásku pravděpodobně chovanou k vám. Tím vykouzlil štít, který vám zachránil život a smrtící kletba se otočila proti Voldemotrtovi samotnému." Pokračoval Snape.
,,Co to znamená? Co je s Dracem?" Ptala se Hermiona.
,,Nepamatuje si celý měsíc prožitý s vámi slečno."
,, Prosím?" Nevěřila svým uším.Nepamatovala si přesně co se dělo dál. Za Dracem jí odmítli pustit, nepřál si to.
S prožitým šokem vypomáhala u raněných čarodějů.
Později ji vyhledal Theo a Blaise. Vyprávěli prý Dracovi co všechno s Hermionou prožili. Draco tomu nechtěl věřit a smál se tomu. Musel být prý padlý na hlavu. Opravdu si Hermionu za celý měsíc nepamatuje a nechová k ní určitě žádnou lásku.
Blaise i Theo vypadali nervózně, když jí to vypravovali. Nebylo to jednoduché pro nikoho z nich.
Snažila se myslet na práci a pomáhat kde se dalo.
Nakonec jí přemohla bolest a přeci vyhledala Minervu, které se vyplakala v náručí._____
O pár týdnů později.
Hermiona zavřela dveře do svého nového bytu. Pomalu šla ke své knihovně a přemýšlela co si přečte. Ale po deseti hodinách strávených v práci dala přednost myšlence na horkou vanu před knihou.
Kouzelnický svět se po prožité válce rychle vzpamatoval. Hermiona pracuje na ministerstvu jako pravá ruka Kingsleyho Patorka. Nově zvoleného ministra. Má vlastní kancelář a důležitý post na ministerstvu. Měla by být šťastná.
Do rukou vzala Denního věštce, kde se každým dnem vychvaluje Dracovo jméno.
Několikrát se viděli na formálních akcích ministerstva. Vždy spolu navázali oční kontakt. Draco byl první, kdo pokaždé uhnul pohledem a naprosto bez zájmu jí ignoroval.Hermiona shodila své oblečení a mávla hůlkou, aby si připravila vanu.
Naložila se do ní a zaposlouchala se do ticha koupelny.
Tak jako každý den, proudy slz jí stékaly po tvářích.
ČTEŠ
Dramione another story
ФанфикDalší příběh Dramione. Příběh ke čtení od 18 let. V příběhu se objevují barvitě popsané sexscény. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Všechna práva patří J. K. Rowling.