Všichni tři trávili společně čas v malém bytě. Blaise vymyslel aktivity, které se týkaly hůlkových soubojů. Blaise jejich duely prokládal vtipy a veselými historkami. Hermiona měla dobrou náladu.
Když s nimi soupeřila, musela uznat, že oba jsou velmi dobří bojovníci. Bojovali skoro celý den. Když se rozhodli že zkončí, přičarovali zpátky do místnosti nábytek a Hermiona se postarala o večeři. Večer se s Blaisem rozloučili a šli spát. Ráno se probouzela v Dracově náručí.
Tyhle chvíle si tiskla do paměti.Další dva dny probíhaly podobně, až na chvíli, kdy Blaise byl povolaný Voldemortem a musel odejít. Draco posadil Hermionu do gauče.
„Je několik míst, kde Voldemort sídlí. Na některý je nemožný se díky ochranným kouzlům a černý magii dostat. Spálilo by nás to na popel jen by jsme se přiblížili. Je ale jedno místo, kam se bezpečně dá dostat. Je velká pravděpodobnost, že tam už je. Ale kdyby ne, tam ho vylákáme."
„O jakým místě mluvíš?"
„Malfoy Manor."
Hermiona nebyla schopná slova. Tam jí nikdo nedostane. Jedna z nejhorších nočních můr se týká tohoto místa.
„Není jiný místo kam by se dalo.." Zkusila se zeptat.
„Není. Nikam jinam se nedostaneme. Mě Malfoy Manor neublíží. Mužů vás tam všechny dostat. Dokud já a moje matka žijeme Malfoy Manor nikdy Voldemortovi opravdu patřit nebude."
„Takže tam chceš zaútočit."
„Jo."
„Jak ho vylákáme?" Hermioně se to nelíbilo, nicméně měl pravdu.
„Umíš používat obraceč času Grangerová?"
„No..ano."
„Moc jich není a opravdu málokdo je umí používat."
„To vím."
„Tak mě poslouchej. Voldemort je hledá. Nevíme přesně proč, ale můžeme si jen představit důvody k čemu je potřebuje. Vysílá smrtijedy a hledá kouzelníky, kteří by mu poskytli informace. Mě, Severusovi a Blaisemu se podařilo několik takových kouzelníků bezpečně schovat. Víš, že Voldemort touží po tvém mučení a smrti. Ale není to zdaleka důvod, proč tě má v prioritách a chce tě chytit."
„Chce abych mu řekla jak obraceč používat."
„Přesně tak."
„Mám jen zkušenosti s vrácením času maximálně o jeden den. Jestli se bude chtít vrátit o několik let, nevím jak na to. Doporučená doba vrácení se časem je něco okolo pěti hodin, jinak to může mít katastrofální následky nejen pro čaroděje, ale pro celý kouzelnický svět..."
„Jo. O to ale nejde."
„Tak o co?"
„Zařídíme, aby se Voldemort dozvěděl, že obraceč času je na Malfoy Manor. Uděláme to tak, aby si pro něj přišel sám."
„Chceš aby se dozvěděl, že jsem na Malfoy Manor a jdu si pro obraceč času." Hermiona vydechla. Tohle nemůže přežít.
Draco se na ní díval.
„Nevíme kam jinam ho vylákat. Severus se postará o hada a my ostatní o Voldemorta. Cílem bude se k němu dostat a zabít ho."
„Všude budou Smrtijedi."
„To je právě to. Jakmile budeme mít Voldemotra na Manoru, bude v doprovodu s několika Smrtijedy. Jakmile bude chtít povolat ostatní, do Manoru se nedostanou. S matkou udržíme ochrany."
„Co když něco nevyjde? Co když to nepůjde podle plánu?"
„Nikdy nic nevyjde přesně podle plánu."
Udělalo se jí špatně. Nechtěla myslet na to, co jí Voldemort udělá až ji uvidí.
„Dobře. Myslím.... myslím... že je to dobrý plán." Otírala si zpocené dlaně o stehna a sklopila oči, aby v nich Draco neviděl strach.
Do dnešního dne nevěděla nic o konkrétním plánu Draca a Severuse. Nevěděla jestli bylo dobře, že jí to dříve neřekli. Nevěděla jestli jim plán vyjde. Zněl nebezpečně, ale zato nejbezpečněji pro všechny ostatní kouzelníky. Co věděla bylo, že budoucí generace čarodějů si zaslouží žít život jinak než oni, pod vládou pána zla. Za to je potřeba nést oběti. Jako Harry, Ron a další. Ona tedy svou oběť podstoupí.
ČTEŠ
Dramione another story
FanfictionDalší příběh Dramione. Příběh ke čtení od 18 let. V příběhu se objevují barvitě popsané sexscény. V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Všechna práva patří J. K. Rowling.