12. kapitola

590 10 0
                                    

Hermiona kráčela pár kroků za Dracem. Několikrát změnil směr, tak usoudila, že neví kudy jít. Přemýšlela o muži před sebou. Večer v posteli s ním zažila nepopsatelnou vášeň. Jen na to vzpomínala, tak cítila vzrušení. Přiznala si, že se jí drsný sex líbí. Nebo on se jí líbí? Škoda, že si nerozumí. Čím to je, že když jeden říká A, tak druhý v tom slyší B. B ne. Spíš C nebo D. Jistě, oba žijí se svými traumaty. Ztratili své nejbližší. Bojují se svými nočními můrami, které je budí ze spaní. Je Draco opatrný? Může to všechno být důvodem, proč si ji nepustí k tělu? A co já? Vždyť je to bývalý smrtijed. Je to člověk co jí stále nadává do mudlovské šmejdky..
Draco se náhle zastavil. Kolem hlavy mu prolétla zlatonka.
„Grangerová, pojď ke mě."
Hermiona k němu došla a on jí vzal za ruku.
„Kdo ti jí poslal?" Zeptala se.
„To teprve zjistíme. Drž se." Draco chňapl po zlatonce a oni se s prasknutím přemístili.
Ocitli se v povědomém lese.
„Doprdele." Zaklel.
„My jsme...Draco my jsme blízko..."
„Prasinek." Dopověděl.
„Ale tady nás chytí!"
„Ššt."
Přitáhl si ji blíž k sobě tak, že stáli u stromu, ze kterého viděli na pěšinu vedoucí do Prasinek.
U Draca se opět objevila zlatonka. Mávala svými zlatými křídly a pomalu se od něj vzdalovala na pěšinu.
„Draco, jestli za ní půjdeme, někdo nás uvidí a zkončíme u Smrtijedů." Zašeptala.
„Tady stát na místě taky není zrovna bezpečný."
Draco pomalu vyšel za zlatonkou, která nabrala rychlost. S Hermionou v ruku v ruce společně utíkali za Zlatonkou.
Hermiona už nemohla popadnout dech. Viděla, že několik metrů před nimi se nachází vrátka plotu. Zadní vstup do Prasinek. Zlatonka se však stočila jiným směrem a zastavila se u dřevěného poklopu s rezavým zámkem vedoucí do země.
Draco zkusil poklop otevřít hůlkou, Hermiona zkoumala zámek. Pak si však všimla dírky na prkně dřeva poklopu.
„Podívej! Sem by se vešla zlatonka."
Draco chytil zlatonku do ruky a vložil ji do důlku.
Na poklopu se začaly objevovat ohnivé nápisy, které Hermiona nahlas četla.
„Chcete-li do katakomby vstoupit. Komu osudný den chyběl soucit? Na Protivu jeho slovo platí a Roweny plány zhatí. Kdo je to?"
Oba se na sebe podívali a na stejno vyslovili jméno Bradavického ducha.
„Krvavý Baron."
Poklop se otevřel. Zlatonka z dírky vypálila dovnitř katakomby a zmizela jim v dohledu. Rozeběhli se za ní.
„Lumos." Draco jim svítil na cestu.
„Už ji nevidím." Hermiona se zastavila.
„Vede tudy stejně jen jedna chodba."
„Zatím." Podotkla suše.
Mohli jít tak půl hodiny, když se před nimi objevily dveře.
Hermiona zaklepala. Za dveřmi stál jejich bývalý profesor Křiklan.
„Slečna Grangerová a pan Malfoy. Pojďte. Vás pane Malfoyi netrpělivě očekáváme." Odklonil se od dveří a uvolnil jim cestu.
Kamenné zdi osvětloval oheň plápolající v krbu. U velkého stolu seděla Minerva McGonagallová.
Hermiona instinktivně běžela starou ženu obejmout. Ta jí stiskla a Hermioně začaly úlevou téct slzy.

Všichni čtyři seděli naproti sobě.
„Co vás to napadlo, ukrývat se tady?" Vydechl Draco.
„Pane Malfoy, pořád se považujeme za profesory školy. I když jí teď řídí Smrtijedi, jsme alespoň takto blíže studentům, kterým jsme oporou." Řekla smutně Minerva.
„Vidím, že jste rekrutoval slečnu Grangerovou. Jsem rád, že vás oba vidím." Usmál se profesor.
„Dá se to tak říct." Řekla Hermiona.
„Zpátky k tomu, co nás sem přivedlo. Dal jsem dohromady 137 lidí, kteří jsou ochotní bojovat. Čekají na zprávu, kde a kdy. Snape usilovně hledá hada a Nebelvírův meč. Jakmile zjistí polohu, vylákáme Voldemorta. Buďto se objeví s hadem, nebo bez něj. Tak či tak, Snape se o něj postará." Řekl Draco.
„Jak ho chcete vylákat?" Zeptala se profesorka.
„Budu návnada." Vytušila Hermiona.
Draco se na ní podíval a kývl. Minerva se ostře nadechla.
„Připište si na seznam dalších 80 kouzelníků, kteří pomohou." Řekla Dracovi.
Uznale se na profesorku podíval.
„Ták. To bychom mohli otevřít zásoby. Přijde mi to jako příhodná chvíle." Horacio Křiklan odešel pro lahve alkoholu.
Minerva si jen povzdychla.
„Prvně se najíme. Teď pojďte, ukáži vám, kde můžete složit hlavu a umýt se." Vstala a pokynula svým žákům, aby jí následovali.

Dramione another storyKde žijí příběhy. Začni objevovat