28. kapitola

333 9 0
                                    

Ráno Hermiona rázovala po pokoji. Nemohla dostat z hlavy Dracovo přiznání. 
Když se včera vrátili, objevil se i Blaise. Draco mu předal proroctví, kývli na sebe a Blaise zase zmizel. 
Šla do sprchy a Draco odešel do pokoje, ze kterého už nevylezl.

Odhodlaná promluvit si s ním vyšla z pokoje. Našla ho v kuchyni, jak sedí skloněný na dopisem.
,,Přečti to." Řekl.
Hermiona vzala dopis do ruky.
,,Drahý Blaisi, tvé nadšení do výroby smrtelných lektvarů mě těší. Přijmi pozvání na sběr ingrediencí zítra v blízkosti vesnice Feldcrof za hodiny duchů. Severus." S hlasitým nádechem se podívala na Draca.
,,Blaisovi nikdy lektvary nešly...Už to začalo..."
,,Draco...tohle je dopis pro tebe od Snapea?"
Kývl.
,,Hodina duchů, to znamená o půlnoci. Zítra o půlnoci uvidíš Snapea."
„Musel konečně zjistit kde je had. A asi našel i meč.."
Na Hermionu padla naděje a vzápětí smutek.
Tak málo času. Pro oba.

Seděli mlčky, každý ve svých myšlenkách. Atmosféra mezi nimi byla napjatá. Plná nevyřčeného. Plná bolesti a strachu z nadcházející bitvy.
,,Draco.."
,,Až tě přemístím na Manor a Voldemort tam přijde, použije na tebe dost pravděpodobně nitrozpyt. Bude chtít zjistit, jak obraceč použít. Bude to bolet. Chci abys to ustála a ukázala mu falešnou stopu. Oklam ho. Získáš tím čas. Přijdu za tebou jakmile budu moct."
,,Co mi ještě udělá?"
,,Musíš to zvládnout Grangerová."

Čas plynul. Seděli tiše. Hermiona se snažila s Dracem navázat oční kontakt.

Slzela.
,,Draco.."

Řekla by mu tolik věcí.
Kdyby se Draco nezvedl a neodešel.

Dramione another storyKde žijí příběhy. Začni objevovat