Sadece koşuyordum;ağlamaktan gözümde yaş kalmamıştı. En son durdum,biraz soluklandım...2 saat önce
Ders bitmişti,öğle arası vermiştik. Ülkü'yü de yanıma alıp kantine indim.
Tuana:Kantinden bişey istiyo musun?
Ülkü:Yok
Tuana:Tamam ben hemen geliyorumKantine doğru ilerledim ve sıraya girdim. O sırada yanıma Arda geldi. Arda benim canım kadar çok sevdiğim sevgilimdi.(Onu görcez Tuana hanım😈)
Arda:Napıyosun aşkım?
Tuana:İyiyim canım sen?
Arda:Ev okul işte nolsun? Şeyy...Ben sana Ülkü'nün nerede olduğunu sormak için gelmiştim.
Tuana:Ülkü mü... Neden onu arıyorsun ki?
Arda:Müdür çağrıyo da.
Tuana:Ah Ülkü!Yine ne yaptın. Neyse... Şu masada oturuyor
Elimle Ülkünün oturduğu masayı işaret ettim. Arda Ülkü ile beraber kantinden çıktı. Ben de tost ve ayran alıp masalardan birine oturdum ve tostumu yiyip Ülkü yü beklemeye başladım.Yirmi dakika sonra Ülkü bahçeye yanıma geldi.
Tuana:Eeee nolmuş?
Ülkü:Ne nolmuş?
Tuana:Hani seni müdür çağırdı ya ne oldu diyorum?
Ülkü:Haaa şeyyy..ben geçenlerde bir kıza bulaşmıştım da o yüzden çağırmış.
Tuana:Sen birine bulaştın ve benim bundan haberim yok öyle mi??
Ülkü:Çok büyük bir olay değildi o yüzden söylemedim.
Tuana:Peki öyle olsun bakalım.Ülkü ile beraber sınıfa çıktık. Sırama oturdum zil çaldı ve hoca derse girdi. Tabi ki matematik hocasıydı. Hoca derse başladı,bende kafamı koluma koydum ve uyuklamaya başladım. Hoca "Tuana! Dersi dinlemeyeceksen eğer sınıftan çıkabilirsin" dediğinde kafamı kaldırdım ve kapıya doğru adımladım. Çöpün yanına geldiğimde arkamı döndüm ve elimdeki buruşmuş kağıdı çöpe attım sonra sırama geri döndüm. Tabi ki sınıftan çıkacak kadar cesaretli değildim.
***********************************
Okul şükürler olsun bitmişti. Eve geldiğimde kapıyı çaldım ve açan her zamanki gibi annemdi.
(T.a=Tuana nın annesi)
T.a:Hoşgeldin kızım
Tuana:Hoşbuldum annecimmmm
İçeri geçtim ve üst kata çıkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim. Annem ve babama okulun nasıl geçtiğini anlatırken telefonuma mesaj geldi. Ben de yukarı odama çıktım ve mesajı okumaya başladım. Gizli mumaraydı.X:Naber güzellik???
Ben:Kimsin sen!!
X:Sana yardım edecek bir dost😎
Ben:Ne demeye çalışıyorsun doğru düzgün söyle şunu!
X:Gönderdiğim konuma saat 8 de gel.
-konum-Ben:Nasıl yani?
Bana görüldü attı. Bu da ne demek oluyordu şimdi? Gitmeli miydim? Gidersem eğer ya bana bişey yaparsa diye düşünüyordum fakat herhalde merakıma yenik düşüp gidecektim.
Biraz kısa oldu ama diğer bölümler daha uzun olur😊
Beğendiniz mi??
Diğer bölümde bizi olaylar bekliyor🌪🌪🌪
Sorularınız veya eklemek istediklerinizi buraya yazabilirsiniz.
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁