(Medya tabi ki Çağtu😎)
Gözlerimi açtım ve etrafı taradım. İlk başta nerede olduğumu anımsayamadım fakat sonra dün olanlar aklıma geldi. Annem daha gelmemişti belli ki. Aslında onu da yormak istemiyorum ama illa gelmek istedi. Neyse...Bugün taburcu olucam. Bayağı baydı burası. Tekrar uğrar miyim orasını bilemem. Çünkü her an kendimi sakatlama potansiyeline sahip bir insanım. Ben her zamanki gibi kendimle bu düşüncelere daldım ki odanın kapısı açıldı. İçeri tatlı bir hemşire girdi.
Hemşire:Günaydın Tuana hanım. Size ilaçlarınızı getirdim,buyurun.
dedi ve elinde ilaç olan tepsiyi bana doğru uzattı. İlacımı içtim,hemşire birkaç kontrol yaptı ve gitti. Ben de hemen telefonumu aldım ve instagrama girip dolaşmaya başladım. Karşıma Arda nın paylaştığı bir yazı geldi;
"Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa özleyeceksin." yazmıştı ve ben o anda kahkahalarla gülmeye başladım. Ben gülerken içeri Leya ve Yağız girdi.
Yağız:Bakıyorum da keyfin yerinde.
Tuana:Hem de ne demezsin?
dedim gülmeye devam ederken. Gülmeyi yavaş yavaş bıraktığımda rahat nefes almaya başlamıştım.
Leya:Neye bu kadar güldün?
Tuana:Eski sevgilim Arda,instagramda bana itafen bir yaşlı dedelerin paylaştığı sözlerden atmış da ona gülüyordum.
Yağız:Göstersene bize de.
Telefonumu tekrardan açtım ve Arda nın hesabına girip en son yolladığı post'a tıkladım. Onlarda görünce gülmeye başladılar. Tabi onların ki benim kadar uzun sürmedi ama olsun.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hastaneye annem de uğramıştı. Beni ne kadar dün telefonda anlatmış olsam da soru yağmuruna tuttu. Ben de ben cevabını vermeden bırakmayacağını bildiğim için hepsini sabırla cevaplamak zorunda kaldım. Sonrasında annem çıkış işlemlerimi halletti ve birlikte eve girdik. Babam evde yoktu. Normalde hafta sonları işe gitmezdi. Hemen anneme döndüm.
"Anne babam nerde?"
"Babanın yurt dışından iş teklifi gelmiş bu yüzden birkaç ay orada kalacak."
"Peki benim neden bundan haberim yok?"
"Sen stres yapma diye söylemedi."
"Peki" dedim ve merdivenlerden yukarı odama çıktım. Üstümü değiştirdim.(Tuana'nın kombini,ayakkabılar dahil değil)
İki gündür yatağıma hasrettim zaten şimdi ise kavuştuk. Bu çok duygusal bir an burayı dikkatle okuyun. Yatağıma ilk oturdum,sonra yavaş yavaş üzerine uzandım sırtüstü bir biçimde. İşte o an mutluluktan ağlayasım geldi.
(Çok boş yaptım😁)
Dediğim gibi yatağıma uzandım ve elime telefonumu aldım. Kafamı dağıtmak için instagrama girdim. Bir sürü takip isteği gelmişti. Hepsine tek tek bakamıyordum. O yüzden genel olarak birkaç fotoğrafına ve açıklamalarına bakıyordum. Yine bakınırken gözüme biri takıldı. "ÇAE". Açıklamasında bizim okulun adı vardı. Hesabının üzerine tıkladım. Okulda birkaç fotoğraf paylaşmıştı. Evet bizim okulda okuyordu. Birkaç fotoğrafına daha bakmaya başladım. Kendi kendime "Allah'ı var yakışıklı çocuk"diye geçirdim içimden.
Bi dakika NE! Töbe estağfurullah! Tövbe tövbe! Ne diyorum ben ya!?
Neyse kendime bu kadar kızmak yeterli. Canım ben🤗
Madem bizim okuldandı ben de takip isteğini kabul ettim. Tam hesabından çıkacakken bir bildirim düştü.*ÇEA size mesaj attı*. Bildirimin üzerine tıkladım.Çea: merhaba
Ben:Merhaba?
Çea::Seni bizim okulda görmüştüm. Bi selam vereyim dedim.
Ben:İyi düşünmüşsün. Bişey merak ediyorum sorabilir miyim?
Çea:Tabi ki sor.
Ben:ÇEA ne anlama geliyor?
Çea:Adımın kısaltması. -Çağan Efe Ak-
Ben:Güzelmiş
Ben:yani şey mantıklıymış😁Çağan:Herhalde uykun falan geldi senin bence uyu yarın tekrardan konuşuruz.
İyi geceler🌚
Ben:İyi geceler🙃
Telefonumu kapattım ve masama bıraktım. Ayağa kalktım ve odamdan çıkıp banyoya girdim. Elimi yıkamak için lavaboya eğildim ve kafamı kaldırdığımda kendimi salak salak gülümsüyor bir şekilde buldum. Kendime hafifinden bir tokat attım.
Değişik bir şekilde Çağan la konuşmak bana iyi hissettirmişti. Tuvaletten çıktım ve tekrar odama geri döndüm. Pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım. Son birkaç gün içinde yaşadıklarımı düşünmeye başladım. Daha bugünü düşünemeden uykuya daldım.Selammmm!👋👋👋
Nasılsınız???
Ben üzgünüm çünkü oy YOK🫤
Kitabımı sevenler oy atsın sayımızı bilelim dimi😉
Onu bunu boşverin de okul sınavları yaklaşıyor🤯
En kötüsü de sınavlar klasik olacak.
Türkçede 70 altındakiler sınıfta kalıyor
Offf offf!!
Neyse kendi dertlerimle sizi yorumuma göre;
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁Tuniş💘