Okula vardığım an gülüşen Ülkü ve Leyayı görmek moralimi bozmuştu bile. Biri eski en yakın arkadaşımdı biri ise dostum dediğim insandı. Bir süre bana bakıp tekrardan konuşmalarına döndüler. Ben de onları umursamadan yoluma devam ettim.
Sınıfa girdiğimde kafasını sıraya koymuş uyuklayan bir Çağan görmeyi tabiî ki de beklemiyordum. Hemen onun yanına gelip sessizce yanına oturdum. Ellerimi saçlarına daldırdım ve baskı uygulamadan okşamaya başladım.
Hâlâ varlığımı hissetmeyince ben de bir kolumu masaya,kafamı da kolumun üzerine koydum. Gülümseyerek saçlarıyla oynamaya devem ettim.
Birkaç dakika sonra hareketlendi ve kafasını kaldırınca direkt beni gördü.
Tuana:Günaydın😊
Çağan:Günaydın. Ben de neden bu kadar rahatım diyorum. Meğerse canımın içi saçlarımı okşuyormuş.
Çağanın dediğine sıcak bir gülümseme ile karşılık verdim.
Tuana:Ee nasılsınız bakalım Çağan bey?
Çağan beni kollarını arasına aldı,kafamı göğüsüme yasladı ve saçlarımı okşadı.
Çağan:Böyle bir anda iyi olmamak mümkün mü?
Çağan romantiklikte level atlamak istiyor herhalde.
Bir süre sessizlik hakim oldu ortama. Sadece nefes alışverişlerimiz ve birbirimiz için atan kalplerimizin sesi duyuluyordu sınıfta.
Çağan:Sen peki,sen nasılsın?.
Tuana:Leya ile küslüğümüz,Yağızın durumu ve Leyanın bizi satması dışında hiçbir problem yok.
Çağan:Haklısın. Şu sıralar fazla yorucu geçiyor günler.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Ben,Çağan,Yağız ve Arda bir masada,Leya ve Ülkü bir masada oturuyordu. Deniz ise kimin yanına gideceğini bilemediğinden bir kenarda oturmuş çikolatalı sütünü içerken telefondan Tom ve Jerry izliyordu.
Biz ise konuşacak bir şey olmadığından önümüzdeki yemekleri zoraki bir sessizlikle yiyorduk.
Diğerlerinde ise durum farklıydı. Biri bir şey anlatıyor diğeri kahkaha atıyor,diğeri anlatıyor diğeri gülmekten kırılıyor. Leyanın cidden bizi bu kadar kolay unutması akla mantığa sığmıyordu. Madem onlar eğleniyor biz neden oturmuş yas tutuyorduk ki?
Tuana:Yeter be! Siz de surat asıp duruyorsunuz. Bıktım ya. Tamam,evet Leya gitti, çok üzüldünüz -ki ben de çok üzüldüm- ama ne olursa olsun dünyanın sonu değil ya. Hem o bizsiz gülebiliyorsa biz neden oturmuş ağlıyoruz ki? Canlanın biraz. Sıktınız ya! Böyle yapmaya devam ederseniz Denizin yanına gidip Tom ve Jerry izleyeceğim.
Yağız:Kızma matmazel.
Arda:Valla Tuanadan korkulur.
Çağan:Eee kimin sevgilisi sonuçta.
Tuana:Ha şöyle neşemiz yerine gelsin. Ohhh! Rahatladım ya. Sizi diriltçem diye kırk takla attım.
Selammmmm👋👋👋
Nasılsınız?Uzun bir aradan sonra maalesef kısa bir bölüm🥲
Lgs'ye 2 ay kalması sonucu anca elimden bu geliyor. Beni de anlamaya çalışırsanız sevinirem😅Neyse...
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁