Kapıyı bir kadın açtı. Çağan a tam birşey söyleyecekti ki arkasında beni gördü.
(Ç.a=Çağan nın annesi)
Ç.a:Oğlun bu kız kim?
Çağan:Anne herşeyi anlatıcam fakat görüyorsun ikimiz de sırılsıklamız,içeri geçelim biraz sakinleşip ısınalım söz herşeyi anlatıcam.
Çağan bunları söyledikten sonra kadın kenara çekildi ve içeri girdik.
Tuana:(sessizce)Çağan annen mi?
Çağan olumlu anlamda kafasını salladı. Çağan nın annesi bana kendi dolabından rahat kıyafetler verdi. Çağan da kendine birkaç parça kıyafet aldı ve sırayla duşa girdik. Sıcak su iyi gelmişti. Banyoda kıyafetlerimi giyip saçımı kuruttuktan sonra salona geçtim. Çağan nın yanına oturdum.
Ç.a:Eee anlatın bakalım.
Çağan:Tuana benim okuldan arkadaşım. Ailevi bazı problemlerden dolayı evden çıkmak zorunda kalmıştı. Beni arayıp benden de rica edince kıramadım.
Tuana:Size rahatsızlık verdiys-
Ç.a:Olur mu kızım. Sorun değil. İstediğin kadar kalabilirsin. Çağanın doğru karar verdiğinden eminim.
Dedi ve Çağana hızlıca bir göz kırptı.
Çağan:Annee!
Ç.a:Siz burda oturun ben de Tuanaya misafir odasını açayım.
Tuana:Siz zahmet etmeyin ben hallederim.
Ç.a:Yok kızım sen otur. Ben hallederim. Hem Egeye de bakmış olurum.
Çağanın annesi gitti. Ortam sessizdi. Sessizliği ben bozdum.
Tuana:Ege kim?
Çağan:Kardeşim.
Tuana:Kardeşin mi vardı? Bilmiyordum.
Çağan:Evet var, benden 9 yaş küçük.
Tuana:Sana birşey sorucam.
Çağan:Sor.
Tuana:Bildiğim kadarıyla daha reşit değiliz. Sen nasıl motor kullanabiliyorsun?
Çağan:Aslında normalde kullanmıyorum. Babamın motoruydu. Sadece acil zamanlarda kullanıyorum.
Tuana:Anladım...Peki baban?
Çağan sorduğum soruyla durgunlaştı. Aferin Tuana! Çocuğun özeline niye karışıyorsun ki sen!? Şimdi toparla toprlayabilirsen!
Tuana:Çağan bak ben gerçekten üzgünüm...Amacım seni üzmek değildi.
Çağan:Merak etme bilerek yapmadığını biliyorum. Sadece...sadece babamın konusu açılınca biraz duygusallaşıyorum diyelim.
Pişman bir şekilde ona bakınca yanıma yaklaştı ve bana sarıldı.
Çağan:Gerçekten senlik bir durum yok.
Tuana:Ama yine de söylediklerim seni üzdü.
Çağan bana sorun yok der gibi daha sıkı sarıldı. O sırada içeriden yanımıza Çağan gibi kıvırcık saçlı bir çocuk geldi.
Ege:Abi bu abla kim? Sevgilin mi?
Çağan:Egecim ne alaka şimdi? Sadece arkadaşım.
Ege:Heee tamam o zaman.
Ege bana döndü ve elini uzattı.
Ege:Benim adım Mert Ege. Seni adı ne?
Tuana:Tanıştığıma memnun oldum Ege, ben de Tuana Naz.
Ege:Senin de mi ikinci isimin var?
Tuana:Evet,ama Naz ı kullanmayı pek tercih etmiyorum.
Ege:Ben de Mert i çok kullanmıyorum ama yine de seviyorum.
Ege konuşamaya devam edecekken annesi çağırıd. Bize iyi geceler diyip uyumaya gitti.
Çağan:Biz de artık yatalım.
Tuana:Olur.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Sabah erken kalmıştım. Yatağı topladım ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirdim. Mutfağa gittim. Yeliz abla kahvaltı hazırlıyordu.
Tuana:Günaydın Yeliz abla.
(Yeliz=Çağan nın annesi)
Yeliz:Günaydın Tuanacım. Rahat uyudun mu?
Tuana:Evet çok rahat uyudum teşekkürler😊
Yeliz:😊
Yeliz ablaya kahvaltı hazırlamasında yardım ettim. Sonra o da Çağan ve Egeyi uyandırmaya gitti.
Çağan:Günaydın.
Dedi esneyerek.
Tuana:Günaydın. Otursana.
Heo beraber kahvaltı yaptık. Sonra da hazırlanıp okula gittik.
Karşımıza her zamanki gibi Ülkü ve Arda çıktı. Umursamadan yanlarından geçecekken Arda benim kolumdan tuttu. Önce koluma sonra Arda ya baktım. Kolumu geri çektim.
Tuana:Ne var!?
Arda:Tuana bi konuşalım mı?
Tuana:Ne konuşucaz!? Bizim konuşacak bir şeyimiz mi var Arda!?
Arda:Konuşalım... lütfen😕
Tuana:Tamam ne söyleyeceksen çabuk söyle.
Arda:Burda olmaz.
Tuana:Tamam nereye?
Yürümeye başladık. Spor salonunun bir köşesine geçtik.
Tuana:Konuş!
Arda:Tuanam bak ben gerçekten üzgünüm. Böyle olsun istemedim. Zaten Ülkü ile de ilişkimiz bitti. Nolu yeni bir sayfa açalım.
Tuana:Ne sayfasından bahsediyorsun sen Arda!? Bizim artık kitabımız yok! Hepsi senin kalbinin çöplüğünde! Sen bizi bu hale getirdin! Adam gibi karşıma çıkıp ayrılmak istiyorum deseydin ya! Ama sen onu bile bana çok gördün!!!
Hızlıca oradan uzaklaştım. Kendimi direk tuvalete attım. Elimi yüzümü yıkadım. Derin derin nefes aldım. Sonra da sakinleşip,sınıfa gittim.
Kapıyı çaldım ve içeri girdim. Hocadan özür diledim. Bir tek Çağanın yanı boştu. Ayağa kalktı ve bana yer açtı. Çantamı hemen bıraktım ve hiç beklemeden kafamı sıraya koydum. Zilin çalmasıyla kafamı kaldırdığımda ce etrafıma bakındım. Leya ile Yağız yanıma geldi.
Leya:Çağan bize ne olduğunu anlattı. İyi misin?
Tuana:İyiyim merak etmeyin.
Leya:Şey... diyorum ki ailenle aran düzelene kadar acaba birlikte yaşasak nasıl olur?
Tuana:Ailen bir şey demez mi?
Leya:Ben tek yaşıyorum. Ailem yurt dışında.
Tuana:Senin için bir sıkıntı olmazsa benim için uygun.
Leya:Tamam o zaman çıkışta birlikte çıkalım.
Kafamı aşağı yukarı salladım. Zaten sonra zil çaldı. Hoca sınıfa girdi ve ders başladı.Selammm👋👋👋
Nasılsınız?
Kısa bir bölümdü.
Çok yazamıyorum.
Eklemek istediğiniz bir şey varsa yorumlara mutlaka yazın📝
Sizleri seviyorum🥰
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁(Tuniş🩷)