Çağan da sırasına oturdu. Ben de hemen ona döndüm.
Tuana:Nedennbu kadar tepki verdin?
Çağan:Çünkü sana bulaşıyordu.
Tuana:Yani?
Çağan:Ben arkadaşlarıma buluşmaları izin vermem hele de bir kıza.
Tuana:Çağan bak, tamam yaptığın çok güzel bir şey ama birileri gidip müdüre şikayet etse tutanak yiyebilirsin.
Çağan:Yani?
Tuana:Çağan!
Çağan:Tamam tamam demedim bişey.
Hoca sınıfa girdi. Ben de önüme döndüm. Ders matematikti. Evet ben derslerime yoğunluk vereceğimi söyledim fakat kafam bir türlü almıyordu.
Tuana:Offf offf
Çağan arkadan bana doğru eğilip;
Çağan:Noldu?
Tuana:Daha ne olsun? Ders matematik.
Çağan:Sevmiyor musun?
Tuana:Sence seviyor muyum?
Çağan kafasını salladı ve dersi dinlemeye başladı. Ben de kafamı koluma gömdüm ve uyuklamaya başladım. Yanıma gelen ayakkabı sesleri işittim fakat umrumda olmadı. Yanıma gelen kişi boğazını temizledi. Bi dk! Bu Gül Hoca! Kafamı yavaş yavaş kaldırdım ve hocaya yapmacık şirin bir gülümseme yerleştirdim. Hoca da o sırada bana tabi ki çatık kaşlarıyla bakıyordu.
Gül Hoca:Tuana Naz Tiryaki teneffüste benimle geliyorsun.
Hocaya itiraz edemeden hoca tahtaya doğru ilerledi ve dersini işlemeye devam etti. Çağan sırtımı dürttüğünde arkamı döndüm ve ona baktım.
Çağan:Niye derste uyuyorsun?
Tuana:Ne biliyim oğlum? Bu hocanın dersinde sürekli uyuyordum. Şimdi ne oldu ben de anlamadım?
Çağan:Belki hocanın sinirli olduğu bir güne denk gelmişssindir?
Tuana:Sanmam...Çünkü Gül Hoca hep sinirli.
Hoca biz konuşurken tahtaya kalemle birkaç defa vurdu.
Gül Hoca: Çocuklar ne konuşuyorsunuz? Tuana yaptıkların yetmedi şimdi de konuşmaya mı başladın!? Çağan sen de uyma şu kıza!
Tuana:Hocam "yaptıklarım" derken? Sadece uyuyordum. Başka bir şey yapmadım.
Gül Hoca:Oooo yalan da söylüyormuş hanımefendi.
Sınıfta birkaç yerden gülüşme sesi geldi.
Tuana:Ama ho-
Gül Hoca: YETER! Teneffüste zaten konuşucaz.
Kafamı tekrardan sıraya gömdüm. Gözümden bir damla yaş geldi. Normalde öyle kolay kolay ağlamam ama haksızlığa gelemiyordum.
Zil çaldı,ayağa kalktım ve hocanın yanına gittim. Hoca önden ben ise hemen arkadan geliyordum fakat arkamdan Çağanın bizi takip ettiğini biliyordum. Müdürün kapısının önüne vardığımızda Gül Hoca kapıyı çaldı. İçeriden "GİR!" sesini duyduğumuzda kapıyı açtı ve içeri girdik. İçeride Selin Hoca(sınıf hocamız), müdür,Arda ve Ülkü vardı. Arda ve Ülkü... Tabi ya bu işte onların parmağı var. Ben bunu nasıl düşünemedim?
Müdür:Evet Tuana,neden burada olduğunu biliyor musun?
Tuana:Hayır hocam bilmiyorum.
Müdür:Şöyle ki arkadaşların(Arda ve Ülkü yü göstererek) bize senin hakkında bir şeyler anlattı.
Tuana:Ne gibi şeyler?
Selin Hoca:Tuana bak daha bu yıl tanıştık ve şuan okulun ikinci dönemi. Derslerde sorun çıkarmıyorsun fakat ders dışında yaptıklarından haberimiz yoktu.
Tuana:Ne yapmışım ben?
Selin Hoca:İlk önce arkadaşlarınla sürekli kavga ediyorsun.
Tuana:Kiminle ne zaman kavga ettiğimi gördünüz?
Müdür:Arkadaşın Ülkü ile.
Tuana:Ne? Biz Ülkü ile kankaydık. Şuana kadar. Neden onunla kavga edeyim ki?
Selin Hoca:Ülkücüm arkadaşına yüzünü göster.
Ülkü bana sol tarafını gördüğümde gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Sol gözünün çevresi mosmordu.
Tuana:Hocam bunu ben yapmadım!
Hem kanıt var mı?
Müdür:Tabi ki var.
Dedi ve önündeki labtobun ekranını bana doğru çevirdi. Videoda ben Ülküye yumruk atıyordum(sözde).
Tuana:Ha-hayır hocam ben böyle birşey yapmadım.
Selin Hoca: Ama yapmışsın Tuanacım. Herkes görüyor. Kızın yüzüne baya yumruk atmışsın.
Tuana:Hocam ben böyle bir şey yapmadım,yapmam da.
Müdür:Daha birkaç video daha var fakat şuan seni rencide etmek istemiyorum o yüzden göstermiyorum.
Müdür birkaç saniye sustu.
Sonra da Ülkü ve Arda ya çıkmalarını söyledi.
Tuana:Hocam gözündekinin makyaj olmadığını nerden biliyoruz?
Selin Hoca:Biz de bunu düşündük fakat ne kadar silmeyi denesek de çıkmadı.
Tuana:Hocam Ülkü sırf beni suçlu göstermek için kendini öldürür bile.
Müdür:Uzatma kızım! Yapmışsın ki ellerinde kanıt da var...Bu yüzden tutanak tutulacak ve velinin ile görüşme yapılacak.
Müdür çekmeceden bir kağıt çıkardı ve ilk önce kendisi sonra Selin Hoca imzaladı. En sonra da kalemi bana uzattı. Ben de imzaladım ve kağıdı aldı.
Müdür:Şimdi çıkabilirsin.
Hızlı adımlarla kapıya yöneldim ve hiç bekleme yapmadan dışarı çıktım. İşte o anda gözümden yaşlar akmaya başladı. Derin nefesler alıp veriyordum. Hızlıca kızlar tuvaletine girdim. Musluğu açtım ve yüzüme su çarptım. Soğuk su biraz daha sakinleştirmişti. Fakat hâlâ sinirliydim. Ben öyle birşey yapmamıştım. Ülkü yalan söylüyordu. Fakat hiç kimse bana inanmayacaktı.Selammmm👋👋👋
Nasılsınız?
Bu bölüm de bitti.
Kitabımı okuyan ve oy atan herkese çok teşekkür ederim🥰
İyi ki varsınız canlarım.
Oylarınızı ve yorumlarınız bekliyorum.
Bu bölüm sınırı;5 oy 2 yorum.
Seviyorum sizleri😘
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁
Tuniş'in fotoğrafının 3 versiyonu🌷
İzin isteyerek alın!😁İn aşağı
Hadi biraz daha
Ha gayret yaklaştın!
I love you❤️I love you
I love you❤️I love you
I love you❤️I love you
❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗❤️💗💗❤️💗❤️💗❤️Size yine kıyamadım😍
İstediğim oy gelmese bile o bildirimin güzelliğini biliyorum.
Tabi eğer beni takip ediyorsanız😈