1 hafta sonra.../Cumartesi
Sabah beni telefonuma gelen mesaj sesleri uyandırdı.
Deniz'in Çikolatalı Sütleri
Deno🌊:Naber gencolarrr?
Çağan🤙💪:Deniz bu ne!?
Deno🌊:Neye benziyor Çağancım?
Çağan🤙💪:başlatma ÇaganCığına da sana da!
Ben:Boş yapmasanıza
Leyoşum❤️:Deniz hem sen neden böyle bir grup açtın ki?
Deno🌊:Şimdi gardaşlarım biz arkadaş mıyız?Evt. Okuldaki tüm arkadaşların bir WhatsApp grubu var dedim ki bizm niye olmasın?
Ben:peki grubun adını koyarken ne düşündün?
Çağan🤙💪:Aynen??
Deno🌊:ben Çikolatalı sütü çok seviyorum ama siz de benim arkadaşlarımsınız.
Deno🌊:Ben de sevdiğim şeyleri birleştirip bu adı elde ettim.
Denk🌊:Tabii kendimi de çok sevdiğim için benim de adım var.12 tane mesaj daha...
Grupta boş yaptıklarını anlayınca WhatsApp tan çıktım. Kalktım ve hazırlandım. Leya ile aynı evde kalmamıza rağmen mesajlaşıyorduk. Garip...
Aşağı indiğimde çok güzel bir kahvaltı sofrası ile karşılaştım. Leya da salondaki koltukta oturuyordu.
Tuana:Ooo Leya hanım siz erken kalkıp bide üstüne üstlük kahvaltı da hazırlar mıydınız ya??
Leya: Her zaman sen hazırlıyorsun ben de en azından hafta sonu birşeyler yapayım dedim.
Tuana:Bütün marifetlerini burada kullanmışsın galiba😅.
Leya:😅
Leya ile beraber kahvaltı yaptık. Sonra da salonda oturup biraz film izledik. Filmi bitirmiştik ki telefonumuza mesaj geldi.
Deniz'in Çikolatalı Sütleri
Deno🌊:Bugün bir şeyler mi yapsak acaba?
Leyoşum❤️:Ne gibi mesela??
Deno🌊:sinema,avm,Cafe
Deno🌊:bunlar gibi şeyler işte.Kılınç👑:bence avm olur
Kılınç👑:Hem hepsini yapmış oluruz.Çağan🤙💪: Bence de olur.
Hepimiz onaylandıktan sonra hazırlanmaya gittik.
Ben altıma siyah bir kargo pantolon,üstüme siyah ince askılı bir crop ve onun üzerine de uzun kollu bir bolero giydim. Leya da altına mavi ispanyol paça bir jean,üstüne beyaz uzun kollu bir bluz ve onun üzerine de yeşil bir süveter giymişti. Ayakkabılarımızı da giyip evden çıktık.
AVM'ye geldiğinizde Yağız ve Çağan ikilisi kapının önünde bekliyorlardı. Onların yanına ilerledik.
Leya:Selam.
Yağız:Selam.
Tuana:Deniz nerde?🤨
Çağan:Biz de bilmiyoruz. Onun şimdiye burda olması gerekti.
Dördümüz de etrafa bakınıyorduk ki hepimizin gözleri ileride omzunda koca bir çantayla gelen Deniz e takıldı. Deniz yanımıza geldiğinde ona meraklı gözlerle bakmaya başladık.
Deniz:Noldu niye öyle bakıyorsunuz?
Deniz:Yoksa yoksa... saçım kız tavlayamayacak kadar kötü mü!?
Deniz'in bu dediğine gözlerimi devirdim.
Leya:Hayır Denizcim. Saçım başın normal ama bu koca çantanın içinde ne var ve niye yanında?
Deniz:Heee o mu... içinde çok gizli şeyler var.(fısıldayarak)
Çağan:Ne getirdin olum? Söyle biz de bilelim.
Deniz:Yaklaşın.
Ona doğru yaklaştık. Çantanın ağzını biraz araladı. İçinde envai çeşit abur cubur vardı.
Tuana:Bu mu gizli olan şey?
Deniz:Evet!Onlar benim kıymetlilerim!
Yağız:Zaten sinemaya girmeden önce alıcaz. Neden boşu boşuna bunları yanına aldın ki?
Deniz:(fısıldayarak) Çünkü gizlice sokucam.
Tuana:Ama neden?
Deniz:İzin vermiyorlar.
Çağan:Deniz saçmalama. Girmeden önce bırak onu. Başımıza boş boş bela almayalım.
Deniz "he he tamam" dedi ve önden yürümeye başladı.
Daha içeri yeni giriş yapmıştık ki hemen bir sorun! Deniz'in o kocaman çantası güvenlik aracına sığmıyordu.
En son güvenlikler dayanamadı ve bizi içeri aldı. Tabiî arka taraftan birkaç kişi Deniz i beklerken ona sövmeyi unutmamıştı.Bir kafede biraz oturduktan sonra mağazaları gezmeye başladık. Aradan bir-bir buçuk saat geçtikten sonra sinemaya gitmeye karar verdik.
Hangi filmi izleyeceğimizi de seçtikten sonra sıra bilet alam kısmındaydı.
Görevli:Biletlerinizi almadan önce beyefendi çantanızın içinde ne var öğrenebilir miyim?
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Tabana kuvvet koşuyorduk. Önde ben ve Çağan, arkamızda Leya ve Yağız, onların arkasında yani en arkada da Deniz vardı.
Neden mi koşuyorduk?
Çünkü Deniz görevli çantanıza bakabilir miyim dedikten sonra hayır demişti. Görevli adam ne kadar ısrar etse de bir faydası olmamıştı. En sonunda bizi güvenliği aramakla tehtid etti. Dikkatinizi çekerim 'tehdit etti' diyorum, artık o raddeye gelmiştik. Deniz durur mu? Adamın elimden biletleri kaptığı gibi koşmaya başladı. Biz de nedensizce ona katıldık.
Bi dk ya! Biz neden kaçıyorduk ki?
(*....* yazarın konuşması)
*Malsınız da ondan*
Bu ne biçim yazar be! Neyse,konumuz o değil...
Çağan beni kolumdan tutup bir yere çekti. Etrafa baktım ama her yer karanlıktı.
Selammmm👋👋👋
Nasılsınız?Bu bölüm normalde daha uzun olacaktı fakat uzun zamandır bölüm atmadığımdan dolayı biraz kısa oldu.
Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?➡️
Eklemek istediğiniz bir yer varsa hepinizi yorumlara bekliyorum.
Ne de olsa oy atıp yorum yazmak ücretsiz😉
Diğer bölümde görüşmek üzere
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁(Salih Hoca da diziye tekrardan dahil oluyor herhalde👏🎆🎉)