(Tuana yı sevenler oy atsın😉)
Hoca:Çocuklar size nir duyurum olacak. Cuma günü okulumuzun eski müdürünü anmak adına bir balo düzenlenecek. Rahmetli çok severdi balo düzenlemeyi...Neyse, hepimizin katılmasını ve ayrıca her birinizin birer partner bulun. Unutmayın Cuma günü saat 8 de okula gelin. Anlaşıldı mı?
Sınıf:EVEEEET!
Hoca:Tamam o zaman hadi derse!
Sınıf:Oooofffff!
Hoca:Sessiz!
###############################
Ders boyunca yine kafamı sıradan kaldırmamıştım. Zil çaldığında öğle arası olduğunu anladım. Leya,Yağız ben ve Çağan birlikte kantine indik.
Yağız:Kantinden ne istiyorsunuz?
Leya:Tost.
Çağan:Tost.
Yağız:Tuana?
Tuana:Ben tokum bir şey istemiyorum.
Yağız kantine gitti.
Leya:Neden bir şey yemiyorsun?
Tuana:İştahım yok.
Çağan:Bir sorun yok yani?
Tuana:Hayır.
Birkaç saniye hiçbiriniz konuşmadık. Leya da ben gibi rahatsız olmuş olacak ki sessizliği bozdu.
Leya:Birbirimizi daha yakından tanımaya ne dersiniz?
Çağan:Yani?
Leya:İşte birbirimize çok özele girmeden merak ettiğimiz soruları soralım.
Tuana:Tamam.
Çağan:Tamam.
Leya:Yağız da gelsin başlayalım.
Beş dakika sonra elindekilerle yanımıza Yağız geldi. Herkese istediklerini uzattı en son da bana bir bardak kahve uzattı. Kulağıma eğilip" Enerjin yerine gelsin" dedi ve göz kırpıp yerine oturdu. Gülümsedim. Leya Yağız a da soru sorma işini anlattı.
Leya:İlk ben başlıyorum. Tuana aramızda yenisin o yüzden sana sorucam.
Tuana:Tamam sor.
Leya:Immm...basit bir soru,en sevdiğin renk ne?
Tuana:Beyaz.
Çağan:Neden?
Tuana: Kendimi daha yakın hissediyorum. Sanki gerçekten beyaza bürünmüş gibiyim.
Tuana:O zaman ben soruyorum. Yağız bu sorum sana.
Yağız:Yolla gelsin!
Tuana:Sevgilin var mı?
Yağız:Ne!?
Tuana:Şaka yaptım şaka.
Yağız:Senin bu şakaların beni şuraya gömecek.
X:Allah korusun Yağızımmm!Sizce kim?
Leya/Çağan/Yağız:Deniz!
Deniz:Gardaşlarım ve bacılarım!
Adının Deniz olduğunu öğrendiğim çocuk gelip onlara sarıldı. Sonra da gözleri beni buldu.
Deniz:Bu kim?
Leya:Tuana bu Deniz,Deniz bu da Tuana. Aramıza yeni katıldı.
Tuana:Memnun oldum.
Deniz:Ben de memnun oldum da senin hayat enerjin gitmiş bacım! Ne bu hâl böyle. Cık cık cık!
Deniz in dediğine güldüm. Neşeli bir çocuktu.
Yağız:Deniz de bizim grubun neşe kaynağı. Ölümün kıyısında bile olsa espri yapabilecek kabiliyete sahip.
Deniz:Övdün mü,sövdün mü? Anlamadım.
Çağan:Övdü Deniz övdü.
Deniz:Heee tamam.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Öğle arası Deniz in şaklabanlıkları ve tanışma faslı ile geçmişti. Birkaç dersten sonra da herkes evlerine dağılmıştı. Ben de Leya ile beraber çıkmıştım. Leya nın evi iki katlıydı.
(Evi istediğiniz gibi hayal edin😚)
Eve geldiğimizde hiçbir eşyam yoktu. Çünkü hepsi evde kalmıştı. Leya ile birlikte içeri doğru ilerledik. Leya bana odamı gösterdi. Odam üst kattaydı. Çok büyük değildi ama benim idare edebileceğim bir şekildeydi. Leya bana kendi kıyafetlerinden verdi.(Tuana'nın giydiği kıyafet)
Üstümü giyip aşağı indim. Leya mutfakta kahve hazırlıyordu. Yanına gittim ve ada masanın yanındaki bar sandalyelerinden birini çekip oturdum.
Leya:Nasılsın?
Tuana:İyi,sen?
Leya:Ben de aynı🙂
Leya ile beraber kahvelerimizle salona geçip büyük L şeklindeki koltuklara oturduk.
Tuana:Eeee var mı sende bir şeyler?
Leya:Anlamadım?
Tuana:Sevgilin ya da hoşlandığın biri falan var mı?
Leya:Y-yok.(Gözlerini kaçırarak)
Tuana:İyi öyle olsun bakalım ama sen gene de bir düşün😉
Leya:Yok Tuana,gerçekten!
Tuana:Tamam tamam. Takılıyorum sadece.
Leya ile biraz daha sohbet ettik sonra da dışarıdan pizza sipariş ettik. Pizzaları yiyip odalarımıza çekildik. Bugün olanları düşünerek uykuya daldım.💤Selammmm👋👋👋
Nasılsınız?
Şimdilik bölümler biraz kısa oluyor çünkü akşam anca yazabiliyorum.
Siz idare edersiniz😚
Seviyorum sizi❤️❤️❤️
(Medyadaki şarkı efso!Dinleyin!)
Diğer bölümde görüşmek üzere
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁