Sabah kalktığımda Leya daha uyanmamıştı. Sabah rutnimi halledip okul formamı gitdim ve aşağı indim. Küçük bir kahvaltı hazırladım ve Leya yı uyandırmaya çıktım.
Tuana:Leyaaaaaaa! Kalk hadi,Sabah oldu! Gün aydı gün ama sen ayılmadın!
Dedim aynı zamanda perdeyi açarak.
Leya:Ya Tuana! Sabah sabah ne bağırıyorsun başımda!? Deniz çıktı senin içinden yaa!
Tuana:Çok konuşma hadi kalk marş marş!
Aşağı indim ve Leya nın gelmesini bekledim. 10 dakika sonra Leya geldi ve beraber kahvaltı yaptık. Sonra evden çıktık ve okula doğru yürümeye başladık. Aynı zamanda da sohbet ediyorduk. Okula vardığımızda daha ders saati gelmemişti biz de bahçedeki çardak gibi yerlerden birine oturduk. Bir süre sonra yanımıza Yağız,Çağan ve Deniz geldi.
Deniz:Gününüz aydın olsunnnn!Bacılarım ve gardaşlarım!
Deniz in bu enerjik girişine hepimiz kıkırdamıştık.
T/Ç/L/Y:Günaydın!
Yağız:Tuana hanım nasıl geçti bakalım eve arkadaşınla ilk günün?
Tuana:Geç uyanması dışında hiçbir sorun yok.
Leya:Ben geç uyanmadım bir kere! Sen çok erken uyandın. Hem de sabah başımda ciyaklıyosun resmen.
Çağan:Desenize Tuana nın da içine Deniz kaçmış diye😆
Yağız:Ben bir Deniz daha çekemem hayırrrr!
Deniz:Tunişim gel bak zaten zil çaldı. Bunlar bizim değerimizi bilmiyorlar. Hıh!
Tuana:Hıh!
Denizle kol kola girip okula doğru yürüdük. Leya,Yağız ve Çağan da arkadan geliyordu. Sınıfa girdik ve herkes kendi sırasına oturdu.(Sınıf oturma düzeni)
Tahta
Öğrt. Masası. Kapı- - - - Burası
- - - - bilin-
- - Ülkü/Arda. me-
T/Ç. L/Y. yenler
Deniz. - -Çağan bana yol verdi ben de yerime oturdum. Bir süre sonra hoca sınıfa geldi ve ders işlemeye başladı. Ben de kafamı elime yaslayıp gözümü kapattım.
Hoca:Tuana Naz TİRYAKİ! Uyuyacaksan dışarı çık kızım!
Tuana:Hocam uyumuyorum, sadece gözlerimi dinlendiriyorum.
Hoca:Çık bakalım o zaman tahtaya bu soruyu çöz.
Ayağa kalktım ve tahtanın önüne geldim. Elime kalemi aldım ve işlemleri yapmaya başladım. Bitirdiğimde emin olmak için hocaya döndüm. Hoca da sinir olmuştu fakat belli etmiyordu.
Hoca:Tamam geç otur yerine.
Sırama geri oturdum ve yüzümdeki zafer kazanma sırıtışyla kafamı kollarıma gömdüm.
••••○••••○••••○••••○••••○••••○••••○••••○♡
Cuma günü[sabah]
Bugün cuma yani okul balosu var. Kendime partner olarak henüz hiç kimseyi seçmemiştim. Artık Allah ne verdiyse diyip yoluma bakıcam. Sabah yine ilk ben kalktım. Leya nın odasına girdim ve onu uyandırdım. Birlikte hazırlanıp taksiye bindik ve kuaföre gittik. Akşama balo olduğu için bugün ders yoktu. İlk benim saçım yapılmıştı. Ardından da Leya nın.(Tuana'nın saçı)
(Leya'nın saçı)
Kuaförden çıktıktan sonra bir kafede biraz dinlenip AVM'ye doğru yola çıktık.
Bir saat sonra bir sürü mağaza gezmiştik ve ikimiz de en sonunda bir elbise ve birer çift ayakkabıda karar kılmıştık. Eve geldik ve direkt olarak hazırlanmaya başladık. Ben hemen duş aldım(saçıma su değdirmemeye çalışarak). Sonra hemen yüz ve vücut bakımımı yapıp elbisemi giydim. Makyajımı yaptım ve ayakkabılarımı giyip Leya yı salonda oturup beklemeye başladım.Selammmm👋👋👋
Nasılsınız?
Ben iyiyim çünki holiday🎊
Ama yine de dershane var😔
Neyse...
Diğer bölümde görüşmek üzere
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁