Leya aşağı indiğinde kafamı ona çevirdim ve sesli bir ıslık çaldım.
Tuana:Ooo Leya hanım ne bu güzellik?
Leya:O sizin güzelliğiniz efendim🥰
İkimiz de kıkırdadık.(Tuana'nın elbisesi)
(Leya'nın elbisesi)
(Tuana'nın ayakkabısı)
(Leya'nın ayakkabısı)
Evden çıktık ve taksi çevirdik. Okul ne kadar yakın olsa da bu tiplerle sokağa adım dahi atamazdık. Taksi okulun önünde durduğunda hesabı yarı yarıya ödedik ve indik. Okul dışarıdan bile güzel gözüküyordu. Aslında bahçenin büyük bir kısmı sadece masa ve sandalyelerle doluydu. Bir kısmı ise sahne,pist ve bar masalarıyla doluydu. Bar masalarının olduğu tarafa doğru yöneldik. Arkamızdan bir ses geldi. Kafamızı o yöne doğru çevirdik.
Deniz:BÖÖÖ!
Tuana:Ayh!Deniz sen bizi bu yaşımızda öldürmek mi istiyorsun?
Deniz:Töbe de kız!
Denizle konuşurken yanımıza Yağız ve Çağan geldi.
Çağan siyah bir ceketin içine beyaz bir tişört,Yağız da lacivert ceketin içine beyaz bir tişört giymişti.
Deniz:Oooo yapışık ikizlerimiz de geldi.
Çağan:Ne alaka Denizcim?
Deniz:Eee aynı giyinmişsiniz ya. Zaten davranışlarınız da aynı. Yapışık ikizsiniz işte.
Leya:Vaov ben bunu hiç fark etmemiştim.
Yağız:Leyacım sen de mi?
Deniz:LeyaCIM?
Yağız ın ne diyeceğini bilemediğini anladığımda hemen durumu toparlamaya çalıştım.
Tuana:Üffff ne boş yaptınız ya! Hadi başlıyor parti. Hadi!
Deniz:Ablamız kızdı ben kaçar.
Dedi ve önden yürümeye başladı. Bizde kıkırdayarak onun peşine takıldık.
Bir süre sonra herkes bar masalarının olduğu tarafa toplanmıştı. Piste okul müdürü Rüya Hoca çıktı ve konuşma yaptı. Tabi ben de durur muyum,hemen instagrama bakmaya başladım çünkü uzuuuun konuşmalar hep canımı sıkmıştır. Rüya Hoca konuşmasını bitirdiğinde piste bu sefer okulun müzik grubu "LİSTEN" çıktı.
LİSTEN=Emre,Şule ve BurakŞule şarkı söylerken Emre gitar,Burak bateri çalıyordu. Sahneye çıktıkları an nakarat çalarken ben de dahil herkesten bir bağrışma yükselmişti. Emre ile ayrı bir ilişkimiz vardı. Sevgili olarak değil. Daha çok ımm....Kardeş bacı ilişkisi gibi😅. O hep beni ben de hep onu desteklemişimdir. Ne olursa olsun hep yanımda olmuştur Emroş😅. Ben şarkıya ayak uydurarak yerimde ritim tuttururken Çağan kulağıma doğru eğildi ve fısıldadı başladı.
Çağan:Ne bu enerji?
Tuana:En sevdiğim grup(müzik sesinden dolayı bağırarak)
Çağan:Kimi?
Tuana:Ne?
Çağan:Diyorum ki hangisinden hoşlanıyorsun?
Tuana:Çağan ne saçmalıyorsun? Onlar benim arkadaşlarım.
Çağan:Ne bileyim öyle bir bakıyorsun ki.
Tuana:Üfff hiç seninle uğraşamıycam.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Emre ler pistten indirimde tekrardan Rüya Hoca çıktı.
Rüya Hoca:Evet çocuklar LİSTEN'a kulaklarımızın pasını sildiği için teşekkür ediyorum. Şimdi ise sıra Vals te. Umuyorum ki herkes kendine bir partner bulmuştur. Çünkü bulamayan bir hafta boyunca boş sınıfları temizler😉. Neyse... O zaman herkes pozisyon alsın.
Üfff ya benim bir partnerim yok ki. Deniz desem Defne ile,Leya Yağızla,Burak Şule ile. Eee bana kim kaldı.
Çağan ve Emre aynı anda yanıma geldi. Ve aynı anda konuştular.
Ç/E:Benimle dans eder misin Tuana?
Tuniş?
(Tuniş i Emre,Tuana yı Çağan söylüyor.)🤦♀️yaaaa ben ne diyem şimdi? Kime evet,kime hayır. Offf off! Ben ne günah işledim de böyle ikilemde kalıyorum sürekli.
Tuana:Iıııı şey ben ben...Kararsız kaldım😁.
Emre:Şey ben zaten Aslı ya teklif ederim sorun yok.
Emre ye beni bu zor durumdan kurtardığı için teşekkür ederim bakışlarımı yolladım ve Çağan ın karşısına geçtim. Bir elimi omzuna koydum,o da bir elini belime yerleştirdi. Diğer elim de onun elinin içinde zarifçe duruyordu. Neden bilmiyorum ama heyecanlanmıştım. Ufaktan bir sıcak basmıştı ve kalbim çok hızlı atıyordu. Aslında ilk defa Vals yapmıyordum. Daha önce ortaokuldan iki-üç kez deneyimim vardı. Müzik başladığında biz de dans etmeye başlamıştık.
(
Bunun gibi düşünün💃)
Çağan da belli ki tecrübeliydi. Kim bilir kaç tane kızla yapmıştır? Aman bana ne ondan. Ben niye şu sıralar saçmalıyorum ya? Benim kafa iyice gitti,şimdi çocuğun ayağına falan basarım en iyisi dikkatimi buraya vereyim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vals te bitmişti. Şimdi ise sıradan bir müzik açıp öğrencileri kendi hallerine bırakmışlardı. Öğretmenlerin çoğu da gitmişti. Çağan yanıma geldi.
Çağan:Tuana benimle gelir misin?
Tuana:Bir problem mi var?
Çağan:Yok,sadece seninle bir şey konuşmak istiyorum.
Tuana:Tamam konuşalım.
Çağan benim kolumdan tutup okulun içine sürükledi. Merdivenlerden terasa doğru çıkmaya başladık. Ne o ne de ben konuşuyorduk. İçimde nedensiz bir şekilde heyecan hissediyordum. Terasa vardığımızda Çağan beni büyük bacanınn duvarına yasladı ve yaklaşmaya başladı. İçimde heyecan giderek artıyordu.Selammmm👋👋👋
Nasılsınız?
Hastaydım yazamadım🤒
Ama şimdi iyiyim.
Beni merak ettiğin için tşk Ben0Can. Seviliyorsun.
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın hoşçakalın🍁