ep 1.6

209 19 11
                                    

2.0 bölüm final, iyi okumalar♡

"Bana inanmayacaksın belki ama hani bana anlattığın şu çocuk var ya, neydi adı? Gri saçlı olan."

"Seonghwa mı?"

"Ah evet, o!"

"Ne olmuş ona?" Yeosang meraklı gözlerle yanaklarını doldura doldura reçelli çörek yiyen arkadaşına baktı. Kızıl saçlarının rengi birkaç hafta içinde solmuştu ve artık çok dikkat çekici durmuyordu. Genç çocuk kahvesinden koca bir yudum alıp ağzındakileri yuttuktan sonra konuşmaya devam etti.

"Eskiden bizim okuldaymış. Birkaç yıl önce mezun olmuş."

"Evet, bunları zaten biliyordum."

"Sadece dinle! Araya girme." Yeosang yediği nazik azardan sonra başını sallayıp bir eliyle ağzını kapatmıştı. Arkadaşının bu davranışından tatmin olan Wooyoung kaldığı yerken devam etti. "Mezun olmadan birkaç ay önce okulda kavga çıkmış. Alt sınıfından biriyle kavga etmiş. Kavgada çocuğun birkaç kaburgası ve bir kolu kırılmış. Çocuğun zaten fiziksel sorunları varmış. Neredeyse ölümden döndü diyenler var hatta. Kavgadan sonra çocuk bir süre tedavi görmüş ve okul değiştirmiş. Seonghwa ise mezuniyetine az kaldığı için okul tarafından af çıkartılmış."

"Bu korkunç." dedi Yeosang kısık bir sesle. Wooyoung onu duymamıştı.

"Oldukça havalı bir tip. Çevresinde sürekli birileri var. Yakışıklı olduğu için popüler ve bu yüzden kavga hemencecik unutulmuş. O kavgada Mingi de varmış fakat Seonghwa kadar suçlu görülmemiş." Wooyoung'un sözleri Yunho'yu da üzmüştü. Neden bu konu hakkında konuştukları hakkında ikisinin de hiçbir fikri olmasa da Wooyoung'un içinde bulunan korumacı arkadaş tarafını biliyorlardı. Yeosang'ın, Seonghwa'yı seviyor olabileceğini düşünüp tüm bu olanları öğrenmiş ve arkadaşına anlatmıştı.

"Seonghwa gerçek bir zorba. Arkadaş çevresindekiler de öyle." Yunho'nun sözlerine kızıl saçlı çocuk hak verse de Yeosang hiç öyle düşünmüyordu. Evet belki öyle olabilirdi fakat Jongho artık onun için zorba biri değildi. Biraz daha düşündükten sonra geçen sefer kafeye geldiklerinde üvey kardeşi ile olan konuşmayı anımsadı.

"Seonghwa'dan uzak dur."

Arkadaş grubunun kendisi ile olan yakınlığını öğreneceğinden ve Jongho'nun bu durumdan rahatsız olacağını düşünmüştü. Oysa tam tersi miydi? Arkadaş grubundaki zorba insanların kendisini rahatsız edeceklerini düşünerek Yeosang'ı onlardan uzak tutmak mı istemişti? Partideyken Seonghwa ile konuşmasını bölüp koşturarak oradan uzaklaşmalarının sebebi de mi buydu?

Yeosang binlerce düşünce kurmuştu kafasında. Defalarca kez düşünmüştü bu düşünceleri. Fakat hiçbir düşüncede bu ihtimaller yoktu. Ona zorbalık yapan Jongho, onu neden korumak istemişti ki?

yeo aydınlanırken birer kahve içelim

so please. jongsang ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin