Chan x Changbin
Chan
A stúdióban ültem, mikor Bin belépett. Arca olyan szomorúságot tükrözött, hogy még nekem is megszakadt a szívem.
-Hyung!-suttogta alig hallhatóan. Azonnal felálltam a székemből és a kanapé felé kísérve ültünk le egymás mellé.
-Mondd Binie, mi történt?-kérdeztem tőle aggódva.
-Mindjárt elmondom, csak most veled szeretnék lenni!-bújt hozzám. Átöleltem a derekát és a haját simogatva kezdtem kedves dolgokat a fülébe suttogni.
-Nyugodtan mondd el mi a baj! Tudod, hogy te vagy a legfontosabb ember az életemben és nem bírom végig nézni, ha szomorú vagy!
Nagy levegőt vett, majd a vállamra dőlve kiöntötte a lelkét.
-JYP azt akarja, hogy kevesebbet legyünk együtt! Azt mondta, hogy nem tudunk a munkára koncentrálni, ha sokat foglalkozunk a másikkal!
Óvatosan körül néztem a szobában, majd a derekánál fogva az ölembe húztam. A szemei ekkorra más könnyesek voltak, látszott rajta, hogy mennyire elszomorították és összetörték.
-Tudod, hogy JYP nem a legokosabb ember! Ne hallgass rá, beszélek majd vele, oké? Nem engedem, hogy közénk álljanak!-töröltem le a könnyeket az arcáról.-Szeretlek Bin, jobban, mint bárki mást!-csókoltam meg a mondatom után.
Miután megnyugodott felajánlottam, hogy elmehetnénk együtt enni valamerre, amit rögtön elfogadott.
Egész hamar el tudtam terelni a figyelmét, a finom ételektől máris jobb kedve lett.
-Hyung, ugye tudod, hogy szeretlek!-jelentette ki mikor egy fagyizó mellett mentünk el.
-Szeretnél valamit innen is?
-Nem én, hanem Jisung. Vigyünk neki valamit, amitől jobb kedve lesz!
-Őt is kioktatta JYP?
-Naná, de őt Minho miatt!
-Úgy tűnik nem bírt magával megint. Beszélek vele, ne aggódj!-pusziltam meg az arcát.
-Hyung, bárki észre vehet!-riadt meg hirtelen, hisz még csak az utcán voltunk, nem az épületen belül.
-Akkor legalább tudják, hogy már foglalt vagy!-öleltem át a derekát.
-Szeretlek hyung!-dőlt a vállamnak végül megadva magát.
-Én jobban szeretlek téged!-hajoltam felé, majd a szájára nyomtam egy apró puszit.
YOU ARE READING
Unusual SKZ ships
FanfictionMint ahogy a címből is lehet következtetni, nem megszokott Stray Kids shippekkel lesz tele a könyv. Természetesen lesznek benne népszerűbbek is, de főként azokról fogok írni, amikről nagyon kevés sztorit látok itt Wattpadon! Lesznek benne rövidebb r...