Seungbin

186 30 2
                                    

Changbin x Seungmin

Seungmin kissé lámpalázasan lépett be a közeli edzőterem ajtaján.

-Jónapot, pilates jógára jöttem!-ment oda a pult mögött álló hölgyhöz.

-Arrafele vannak az öltözők, ha végeztél a folyosó végén lesz a terem!

-Köszönöm!-mosolyodott el. A bérletét lecsippantva belépett az öltözőbe, átöltözött és a terem felé vette az irányt. Megnyugodott, mikor látta, hogy nem csak lányok jöttek jógázni. Egy kedves lány, aki feltehetőleg az óraadó edző volt egyből megszólította.

-Üdv, a nevem Wonyoung, én fogom vezetni az órákat! Egy nevet kérnék, hogy tudjam hogyan szólíthatlak!

-Kim Seungmin!

-Örülünk, hogy csatlakoztál hozzánk, kérlek vegyél ki abból a dobozból egy szőnyeget ha nem hoztál sajátot és terítsd ki valahova!-mosolyodott rá szélesen a lány.

Mivel a falak egyike üvegből volt akik a folyosón járkáltak tökéletesen beláttak az óra alatt. Miközben ő nyújtottak egy csapat kigyűrt fickó jelent meg az üveg másik oldalán és a lányokat figyelve észrevették Seungmin-t is. A szeme sarkából látta, hogy rá mutogatnak, miközben sugdolóznak valamin.

De Min-t nem igazán érdekelte. Helyette jól érezte magát és összeismerkedett jópár lánnyal és fiúval. Őt csakis ez érdekelte.

Mikor kijöttek elköszöntek egymástól, de az ajtó előtt álló izompacsirták megszólították.

-Ennél kevésbé férfiasabb sportot nem is választhattál volna! Fogadjunk sminkelsz is és buzi vagy!

Seungmin haragosan megfordult.

-Lehet, hogy homokos vagyok, de a szerelmi életem gazdagabb, mint a tietek!-mondta. Nyilván ennek a fele volt igaz, de szerette volna az agyukat húzni.

-Büszke is lehetsz magadra, kis fasszopó!

-Héhé, álljatok le! Most!-jelent meg mögöttük egy alacsony izmos férfi. Mikor meglátták őt egyből hajlongva bocsánatot kértek és elhúzták a csíkot.

-Köszönöm!-mondta hálásan.

-Nincs mit. Egyébként Changbin vagyok!-nyújtott kezet.

-Seungmin vagyok!

-Nem láttalak még eddig itt, új vagy?

-Igen, most voltam itt először!

-Remélem nem ijesztett el a sok barom és visszatérsz majd!-mosolygott rá és a vállát megveregetve továbbment.

-Úristen, Min!-hallotta meg Yuna hangját maga mögött.-Te beszéltél Changbin-nel?

-Igen. Olyan nagy dolog ez?

-Szinte senkivel nem áll le csak úgy csevegni! Biztos bejön neked!

-Ne butáskodj, miért pont én kellenék neki! Fiú vagyok!

-Ő is meleg! Plusz nézz magadra, minden lány irigyli a derekadat, olyan keskeny! Az arcod meg cuki, biztosan tetszel neki!-súgta neki Lia.

-Ha ti mondjátok!-legyintett.-Mit tudtok még róla?

-Az apja az edzőterem tulajdonosa. Nagyon gazdagok, mindegyik hasonló edzőterem az ő nevükön van!

-Általában elég mogorva szokott lenni, sokan félnek is emiatt tőle!

-Nem is tűnik olyannak, ahogy leírjátok!

-Persze, mert velünk cukin viselkedik! Majd meglátod, hogy milyen aranyos olyankor!

Mosolyogva elhagyta a termet, miközben a lányok mögötte magyarázták a dolgokat.

Mikor már egy hónapja járt oda észrevette, hogy Bin állandóan az irányába néz, mikor elmegy a terem mellett. Egy ilyen alkalommal mikor szünet volt bement.

-Sziasztok lányok!

-Szia Changbin!-mondták kórusban a lányok.

-Szia Bin, jöttél nyújtani végre?-cukkolta Wony.

-Igen, most azért jöttem! Meggyőzött Wonyoung, hogy az egyik alkalomkor jöjjek be hozzátok órára, és ennek most jött el az ideje!-mosolyodott el szélesen.

Seungmin szíve erősen kalapálni kezdett, mikor Changbin a szőnyegét mellé terítette. Nem tudta mit kellene csinálnia; szólítsa meg? Vagy csak hagyja figyelmen kívül?

-Gyertek, folytassuk az órát!-intett a többieknek Wonyoung.

Bin természetesen nehezen teljesítette a feladatokat. Seungmin-nak sem ment az elején olyan könnyen, de neki nehezebbnek tűnt.

-Jólvan lányok és fiúk, ennyi volt mára!-mondta Wonyoung az óra végeztével. Seungmin és Changbin eltették a helyére a szőnyegüket és kimentek a többiekkel együtt.

-Öhm, Seungmin...-mondta Bin és óvatosan megfogta a vállát.

-Igen hyung?

-Kérdezhetek valamit?

-Mi lenne az?

-Nos...ö...van barátod? Mármint akivel együtt vagy, érted?

Az idősebb szokatlanul ideges volt.

-Nem, nincs.

-Akkor lenne kedved eljönni velem egy randira?

Körülöttük a lányok csendben figyelték mi lesz erre Min válasza.

-Persze, szívesen elmegyek veled randizni!-mosolygott rá.

A lányok boldogan visítva ölelték át Min-t, aki zavarában azt sem tudta mit tegyen. Végül odatolták Bin-hez, aki mosolyogva megfogta a kezét.

-Akkor majd még beszélünk!

-P-persze, majd!-hebegte.

-Úristen Min, el sem hiszem, hogy megkérdezte!-nevetett Yuna, miközben izgatottan rázta őt.

-Nyugi, jobban izgultok ti, mint én!-nevetett fel és dobogó szívvel indult meg átöltözni.

Mondani sem kell 1 hónap randizás után összejöttek. Seungmin-t most már egyáltalán nem merik piszkálni mások, mert a barátja hamar helyreteremt mindenkit.


🎶Sunshine-Stray kids🎶

Unusual SKZ shipsWhere stories live. Discover now