Minho x Felix
-Nos, mehetünk?-igazította meg az ingjét Minho. Ő és Felix randira készülnek, de már késésben vannak. Foglalásuk volt egy étteremben, viszont a szeplős túl sok időt töltött a ruhái kiválasztásával.
-Még nem végeztem a smikkel!-nézett rá ijedten Felix.
-De hát gyönyörű vagy, nincs szükséged rá!-simította meg az arcát.
-A szeplőimet kell még eltüntetnem!
-Kérlek ne! Csak most az egyszer a kedvemért!-nézett rá könyörögve.-Imádom a szeplőid, tudod te is, hogy csodálatos vagy velük!-hajolt hozzá közel, majd lágyan megcsókolta.
-Hát jó, de csak most!-egyezett bele mosolyogva.
Autóba ültek, majd az étterem felé vették az irányt.
-Kicsit késtünk, de nem lesz baj!-simította meg a fiatalabb combját.
-Ne haragudj!-puszilta meg Minho arcát.
-Legközelebb próbálj meg hamarabb készülődni!-húzta magához a nyakánál fogva és megcsókolta.
Bent elfoglalták a helyüket és kiválasztották az étlapról a kedvenc ételeiket.
-Emlékszel, hogy itt volt az első randink?-nyúlt át az asztalon Minho, hogy megfogja a másik kezét.
-Majdnem 7 éve volt már az, de minden pillanatára emlékszem!-pirult el.
A vacsorájukat remek hangulatban fogyasztották el, majd Minho elkísérte egy ismerős helyre ami a folyó partján volt.
-És erre emlékszel?
Csupán egy pad volt ott a folyóval szemben, ahol gyönyörű kilátás nyílt a naplementére és a túloldalra.
-Itt kérdezted meg, hogy lennék-e a barátod! Igen, emlékszem rá!-nézett körbe boldogan.-Olyan sok közös emlékünk van!-mosolyodott rá.
-Viszont szeretnék mondani valamit...
-Mit?-nézett rá kíváncsian.
-Szakítanom kell veled!
Felix tüdejében hirtelen megállt a levegő. Nem tudta hogy reagáljon erre. Eleredtek a könnyei, de Minho folytatta.
-Azért, mert meg akarom kérni a kezed!-guggolt le, előhúzva egy apró dobozt a zsebéből.-Lennél a férjem?
Lix mégjobban sírni kezdett, a fejét rázva guggolt le Minho mellé, hogy a nyakába ugorjon.
-Igen!-sírta a másik vállába.-Annyira megijedtem!-ütötte meg egy kissé az idősebb vállát.
-Gondoltam legyen drámai férjkérés!-puszilta meg az arcát, majd a száját.
-Ne csinálj ilyet többé!-bújt hozzá.
-Ígérem!-simogatta meg a derekát.-Szeretlek baba!
-Én is téged hyung!
Minho elhúzódott tőle, majd felhúzta az ujjára a gyűrűt.
-Nagyon szép!-nézett az ékszerre boldogan Lix.
-Megérdemelsz egy ilyen szépet!-puszilta meg ismét az arcát.
YOU ARE READING
Unusual SKZ ships
FanfictionMint ahogy a címből is lehet következtetni, nem megszokott Stray Kids shippekkel lesz tele a könyv. Természetesen lesznek benne népszerűbbek is, de főként azokról fogok írni, amikről nagyon kevés sztorit látok itt Wattpadon! Lesznek benne rövidebb r...