Hyunjin x Felix
Tudom, tudom, ez egy elég népszerű ship, VISZONT van benne egy kis csavar. Mindketten...hát hogy is mondjam...egyszerre top és bottom, azaz switch-ek. Jó olvasást nektek! (Előre is bocsánat azoknak, akik 18+ jelenetre várnának, de nem merek ilyet írni még. Kicsit félek még, szóval egy ideig ne számítsatok még ilyenre tőlem! Sry😔)
Fáradtan nyitotta ki a szemét Hyunjin. Azonban rögtön be is csukta, mikor a nap egyenesen a szemébe sütött. Csukott szemmel tapogatta meg maga mellett az ágyat, de csalódnia kellett. Szerelme nem volt mellette. Pedig milyen hosszú éjszakájuk volt!
Ebben a pillanatban Lix belépett az ajtón, kezében egy tálca reggelivel.
-Szép reggelt Hyunjin!-mosolygott rá lágyan.
-Nem látok semmit!-nyögte a magasabb.
Felix értve a célzást letette az asztalra a tálcát és lehúzta egy kissé a redőnyt, hogy az idősebb jobban lásson.
-Köszönöm!-nézett rá hálásan.
-Ez a minimum, ha már tegnap annyira fájdalmasan bántam el veled.-biggyeztette le a száját.-Ugye nem fáj már?
-Ezt én is kérdezhetném!-kelt ki az ágyból, majd mellé lépve lágyan megcsókolta.
-Nekem kutya bajom, de biztos jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Nincs semmi bajom drága!-ült az asztal mellé miközben az ölébe húzta.
-Akkor jó!-sóhajtotta megkönnyebbülve.
-Egyél te is!-nyújtotta felé a szendvicsét Hyunjin.
Mosolyogva elfogadta az ételt, amit az idősebb boldogan konstatált.
-Úgy örülök, hogy rendesen eszel!-ölelte át a vállát.
-Én is örülök, mert akkor veled marathatok sokáig!-karolta át a derekát.-Szeretlek baba!
-Szeretlek Felix!-mondta, miközben egymás arcát és száját megannyi csókkal lepték el.
Egyébként nagyon köszönöm nektek az 1K megtekintést!💞💞
Gondoltam mostantól kezdve leírom a részek végére, hogy milyen zenét hallgattam az írásukkor. Márha ez valakit érdekelne is, de mindegy...
🎶Stray Kids-Double Knot🎶
YOU ARE READING
Unusual SKZ ships
FanfictionMint ahogy a címből is lehet következtetni, nem megszokott Stray Kids shippekkel lesz tele a könyv. Természetesen lesznek benne népszerűbbek is, de főként azokról fogok írni, amikről nagyon kevés sztorit látok itt Wattpadon! Lesznek benne rövidebb r...