Chan x Jisung
Reszketve állt a szobájában lévő tükre előtt. Nem tudott másra gondolni, csak arra, hogy mennyire utálja magát.
Szégyen vagy sem, de elsírta magát. Gyűlölte, amikor ilyen; szerencsétlen és sebezhető. Könnyeit erőszakosan letörölte, de hiába. Szeméből újabb cseppek száguldoztak végig az arcán.
Hirtelen léptek be a szobába, ami miatt ijedten próbálta takargatni az arcán lévő bizonyítékokat.
-Hyung?-lépett mellé óvatosan.-Minden oké?
-Persze Sung, jól vagyok!-mondta tetetett mosollyal.
-Chan.-suttogta szomorúan. Átlátott a szitán, előtte nem tudja meghazuttolni magát az idősebb.
Szó nélkül magához húzta és szorosan átölelte párját. Kevés alkalommal látta sírni, emiatt erősen koncentrálnia kellett, hogy ő se kezdjen zokogni.
Az ágyhoz húzta és maga mellé ültetve simogatta a hátát. Nem beszéltette, hanem hagyta, hogy kiadja magából könnyeit.
Mikor nagyjából megnyugodott félve pillantott a fiatalabb felé. Szégyellte, hogy neki kellett megnyugtatnia, miközben ő az idősebb és neki kellene vigyáznia rá.
-Szeretnéd elmondani, mi bánt?-suttogta Jis.
-Nem fontos!-nevetett fel, de ez nem volt őszinte cselekedet. Az a fajta nevetés volt, amit Jisung rettenetesen gyűlölt; ami próbálja álcázni az amögött rejtőző fájdalmat.
-Nekem elmondthatod hyung, meghallgatlak!
Hosszú csend ült be közéjük, majd nagyot sóhajtva belekezdett a magyarázatába.
-Azt hiszem a stressz és a sok munka megtette a hatását. Szerintem kiégtem és...elegem van mindenből. Még magamból is!
Jisung tudta, hogy az idősebb nem szereti magát. Hiába gondoskodik mindenkiről a bandában, magáról mindig megfeletkezik.
-Szeretlek hyung! És a többiek is! Viszont neked is szeretned kell önmagadat! Nem tehetsz mindenki mást magad elé, te is megérdemled a szeretetet és a gondoskodást!-bújt hozzá szorosan.-Úgyhogy ma nem csinálhatsz semmit, megértetted?-fogta két keze közé az arcát.
-Na de...
-Semmi de! Pihenni fogsz, nem engedem, hogy egy percet is a gép előtt tölts! Rendben?
-Megpróbálom!-mosolyodott el végre őszintén.
-Gyere, együnk valami finomat!-húzta fel az ágyból, majd némi töprengés után az idősebb ajkaira hajolt.
-Szeretlek Sungie!-ölelte át Chan. Hálás volt, hogy ilyen ember van mellette, aki támogatja és biztatja mindenben. Igazán boldognak érezte magát.
YOU ARE READING
Unusual SKZ ships
FanfictionMint ahogy a címből is lehet következtetni, nem megszokott Stray Kids shippekkel lesz tele a könyv. Természetesen lesznek benne népszerűbbek is, de főként azokról fogok írni, amikről nagyon kevés sztorit látok itt Wattpadon! Lesznek benne rövidebb r...