Jilix

253 35 1
                                    

Jisung x Felix

A pár hosszú ideig együtt volt. Szerették egymást, szinte túlságosan is, ám valami történt közöttük. Valami, vagy pontosabban valaki közéjük állt és szétszakította őket.

Így történt az, hogy Jisung szakított Felix-el, mert már nem szerette úgy. Már nem érzett iránta semmit, csak egy barát volt. A szakítás után pedig egyből összejött egy idősebb fiúval, Minho-val.

Ez történt nagyjából fél éve. Felix elvesztette minden maradék reményét; naphosszat sírt, vágyakozott régi szerelme iránt és magát hibáztatva próbálta túlélni a mindennapokat.

Nem maradt mellette senki, legalábbis ő ezt gondolta. Azt hitte egyedül marad és nem tudja elmondani senkinek sem a bánatát.

Egyik közeli barátja, Hyunjin ottmaradt mellette. Próbált neki segíteni, de nem múlhatott rajta minden.

Felix nagy nehezen kilábalt ebből a depresszív időszakából, és újra megpróbált a régi lenni. Természetesen ez nem könnyű feladat számára, de több reménye lett, mint mikor szakított a párjával.

Egészen addig ment ez, mikor egy szép napon egy ismerős alakot pillantott meg a hídon állni. Mikor közelebb ért hozzá felismerte Jisungot. Először ki karta kerülni, de mikor látta, hogy leveszi a cipőjét és felmászik a korlátra egyből cselekedett.

-Eressz el, nem akarom, hogy segíts!-sírta Jisung, mikor még nem is látta, hogy ki a megmentője.

-Szerinted végig fogom nézni, ahogy végzel magaddal? Megőrültél?-kiáltott rá.

-Lix...-suttogta hátra fordulva.-Lixie, te vagy az?-sírta el magát mégjobban, majd a szőke nyakába borult.

És ekkor elmondott mindent; hogy a szülei rákényszerítették, hogy szakítson vele és helyette Minho-val legyen, mert ő gazdag. Nem bánt vele szépen, minden nap megverte őt, nem volt vele boldog.

-Lix, én...szeretlek téged még mindig! Jobban, mint valaha, de muszáj voltam megtenni, különben anyámék bántanak téged!-sírta.

Jisung szülei igen befolyásosak voltak, így érthető, miért félt tőlük maga Jisung is.

-Én is szeretlek Sungie, de elmondthattad volna hamarabb is! Tudod mennyit szenvedtem nélküled?

-Sajnálok mindent! Kérlek adj nekem egy esélyt, ígérem jobbá teszek mindent!

-Nem haragszom rád, nem is a te hibád volt ez az egész!-simította meg az arcát.-Megbocsájtok neked!

-Szökjünk el!-mondta hirtelen felindulásból Sungie.-Hagyjuk itt a szüleimet és költözzünk el az országból! Ausztráliában élnek a szüleid, végre hazatérhetnél és új életet kezdhetünk!

-Menjünk!-mosolygott rá izgatottan Felix, majd a garbóját meghúzva csókolta meg. Tudták, hogy végre együtt lehetnek anélkül, hogy bárki bántaná őket.

Unusual SKZ shipsWhere stories live. Discover now