Minchang

252 33 0
                                    

Minho x Changbin

Minho és Changbin egy iskolába jártak, de csak pár hónapja ismerték meg egymást. A könyvtárban találkoztak először; Changbin-nak valami tudományos könyvet kellett megkeresnie biológia órához, ám véletlenül megbotlott a földön ülő idősebben.

-Jézusom, ne haragudj!-ijedt meg Bin, de az idősebb csendben felállt és leporolta magát. Kezében egy könyv pihent, ami a macskákról szólt.

-Nem haragszom.-suttogta.

-Egyébként Seo Changbin!-nyújtott felé kezet.

-Lee Minho.-mutatkozott be, majd félénken megrázta a kezét.

-Érdekelnek a macskák?

-Igen, nagyon szeretem őket.-ölelte át a könyvet félénken.

Szoros barátok lettek a hetek alatt. Changbin-nak feltűnt, hogy új barátja kissé furcsán viselkedik. Nem nagyon néz a szemébe, állandóan a macskákról beszél és ha hangos zajokat hall rögtön befogja a fülét. Rendkívül kedves vele, de mások társaságát nem is nagyon keresi.

De őt nem érdekelték ezek, mert teljesen beleszeretett a magasabbik társába. Egyszerűen nem tudta még ő sem megmagyarázni a miértjét, csak érezte, hogy több mint egy barát.

-El kell mondanom valamit!-mondták kórusban, amikor találkoztak a téli szünet után.

-Kezdj te!-adta át a helyét Bin.

-De az enyém nagyon...furcsa lesz...

-Mondd ki nyugodtan, nem harapok!-biztatta.

-Changbin, én autista vagyok.-mondta ki gyorsan egy szuszra.

Valahogy sejtette már ezt az idősebb, de nem merte megkérdezni tőle, nehogy megbántsa.

Minho sírni kezdett és el akart volna menni, de Bin magához húzta és óvatosan átölelte.

-Én azt akartam mondani, hogy szeretlek! Nem érdekel, hogy mi vagy, ezen nem tud változtatni semmi sem!

-Komolyan mondod?

-A lehető legkomolyabban!

-Én is szeretlek Changbin, még sosem éreztem ilyet senki iránt!-mondta halkan.

-Lennél akkor a barátom?-tette fel a kérdést.

-Igen, leszek!-mosolyodott el Minho, amitől Bin szíve majdhogynem elolvadt.

-És megcsókolhatlak? Vagy ez már sok lenne egyszerre?

-Hát...az arcomra adhatsz egy puszit!

-Köszönöm!-suttogta a fülébe, majd egy apró csókot nyomott az idősebb arcára.











Különleges rész lesz a mai, mert április 2. van, vagyis az autizmus világnapja! Minden társamnak legyen szép napja, a többiek pedig legyendk egy picit türelmesebbek felénk a mai napon legalább! Egyszer az évben van ilyen, úgy hogy remélem nem fog emiatt senki felháborodni! Legyen szép napja mindenkinek!💙

Unusual SKZ shipsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin