Season 1 Το καράβι

50 0 0
                                    


Ο ερεν είναι ένα πολυ άτυχο 17χρονο αγόρι, έχασε τους γονείς του στα 3 του από καρκίνο και την αδελφή του την μικασα από την ίδια ακριβώς αρρώστια
Τον υιοθέτησε ένα καλόκαρδο φτωχό πλην τίμιο ζευγάρι που ζούσαν στο χωριό, τον μεγάλωσαν με τέτοιο τρόπο ώστε να τους μοιάζει στο χαρακτήρα αλλα με περισσότερες γνώσεις οπότε και αποφάσισαν να τον σπουδάσουν και να τον κάνουν να ξεφύγει από την μούχλα του χωριού ανοίγοντας τα φτερά του έξω στον κόσμο.

Ο ερεν κάθε παρασκευή ερχόταν από την πόλη στο χωριό του τα Σαββατοκύριακα για να δει τους γονείς του και τον κολλητό του τον αρμιν που και αυτός σε κάτι μήνες θα τον ακολουθούσε στην μεγαλούπολη ως διακοσμητής χώρου όπως και ο ερεν, όποτε κάθε Παρασκευή ερχόταν με το πλοίο και επέστρεφε με το πλοίο κάθε Δευτέρα.

Εκείνη την Δευτέρα όμως όλα άλλαξαν, όσο για την οικογενεια του αλλα περισότερο για αυτόν.

Ο αρμιν και οι γονείς του τον είδαν να ανεβαίνει στο πλοίο, τον χαιρέτισαν κι όλας αλλά που να ήξεραν ότι δεν θα φτάσει ποτέ στον προορισμό του.

Στην διαδρομή πρός την μεγαλούπολη όλα πήγαιναν καλά μέχρι που οι επιβάτες άκουσαν ένα πολύ δυνατό γδουπο και ουρλιαχτά.

Ο ερεν ως θαρραλέος έτρεξε να δει τι έγινε, και αυτό που αντίκρισε ήταν άθλιο και εμετικό... Είδε τους οδηγούς νεκρούς πάνω σε μια τεράστια λίμνη αίματος και δυο πειρατές με σπαθιά να τον κοιτάνε με ένα γλοιώδη τρόπο.
Ξαφνικά μπήκε μέσα ο καπετάν λεβι, ένας φανερά γοητευτικός άνδρας λιγάκι κοντός αλλα σέξι, το βλέμμα του δεν ήταν γλοιώδης αντιθετος ήταν αυστηρό.

Ε- Ποιοι είστε;;; τι θέλετε από εμάς!

- Χαχα (Οι πειρατές γελασαν κοιτώντας τον ερεν)

Λ- Σε εμένα μιλούσες μικρέ;

Ε- Ναι σε εσάς!

Λ- Πρόσεχε την συμπεριφορά σου γιατί δεν θα περάσεις καθόλου καλά με εμένα.

Ε- Ποιός είσαι;

Λ- Μα στ'αληθεια δεν ξέρεις ποιος είμαι;

Ε- Όχι.

Λ- Είμαι ο καπετάν λεβι οι υπόλοιποι σίγουρα θα με ξέρετε φαντάζομαι
έτσι δεν είναι;
Λοιπόν... Κερ και Καρ πάρτε τον μικρό μαζί στο καράβι.

Κε- Και οι υπόλοιποι καπ...

Λ- Μόνο τον μικρό.

Έτσι οι πειρατές άρπαξαν τον ερεν κλείνοντας τον στο υπουργείο του καραβιού τους, όσο και αν φώναζε δεν γινόταν τίποτα, η απελπισία άρχισε να το περικυκλώνει, φοβόταν ότι δεν θα ξανά δει τους γονείς του και τον αρμιν.

Ξαφνικά μπήκε μέσα ο καπετάν λεβι.

Ε- Τι θέλετε από εμένα; δεν έχω πειράξει ποτε κανέναν, δεν έχω θέμα με τους πειρατές...

Λ- Χαχα!

Ε- Γιατί γελάτε;

Λ- Δεν σε βουτήξα για να σε σκοτώσω.

Ε- Αλλα;

Λ- Για να σε γαμαω σε θέλω, ξέρεις για προσωπικό μου σεξουαλικό παιχνίδι.

Ε- .............

Τέλος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now