Έφτασαν στο γλέντι και αντίκρισαν ένα πελώριο τραπέζι με παρα πολλά φαγητά πολλών ειδών, ήταν εκεί οι γονείς του ερεν η νονα του Λέβι, ο αρμιν και σχεδόν το μισώ σοι του ερεν από την πλευρά της μητέρας του.Αφού κάθησαν να φάνε, γελάσανε, μιλήσανε και εν τέλει ζήτησαν συγγνώμη από όλους και έφυγαν για να πάνε την βόλτα που είχαν σχεδιάσει.
Ε- Πως σου φάνηκε και η αλλη μισή μου οικογένεια;
Λ- Μια χαρά ήτανε, τελικά είχες δίκιο, οι γονείς σου με συμπαθούν όντως πολυ και εγώ τους συμπάθησα παρα πολυ.
Ε- Χαίρομαι.
Λ- Που θες να παμε;
Ε- Έλεγα να σε πήγαινα σε ένα πάρκο ποιο κάτω που όταν ήμουν μικρός συνήθιζα να πηγαίνω για να ηρεμώ.
Λ- Προς τα που είναι;
Ε- Από εδώ που είμαστε όλο ευθεία.
Λ- Μια χαρά.
Ε- Παμε;
Λ- Πάμε.
Ε- Λεβί.
Λ- ;
Ε- Νομίζω έχω κάτι εδώ...
Λ- Στα χείλη σου;
Ε- Χαχα.
Μόλις ακούμπησε τα χείλη του ένιωσε να του σηκώνετε τόσο πολυ.
Μεριά Καπετάν Λέβι:
Πώς γίνονται να μου σηκώνεται μόνο από αυτό; αυτή την στιγμή θέλω να κάνω πολλά πράγματα σε αυτά τα χείλη...
Λ- Ερεν...
Ε- Τι; τι; έχω κάτι;
Λ- Όχι, και ναι.
Ε- Δεν καταλαβαίνω...
Λ- Τα χείλη σου δεν έχουν κάτι αλλά θα αποκτήσουν τα ζουμιά μου σε λίγα λεπτά από τώρα.
Ε- Σε παρακαλώ πες μου ότι όταν εννοείς ζουμί εννοείς κάτι φαγώσιμο;
Λ- Μπορείς να το πεις και έτσι.
Ε- Λέβι όχι... Μη...
Λ- Σε θέλω ρε γαμωτο σε θέλω παρά πολύ σε σημείο που χάνω τον έλεγχο...θέλω να σε βάλω κάτω και να σε γαμησω τόσο άσχημα...
Ε- Λέβι δεν ήμαστε μόνοι μας.
Λ- Δεν είναι πρόβλημα αυτό, το μάτι μου πήρε μια μικρή αποθήκη λίγο ποιο κάτω από δω.
Ε- Δεν νομίζω πως είναι....
Αφού μπήκαν στην αποθήκη Λέβι δεν έχασε ούτε λεπτό και έσκισε τα ρούχα του ερεν μπαίνοντας απότομα μέσα του αγνοώντας τις φωνές του που του έλεγαν να σταματήσει γιατί μπορεί να τους ακούσουν η ακόμα χειρότερα να τους πιάσουν.
Λ- Αχχχ ερενν μουυ...
Ε- Ποιο αργά...
Λ- Σε πονάω;
Ε- Λίγο... Αλλά... Μου αρέσει κάπως...
Λ- Θέλω να.... Θες να ανέβεις πάνω μου;
Ε- Το θέλω πολυ.
Μεριά Καπετάν Λέβι:
Δεν μου έχει ξανά τύχει αυτό, είναι η μοναδική μου σχέση που του αρέσει να τον πηδάω ενώ είναι πάνω μου, συνήθως πονάει για κάποιες/κάποιους.
Του αρέσει όμως και νομίζω ότι μαζί με όλα τα τέλεια σέξυ στοιχεία που έχει αυτό με ανάβει πολυ.Λ- Μωρό μου... Δεν πονάς;
Ε- Πονάω παρά πολυ...
Λ- Ε τότε γιατί σου αρέσει αυτή η στάση;
Ε- Γιατί ο πόνος στην συνέχεια φεύγει και στην θέση του μπαίνει η ευχαρίστηση...αλλα αν καλό σκεφτείς τώρα που μιλάμε έχω ένα τεράστιο πράγμα πολυ βαθιά μέσα μου.
Λ- Μμμμμ...
Ε- Χχχχ...
Λ- Ερενν...
Ε- ;...
Λ- Παντρεψου με...
Ε- Με ήμαστε είδη
παντρεμένοι μωρό μου...Λ- Θέλω να σε ξανά παντρευτώ...
Τέλος
YOU ARE READING
Στο κλουβί της αγάπης
General FictionΛ- Θα το σκεφτώ. Ε- Σε παρακαλώ... Λ- Δεν ξέρω θα δω... Οχι. Ε- Γιατί δεν μπορείς να με αφήσεις μόνο αυτό να κάνω; και μετά δεν θα ξανά φύγω ποτέ... Λ- Ερεν σου είπα όχι! Ε- ........ Δεν καταλαβαίνεις ότι το να περάσω στην συγκεκριμένη σχολή γ...