Το σπίτι

10 0 0
                                    


Ο ερεν με τον Λέβι πήγανε όντως σε ένα από τα δυο σπίτια, το πρώτο που είδαν ήταν στο χωριό του ερεν και τους άρεσε αρκετά ώστε να σκέφτονται να μην πάνε να δουνε το αλλο, αλλα τελικά πήγανε και τους άρεσε ακόμα περισσότερο, όποτε τα αγόρασαν και τα δυο.

Την επόμενη μέρα ακριβώς μετακόμισαν εκεί για 6 μέρες προτού φύγουν για το χωριό του Λέβι, φέραν όλα τους τα αντικείμενα στο σπίτι, και τα μισά ρούχα γιατί τα υπόλοιπα τα είχαν είδη βάλει σε βαλίτσες για να φύγουν.

Έτσι άρχισαν να πηγαίνουν σε μαγαζί με έπιπλα και βαφές τοίχων γιατί ήθελαν να φτιάξουν με την σειρά όλα τα δωμάτιο μαζί για να βάλουν και οι δυο το γούστο τους.

Το πρώτο δωμάτιο που έφτιαξαν ήταν το σαλόνι, έβαψαν μπορντό το έναν τοίχο και τον δεξιό και αριστερό τοίχο τους έβαψαν καφέ σκούρο.

Έβαλαν έναν τεράστιο γωνιακό καναπέ και τον κόλλησαν στον δεξί τοίχο με αποχρώσεις του άσπρου και του κόκκινου, ένα καφέ στο χρώμα του τοίχου τραπεζάκι που πήγαινε σετ με την τραπεζαρία που είχαν κολλήσει στον κόκκινο τοίχο, κόκκινες κουρτίνες στο μοναδικό παράθυρο που υπήρχε πάνω απο τον καναπέ, ένα άσπρο μεγάλο πουπουλένιο χαλί στην μέση, ένα έπιπλο στο χρώμα επίσης του τραπεζιού με μια μεγάλη τηλεόραση πάνω και μερικά διασκορπίσμενα ράφια με μικρό πράγματα τους και βιβλία.

Μετά πιάσαν την κουζίνα και την κάναν ακριβώς το ίδιο χρώμα με το σαλόνι με τη μόνη διαφορά ότι την βάλανε άσπρη με λίγη απόχρωση του γαλάζιου και τα υπόλοιπα έπιπλα παρέμεναν καφέ και κόκκινα.

Μετά έπιασαν το μπάνιο κάνοντας το γαλαζοπράσινο διατηρώντας εκεί όμως μόνο το καφέ στοιχείο.

Μετά άρχισαν τον ξενώνα μαζί με το χολ, τον ξενώνα έβαψαν άσπρο και έβαλαν ένα ξύλινο κρεβάτι και ένα κομοδίνο μαζί με μια ντουλάπα και έναν καθρέφτη ποτ αντανακλούσε ένα άσπρο χαλάκι, το χολ το βάλανε καφέ ανοιχτό και έβαλαν πολλά άσπρα ράφια με πολλά βιβλία πάνω και μια τεράστια φωτογραφία τους καρφωμένη στο τοίχο.

Και τέλος το δωμάτιο τους, βάλανε ένα διπλό ξύλινο κρεβάτι με δυο κομοδίνα επίσης ξύλινα, μια τεράστια ξύλινη ντουλάπα και ένα ολόσωμο καθρέφτη, ένα τεράστιο άσπρο χαλί και μια τουαλέτα ώστε να βάζουν πάνω τις κολόνιες τους.

Το μόνο που τους είχε μείνει είναι ο κήπος, και την επόμενη μέρα ακριβώς άρχισαν να τον φτιάχνουν, βάζοντας παρά πολλά λουλούδια όλων των ειδών, και μια τεράστια κούνια στην πίσω πλευρά ενώ μπροστά έβαλαν ένα μικρό τραπέζι.


Τέλος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now