Θα μείνω

1 0 0
                                    


Την επόμενη μέρα ο Λέβι ξύπνησε και δεν είδε τον ερεν διπλα του, τον έψαξε σε όλο το σπίτι αλλα πουθενά.. Τότε μπήκε μέσα ο ερεν.

Λ- Μωρό μου που ήσουν;

Ε- Είχα πάει μια βόλτα στην θάλασσα.

Λ- Μωρό μου, στην κατάσταση σου πρέπει να προσέχεις.

Ε- Το ξέρω Λέβι, εχω ξανά μείνει έγκυος.. Αχχ..

Λ- Αγα...


📱🎶

Λ- Παρακαλώ;

Χ- Λεβιι!!!

Λ- Χαντζι;

Χ- Τι κάνεις φίλε μου;

Λ- Όχι πολυ καλα.. Να σου πω να τα πουμε μετά;

Χ- Ναι φυσικά, τα λέμε!


📱🎶 -

Λ- ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

Ε- ;

Λ- Έχω μια γνωστή... Την.. Την χαντζι.. Που είναι αστυνομικός.. Θες;

Ε- Μπορεί να βοηθήσει;

Λ- Ναι μωρό μου, μπορεί.

Ε- Παρτην τηλέφωνο.

📱🎶

Χ- Έλα Λέβι, όλα καλά;

Λ- Ναι, να σου πω, θέλω την βοήθεια σου.

Χ- Είμαι εδώ, πες μου.

Λ- Ξέρεις... Μήπως μπορείς να έρθεις σε ένα χωριό.. Και μια διευθυνση που θα σου στείλω τώρα;

Χ- Ναι βέβαια.

Λ- Ωραία μιλάμε.

Μετα απο μια ώρα η χαντζι ήταν έξω από το σπίτι τους έτοιμη να βοηθήσει σε ότι της ζητήσουν.

Λ- Χαντζι.. Γεια σου! Εμμ.. Από εδώ ο συζυγος μου ο ερεν, ερεν από εδώ η συμμαθήτρια μου από την σχολή η χαντζι.

Ε- Μα.. Δεν ήξερα ότι έχεις σπουδάσει..

Λ- Οχι! Εγώ ήμουν τα ναυτιλιακά.. Η χαντζι ήταν εκεί, απλά είμαστε φίλοι καλοί εκεί.

Ε- Ααα...

Χ- Λοιπόν... Εξηγήστε μου με κάθε λεπτομέρεια τι έχει γίνει..

Λ- Πήγα με την μικρή στο σουπερμάρκετ.. Ξέρεις στην γωνία... Το μεγάλο, εκεί μπήκαμε πήραμε ένα καρότσι από αυτά τα μεγάλα που αρέσουν στην μικασα να ανέβαινε πάνω, και φτάσαμε μέχρι τον διάδρομο με τα ζυμαρικά.. Εκεί πηρα για δυο δευτερόλεπτα ΔΥΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ! τα μάτια μου από πάνω της και όταν την ξανά κοίταξα είχε εξαφανιστεί.. Έτρεχα σε όλο το σουπερμάρκετ, σε όλους τους διαδρόμους φωνάζοντας το όνομα της αλλα πουθενά... Μίλησα με την αστυνομία και μου είπαν ότι θα... Πρέπει να περάσουν 24 ώρες για να θεωρηθεί αγνοουμένη. Σήμερα λένε θα ανεβάσουν την φωτογραφία στο ίντερνετ και στην τηλεόραση μαζί με τα στοιχεία της ελπίζοντας ότι κάποιος θα την έχει δει και θα τους καλέσει.

Χ- Μάλιστα.. Σας έχουν πάρει να σας ζητήσουν λύτρα;

Ε- Όχι..

Χ- Αν σας πάρουν πάρτε με τηλέφωνο να ερθω εντ...

Λ- Δεν υπάρχει περίπτωση να πας σε ξενοδοχείο..

Ε- Έχει δίκιο, εδώ μείνε.. Μαζί σου νιώθω ασφάλεια..

Χ- Εντάξει.. Θα μείνω.

Τέλος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now