Σου ανήκω...!!!

1 0 0
                                    


Ο Λέβι τον κάρφωσε ξαφνικά με σοβαρό ύφος, ο ερεν στην αρχή τρομοκρατήθηκε γιατί πίστεψε για ένα λεπτό ότι κάτι είπε η έκανε και τον νευρίασε.

Ε- Τι.. Τι έγινε;

Λ- Τι έπαθες;

Ε- Με τρομάζεις λιγάκι..

Λ- Γιατί μωρό μου;

Ε- Όταν παίρνεις αυτό το ύφος νομίζω ότι έκανα κάτι λάθος και σε νευρίασα.

Λ- .............

Ε- Αχχ! Λέβι! Κλωτσάει... Ελα να δεις!

Ο Λέβι ακούμπησε το χέρι του πάνω στην κοιλιά του ερεν συνεχίζοντας να τον κοιτάει αυτή την φορά με ένα ύφος λύπης και ηρεμίας ταυτόχρονα.

Λ- Ερεν... Δεν θέλω κάθε φορά να νομίζεις ότι θα σε μαλώσω μωρό μου..

Ε- Για να μιλήσουμε σοβαρά και να πουμε αλήθειες.. Έχουν γίνει πολλά... Λέβι ζηλεύεις παρά πολυ ενώ κανονικά δεν αξίζει.

Λ- Ερεν..

Ε- Σε παρακαλώ, άφησε με να τελειώσω. Θέλω όταν νιώθεις ζήλια η κάτι δεν σου αρέσει να έρχεσαι να το συζητάμε... Λέβι τσακωθηκαμε παρα πολλές φορές με τις αντιδράσεις σου σε κάτι τέτοια θέματα και ήταν και ο λόγος που μου είχε γεννηθεί η σκέψη ότι δεν σου αξίζω..

Λ- Μωρό μου... Θέλω η σχέση μας να βασίζεται στην εμπιστοσύνης... Δεν θέλω να με φοβάσαι..

Ε- Δεν σε φοβάμαι.. Θέλω μόνο να με εμπιστευεσαι..

Λ- Θα σε εμπιστευόμαστε μωρό μου στο ορκίζομαι.

Ε- Λέβι...

Λ- ;

Ε- Έχεις παρα πολλές μέρες να με αγγίξεις..

Λ- Έχει παράπονα το μωρό μου;

Ε- Ναι, από όταν τα ξανά φτιάξαμε δεν κάναμε τίποτα... Φιλια και κοιμηθήκαμε αγκαλιά..

Λ- Θες να σε αγγίξω μωρό μου;

Ε- Πολυ..

Εκείνη την στιγμή ο Λέβι ανοίγει τα πόδια του ερεν και με μια γρήγορη κίνηση τον τοποθετεί πάνω του.

Μπήκε μέσα του χωρίς ο ερεν να προλάβει να αντιδράσει.

Ε- Λεβι...αχχχχχμμμμμ!!!! Καπετάνιε μου...!!! Αχχχχ!!!

Λ- Είσαι δικός μου... Και θα είσαι για πάντα! Το κατάλαβες;;;

Ε- Ν..αιιι!!! ΑΧΧΧΧ!

Λ- Πες ότι μου ανήκεις!!!

Ε- Σου ανήκω..!!! Αχχχχ!!!

Τέλος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now