Πονάς;

7 0 0
                                    

Ε- Αχχχ Λέβι.... Πιο αργααα

Λ- Τελείωσα με το σφουγγάρι μωρό μου, τώρα ήρθε η ώρα να σε κάνω να δικό μου μετα απο τόσο καιρό.

Ε- Κι αν ξυπνήσει η μικρή και θέλει να την ταΐσω;

Λ- Δεν θα ξυπνήσει μωρό μου. Τι.. Τι κάνεις;

Ε- Ετοιμάζομαι.

Λ- Σταμάτα να τρίβεις την τρυπούλα σου μωρό μου, θα την ματωσεις.

Ε- Μμμμ... Αχχχχ

Λ- .........

Ε- Τελειώνωωωω...

Μεριά Λέβι:

Τον βλέπω να τρίβει με μανία την τρυπα του εξωτερικά και να βάζει τέσσερα δάχτυλα γρήγορα μέσα έξω, βλέπω να χυνει και να με κοιτάει ταυτόχρονα έχοντας το αλλο του χέρι στο δεξί του στήθος του τρίβοντας το.
Μόλις έχυσε για 2η φορά πήρε το δάχτυλο που είχε κάνει όλη την δουλειά ουσιαστικά, και μάζεψε λίγα χυσια και το έβαλε στο στόμα του γλύφοντας το αργά ενώ κοιτουσα εμένα ταυτόχρονα.

Δεν αντέχω αλλο!

Τέλος μεριάς Λέβι:

Δεν προλαβαίνει να βγάλει το δάχτυλο από το στόμα του και ο Λέβι του επιτίθεται ανοίγοντας του τα πόδια πιο πολυ μπαίνοντας μέσα του αργά κοιτώντας τον μέσα στα μάτια.

Λ- Δεν πρέπει να παίζεις μαζί μου λαγουδάκι!

Ε- Λέβιιιιι....

Λ- Σε πονάω;

Ε- Όχιιι...

Λ- Θέλω να σου κάνω πολλά άσχημα και βρωμικα πράγματα μωρό μου αλλα... Δεν θέλω να σε ταλαιπωρησω περισοτερο λίγες... Αχχ... Μέρες μετά την Κεσαρικη σουυυ...

Ε- Κάντοοο...

Λ- Μωρό μου... Εσυ δεν είπες.. ;

Ε- Ναι αλλα... Μμμ... Δεν αντέχω άλλο θέλω.. Να με σκίσεις...

Λ- Είσαι σίγουρος;

Ε- Ναι.. Αλλα πρώτα ν.... Αχχχ!!!

Λ- Μμμμ!!!

Ε- Λέβιιιι.... Λέβι μουυ... Αχ χμμμ!!!

Λ- Είσαι δικός μουυ...

Ε- Μμμμ...

Λ- Πες τοο.

Ε- Είμαι δικός σουυ...

Λ- Είμαι ο άντρας σου... Και είσαι ο συζυγος μουυυ.. Πεσ το...

Ε- Είμαι.. Αχχχ.. Ο συζυγος..

Λ- Ξανά πες το...

Ε- Είμαι ο συζυγος σου...

Λ- Ξανά!

Ε- ΕΙΜΑΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΓΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ!!!

Τελος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now