Η ζήλια

15 0 0
                                    


Το επόμενο πρωί ο ερεν ξύπνησε πρώτος από τον λεβι και απλά καθόταν και τον χαζεύε.

Ε- Καλημέρα.

Λ- Καλημέρα στο ποιο όμορφο πλάσμα.

Ε- Σταματααα... 😙 έλα να πάμε για πρωινό.

Αφού φάγανε πρωινό ο ερεν ήθελε να δείξει στον λεβι το χωριό με κάθε λεπτομέρεια, για αυτό και άρχισαν τις βόλτες.

Α- ΕΡΕΝ!!!!

Ε- ΑΡΜΙΝ!!!

Α- Πόλυ άργησες να γυρίσεις.

Ε- Ναι, μου προέκυψε κάτι... Από δω ο σύντροφος μου, ο καπετάν Λέβι.

Α- Χάρηκα για την γνωριμία.

Λ- Και γω...😑

Ε- Όλα οκ;

Λ- Ναι.

Αφού κάνανε μια μεγάλη βόλτα για να δει ο λεβι το χωριό πήγαν να φάνε μεσημεριανό.

Όλοι έπεσα για μεσημεριανό υπνάκο εκτός από τον λεβι που καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα.

Ε- όλα καλά;

Λ- Όχι.

Ε- Θες να μιλήσουμε;

Λ- Όχι!

Ε- Καλά, συγνώμη δεν ήθελα να σε νευριάσω.

Λ- Με αγαπάς;

Ε- Ε;

Λ- Ρωτάω, με αγαπάς;

Ε-  .......

Λ- Γιατί δεν απαντάς;

Ε- Γιατί με ρωτάς;

Λ- Δεν μπορείς να μου πεις ότι μεαγαπάς έστω για μια φορά;

Ε- Λεβι...

Λ- Καλά το κατάλαβα. Σου αρέσει άλλος.

Ε- Τι;

Λ- Ποιος είναι; αυτός ο μαλακας ο τύπος που σε ρώτησε τι ώρα είναι; η ο αρμιν;

Τότε ο ερεν γυρίσε και του έδωσε ένα πολυ δυνατό χαστούκι που κυριολεκτικά ακούστηκε σπάσιμο σαγονιού.

Ε- Δεν σου επιτρέπω να πιστεύεις τέτοια άθλια πράγματα για εμένα, δεν σου έδωσα ποτέ το δικαίωμα αυτό. Δεν καταλαβαίνω τι σε έχει πιάσει αλλα δεν θέλω να το συνεχίσω όλο αυτό.

Λ- Εννοείς; θες να χωρίσουμε ερεν;

Ε- Όχι, δεν είπα αυτό, απλά είμαι κουρασμένος, πονάνε τα πόδια μου και το κεφάλι μου και δεν έχω την όρεξη και το κουράγιο να το συζητήσουμε και ακόμα χειρότερα να τσακωθούμε για κάτι τόσο ηλίθιο.

Λ- Ερεν...

Ε- Σε παρακαλώ... Άφησε με λιγάκι μόνο μου.

Λ- Σε παρ...

Ε- Το ήξερα ότι δεν είμαι καλός για εσένα.

Λ- Τι είναι αυτά που λες;

Ε- Αν σε κάνω να πιστευεις τόσο εύκολα τέτοια πράγματα για εμενα εσυ πληγώνεσαι περισοτερο.

Λ- Σε παρακαλώ μη το κάνεις αυτό.

Ε- Μήπως θες να το τελειώσουμε; αν ειναι ετσι τότε εγώ...

Λ- Σκασε! Βουλωσε το! Δεν θέλω από το στόμα σου να ξανά βγουν αυτές οι λέξεις ποτε ξανά.

Ε- Λεβί...

Λ- Παντρεψου με.

Ε- ;

Λ- Θέλω να γίνεις σύζυγος μου, θέλω να γίνω άνδρας σου, θέλω να κάνουμε σεξ και να ξέρω ότι είσαι δικός μου, θέλω να υπάρχει μια βέρα στο δάχτυλο σου.

Ε- Ειναι λίγο νω...

Λ- Όχι, για δυο ανθρώπους που αγαπιούνται τόσο όσο εμείς δεν είναι νωρίς, είναι αργά, πες μου το ναι και αύριο κι όλας ξεκινάμε τις διαδικασίες και παντρευόμαστε όπου θες εσυ και όπως θες, θέλω όλο αυτό να το ζήσεις κανονικά.

Ε-  .......

Λ- ;

Ε- Λεβί...

Λ- Κατάλαβα, δεν θες.

Ε- Δέχομαι.

Λ- ΑΛΗΘΕΙΑ!?

Ε- Θέλω να ζήσω την υπόλοιπη ζωη μου δίπλα σου για πάντα.

Λ- Ορκίζομαι ότι θα σε κάνω ευτυχισμένο μωρό μου.

Τέλος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now