Μόνο για αυριο.

3 0 0
                                    


Αφού πήγαν στο πλοίο η μικρή έπαιζε με τα παιχνίδια της και χόρευε την θέα, όσο ο ερεν σκέφτηκε να μαγειρέψει κάτι εύκολο και γρήγορο για το βράδυ.

Αποφάσισαν να μείνουν στο πλοίο απόψε για να θυμηθούν τα παλιά, και να δει η μικρή και λίγο θάλασσα.

Αφού φάγανε παίξανε με την μικρή, την έβαλαν για ύπνο και έπεσαν κι αυτοί.

Ε- Λεβιι..

Λ- Μμμ;

Ε- Θέλω μια χάρη..

Λ- Οχ.. Για πες.

Ε- Αύριο να μην κάνουμε
τα συνηθισμένα παιχνίδια μας.

Λ- ;

Ε- Αύριο το πρωί μου είπε ο αρμιν ότι παντρεύεται μια συμμαθήτρια μας, και το βράδυ μας έχει καλέσει ο αρμιν σπίτι του να δούμε Eurovision, μόνο για αυριο.

Λ- Euro... Τι;

Ε- Είναι ένα σόου που ουσιαστικά γίνεται κάθε χρόνο σε άλλη χώρα της ευρώπης, ανάλογος με την χώρα που νίκησε, πάνε άνθρωποι που θέλουν να εκπροσωπήσουν την χώρα τους τραγουδώντας, και στο τέλος νικάει ο καλύτερος.

Λ- Μάλιστα..

Ε- Με τον  αρμιν αυτό το κάναμε κάθε χρόνο.. Πήγαινα σπίτι του η ερχόταν αυτός σε εμένα, τρώγαμε μπέργκερ και παγωτό.

Λ- Είσαι τόσο πολυ ενθουσιασμένος που
δεν μπορώ να στο αρνηθώ.

Ε- ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!

Λ- Τι ώρα πρεπει να είμαστε στον γάμο και στο σπίτι του αρμιν το βράδυ;

Ε- Εμμ.. Το πρωι κατά της 8:30 πρεπει να ήμαστε στην εκκλησία περίπου 11:00 θα έχει τελειώσει μαζί με το τραπέζι και το γλέντι, και το βράδυ κατά τις 9:00 να είμαστε στο σπίτι του αρμιν γιατί αρχίζει 10:00.

Λ- Τέλεια. Έλα εδώ τώρα..

Ε- Γιατί;

Λ- Ξέρεις.

Ε- Αχχ μπαμπακαα...

Λ- Μμμ...

Τέλος

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now