Ε- Γιατί θες να.... Κανείς μαζί μου... Ξέρεις ενώ μπορείς να το κάνεις με κάποια κοπέλα;Λ- Γιατί με τις κοπέλες έχω πάει πολλές φορές και βαριέμαι έτσι όπως κάνουν στο κρεβάτι, λες και τις σφαζουν.
Ε- Ε... Εγώ... Δεν.... Δεν... Εχω κανει... Δεν... Δεν μπορώ... Να σας... Βοηθήσω....
Λ- Εισαι παρθένος δηλαδή;
Ε- ..........
Λ- Ακόμα καλητερα! Γδύσου.
Ε- Σας παρακαλώ...
Λ- ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ?
Ε- Ναι....
Λ- Μόλις γυρίσω θέλω να είσαι γυμνός, εντελώς, ούτε το σεντόνι!
Ε- Εντάξει...
Μόλις βγαίνει ο ερεν κάνει αυτό που του είπε, αφού μένει γυμνός τον περιμένει κατά κόκκινος στην θέση του, ώσπου μέσα μπαίνουν οι δυο γλοιώδης πειρατές από πριν, μύριζαν μπύρα όμως και ήταν φουλ μεθυσμένοι.
Εε- Μπα μπα μπα... Πείνας αδερφέ;
Εα- Ναι... Και πολυ μάλιστα...
Έτσι πέφτουν πάνω του δίνοντας του φιλιά και αφήνοντας τα σάλια τους πάνω του, ο ερεν έκλαιγε αλλα φοβόταν να φωνάξει.. ήθελε να πεθάνει, λίγο πριν ο ένας μπει μέσα του μπουκάρει ο καπετάν λεβι μέσα κατά κόκκινος από το κακό του.
Λ- ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΕΚΕΙ ΜΑΛΑΚΕΣ!?
Κε/Κα- ΚΑΠΕΤΑΝ ΛΕΒΙ!!!!
Λ- ΒΡΕΙΤΕ ΕΞΩ ΤΩΡΑΑΑΑ!!!!
Αφού τους πέταξε έξω από το δωμάτιο ο ερεν επί 40 λεπτά άκουγε ότι έξω γινόταν καυγάς και μετά έναν ήχο σαν να πέφτει κάτι μέσα στην θάλασσα.
Τότε η πόρτα άνοιξε απότομα κάνοντας τον πάει να γίνει μια κουλούρα στην γωνιά του δωματίου.Λ- Τι κάνεις εκεί;
Ε- Σας... Παρακαλώ... Αφήστε με να πάω σπίτι μου..... (Είπε κλαίγοντας)
Λ- Αυτό δεν γίνεται.
Ε- Μμμμ.....
Λ- Πως σε λένε;
Ε- Ε...ερε...ν...
Λ- Είσαι από το αριστερό χωριό;
Ε- Ναι....
Λ- Πόσο είσαι;
Ε- 17...
Λ- .....σήκω.
Ε- ;
Λ- Πέταξα όλο μου το πλήρωμα στην θάλασσα εξαιτίας σου μαϊμουδακι.
Ε- Τι να κάνω;
Λ- Θέλω να σηκώσεις τα πανιά.
Ε- Οκε.
Μεριά καπετάν λεβι:
Έχει τον μοναδικό τρόπο να σε κάνει να χάνεις τα λογικά σου, όταν μπήκα στο υπόγειο και τους είδα να είναι πάνω του ενώ είναι γυμνός τρελάθηκα για κάποιον λόγο παρόλο που τον ξερω μόνο 1 ώρα.
Τόση ώρα τον παρακολουθώ όσο προσπαθεί να σηκώσει τα πανιά. Τι έγινε; κόπηκε;Τέλος μεριάς καπετάν λεβι:
Αφού ανέβηκε πάνω τον είδε να έχει λίγο δακρύσει και να γλείφει το δάχτυλο του που είχε λιγάκι αίμα.
Λ- Τόσο ευαίσθητος είσαι;
Ε- Όχι, αλλα με ξάφνιασε λιγάκι αυτή η προκα...
Λ- ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ! ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΩ ΛΙΓΟ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ!
Ε- Εντ....
Αφού τον έβαλε να κάτσει του πήρε το δάχτυλο και ένα τεράστιο μπουκάλι οινόπνευμα και άρχισε να του το ρίχνει πάνω στην πληγή.
Λ- Πονάς;
Ε- Δεν νιώθω τίποτα.
Λ- Πως γίνεται; αφου πριν έκανες σαν κατσίκι;
Ε- Σας είπα, επειδή με τρόμαξε, δεν πόνεσα σχεδόν καθόλου.
Λ- Συνέχιζε να ρίχνεις εγώ έρχομαι.
Τέλος
YOU ARE READING
Στο κλουβί της αγάπης
General FictionΛ- Θα το σκεφτώ. Ε- Σε παρακαλώ... Λ- Δεν ξέρω θα δω... Οχι. Ε- Γιατί δεν μπορείς να με αφήσεις μόνο αυτό να κάνω; και μετά δεν θα ξανά φύγω ποτέ... Λ- Ερεν σου είπα όχι! Ε- ........ Δεν καταλαβαίνεις ότι το να περάσω στην συγκεκριμένη σχολή γ...