Λ- Πάμε να σε κάνω μπάνιο;Ε- Έκανα..
Λ- Έλα να κάνεις εμένα τότε..
Ε- Βγάλτε τα ρούχα σας και μπείτε τότε.
Ο Λέβι έβγαλε όλα τα ρουχα του και μπήκε στην μπανιέρα, ο ερεν έσκυψε δίπλα του και άνοιξε την βρύση
Λ- Θέλω.. Να μου πλυνεις και το πεος μου μικρέ μου πρίγκιπα.
Του είπε στο αυτί και ο ερεν έγινε σαν ντομάτα..
Ε- Μη με προκαλείτε κυριε ακερμαν..Λ- Θέλω να σε γαμησω.
Ε- ..............
Λ- Και αν δεν μπεις μέσα στην μπανιέρα σε 2 δευτερόλεπτα θα βγω εγώ και σου θυμίζω ότι το σπίτι δεν είναι τόσο μεγάλο για να μου ξεφυγεις, κυριε γιενγκερ.
Ο ερεν σηκώνεται και στέκεται μπροστά στον Λέβι με τη πλάτη του προς αυτόν, και αρχίζει να βγάζει αργά την πετσέτα πετώντας την κάτω, γυρνάει προς το μέρος του και μπαίνει μέσα στην μπανιέρα μαζί του, τότε ο Λέβι απότομα του ανοίγει τα πόδια και χώνεται μέσα του.
Ε- Λ..λ..λεβ..ιιι!Λ- Είσαι δικός μουυ!
Ε- Είμαι...
Λ- Ερεν.... Πιάσε το σαπούνι.
Ε- Τι το θες;
Λ- Θέλω να με τριψεις παντου μωρό μου.
Ε- Όπως θέλετε.
Λ- Πως νιώθεις;
Ε- Ε;
Λ- Δεν σε ρώτησα τότε με την μικασα.. Σε ρωτάω τώρα όμως, πως νιώθεις έχοντας έναν άνθρωπο μέσα στην κοιλιά σου;
Ε- Άνθρωπος δεν είναι ακόμα.. Το λες πορτοκαλί.. Αλλα.. Ναι, νιώθω σαν να έχω μια τεράστια μπάλα μέσα στην κοιλιά μου, αυτή την στιγμή βασικά νιώθω σαν αν έχω μέσα μου ενα πορτοκαλι μαζί με παρά πολλά πουπουλα.. Δεν νιώθω σχεδόν τίποτα μέχρι τον 4ο έτσι θα είναι, μετά θα γίνει καρπουζι...
Λ- ..............
Όλη αυτή την ώρα ο Λέβι τον παρατηρούσε και τον άκουγε με τόση προσοχή που είχε σχεδόν (ΣΧΕΔΟΝ) ξεχάσει όλα όσα είχε σκοπό να του κάνει..
Ε- Με την μικασα ένιωθα στην αρχή λες και κουβαλουσα μια μπάλα του βόλεϊ, ολόκληρο παιδι, με δυσκολευσε αρκετά και στην γεννά, δεν πεινουσα όπως τώρα... Αλλα είχε πόλους εμετους αν θυμάσαι καλά, αλλα δεν έκλαψε ούτε μια φορά η γλυκιά μου...
Λ- Ερεν.. Θες να αποκτήσεις πολλά παιδια μαζί μου;
Ε- Σε κάτι μήνες από τώρα θα έχουμε δυο ποσα θες;
Λ- Θυμάσαι τι με είχες ρωτήσει εκείνο το βράδυ; στο σπίτι σου; αν θέλω παιδιά με είχες ρωτήσει. Και τότε σου είχα πει ότι δεν τα πάω καλά με τα παιδια αλλα δεν τα μισό κι όλας.
Ε- Το θυμάμαι.
Λ- Όταν πέθαναν οι γονείς μου..
Ε- Λέβι...
Λ- Σε παρακαλώ.. Άφησε με να τα πω, θα μου κάνουν καλο να τα πω σε κάποιον και ειδικά σε εσένα. Όταν πέθαναν και έμεινα με την νονά μου.. Τα παιδιά στο σχολείο μου κάναν απαίσιο bullying από τότε δεν τα πήγαινα τα παιδια.. Σκεφτουν αν είναι αυτά έτσι.. Και βγει έτσι και το παιδι μου; αυτό δε θέλω να το δω.. Αλλα.. Όταν έμαθα ότι ήσουν έγκυος τα ξέχασα όλα, όταν είδε την φουσκωμένη σου κοιλίτσα δεν θυμόμουν καν τις μουρες τους.
Ε- Μωρό μου..
Λ- Είμαι ευτυχισμένος που σε έχω και εσένα και την κόρη μας και που είσαι έγκυος στο 2ο παιδι μας.
Τέλος
YOU ARE READING
Στο κλουβί της αγάπης
General FictionΛ- Θα το σκεφτώ. Ε- Σε παρακαλώ... Λ- Δεν ξέρω θα δω... Οχι. Ε- Γιατί δεν μπορείς να με αφήσεις μόνο αυτό να κάνω; και μετά δεν θα ξανά φύγω ποτέ... Λ- Ερεν σου είπα όχι! Ε- ........ Δεν καταλαβαίνεις ότι το να περάσω στην συγκεκριμένη σχολή γ...