Είμαι έγκυος;

10 0 0
                                    


Πέρασαν περίπου 3 βδομάδες και την Παρασκευή της τρίτης βδομάδας μετακόμισαν οριστικά στο σπίτι τους στο χωριό του ερεν όπου και θα κάτσουν μέχρι την αλλαγή του χρόνου και μετά θα πάνε να εγκατασταθούν και στο αλλο σπίτι, ο Λέβι έτρεχε από το πρωί στις 8:00 πριν ο ερεν ξυπνήσει, ήπιε καφέ, έφαγε μια φέτα ψωμί με μαρμελάδα, και ξεκίνησε να πάει στα μαγαζιά να βρει τι θα πάρει για τον ερεν για τα Χριστούγεννα.

Μπήκε σε περίπου 9 μαγαζιά αλλα δεν βρήκε τίποτα και έτσι αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από τον αρμιν που είναι και κολλητός του.

Α- Λοιπόν... Του ερεν του αρέσει το χρώμα του πράσινου και του γαλάζιο μαζί με όλες τους τις αποχρώσεις, γενικά είναι απλός δεν θέλει πολλά και ακριβά πράγματα.

Λ- Τι να του πάρω δηλαδή;

Α- Αααα! Βρήκα! Παρτου ένα κόκκινο τριαντάφυλλο.

Λ- !!!!!! ΒΡΗΚΑ!!! Θα του κάνω δώρο ένα ταξίδι σε κάποια χώρα, μου είχε πει ότι του αρέσει να ταξιδεύει.

Α- ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ! Για που λες;

Λ- Έκπληξη.

Α- Οκε! Τα λέμε γιατί με περιμένει η αννα, αντίο!

Λ- Μπαιιι!

Ε- Που ήσουν μωρό μου;

Λ- Είχα πάει σε μια δουλειά.

Ε- Σε τι δουλειά;

Λ- Με την νονα μου είχα βγει γτ ήθελε την γνώμη μου για κάτι.

Ε- Οκε.

Λ- Εσυ μωρό μου; τι έκανες όλη την ημέρα που έλειπα;

Ε- Έβλεπα τηλεόραση και χάζευα στο κινητό.

Λ- Τόσο ποιοτικό
χρόνο πέρασες ακούω.

Ε- Έχεις φάει;

Λ- Όχι... Γτ;

Ε- Έφτιαξα το αγαπημένο σου.

Λ- Μακαρόνια με κοτόπουλο;

Ε- Χμχμ.

Λ- Δεν θέλω να κουράζεσαι για εμένα...

Ε- Δεν κουράζομαι.

Λ- Δεν πιάνω τώρα.

Ε- Θα στο ζεστάνω όταν πεινάσεις.

Λ- Θα το κάνω μόνος μου έχω χέρια μωρό μου.

Ε- Καλά.

Λ- Έχεις κάτι; είσαι κάπως.

Στο κλουβί της αγάπηςWhere stories live. Discover now