Κάθησαν να φάνε και ο Λέβι δεν πήρε δευτερόλεπτο τα μάτια του πανω απο τον ερεν, ο ερεν από την αλλη όμως είχε πέσει με τα μουτρα στο κοτόπουλο (Λόγο εγκυμοσύνης) πεινουσε συνέχεια ακατάπαυστα, κάτι που δεν είχε στην πρώτη του εγκυμοσύνη, από ότι φαίνεται ο Erwin θα βγει φαγανος 🤣Λ- Αγάπη μου, θες να πάμε καμια βόλτα με το πλοίο αυριο;
Ε- Ναι! Μου έχει λείψει πολυ!
Λ- Πείνας πολυ ε;
Ε- Αν σκεφτείς οτι εχω να φάω από προχθές.
Λ- Γιατί;
Ε- Όλα μου βρωμουσαν.. Και σήμερα ξανά μπόρεσα.
Λ- Ααα, μωρό μου..
Ε- ;
Λ- Συγγνώμη..
Ε- Γιατί;
Λ- Εγώ μας έφερα σε αυτό το σημείο.
Ε- Ποιό σημείο;
Λ- Ξέρεις... Θα ήθελα να ήμουν ο πρώτος που θα μάθαινε για την εγκυμοσύνη σου..
Ε- Μα είσαι ο πρώτος.
Λ- Τι εννοείς; δεν το ξέρει κανένας άλλος;
Ε- Όχι.
Λ- Οι γονείς σου; ο αρμιν;
Ε- Πρώτος εσυ και μετά η νονά σου, κανένας άλλος.
Λ- Γιατί αγάπη μου; οι γονείς σου θα τρελαθουν αν μάθουν ότι θα αποκτήσουν 2ο εγγονακι.
Ε- Το ξέρω.. Αλλα.. Δεν θέλω να απογοήτευτω πάλι..
Λ- ;
Ε- Λέβι...
Λ- ;
Ε- Δε θέλω να χάσω και αυτό το μωρό...
Λ- Ερεν.. Εχουμε είδη ένα μωρό που μας αγαπάει και το αγαπάμε, αν είναι γραφτω να έρθει θα έρθει, αλλιώς θα πρέπει να συνεχίσουμε την ζωη μας μωρό μου.
Ε- Έχεις δίκιο.. Αλλα δεν θέλω να το μάθει κανένας άλλος μέχρι να μπω στον 4ο μήνα.
Λ- Εντάξει μωρό μου..
Ε- Πάω να κάνω μπάνιο.
Λ- Εντάξει.
...........
Ε- Αγάπη μου!
Λ- Έλα;
Ε- Ξέχασα να βάλω πετσέτες στο μπάνιο, μου φέρνεις μια!
Λ- Εντάξει.
Μεριά Λέβι:
Ανοίγω αργά την πόρτα και του δίνω την πετσέτα, αυτό που είδα μου θυμισε τότε.. Που έκανε πρώτη φορά μπάνιο στο καράβι, που μπουκαρα μέσα... Μόνο που αυτή την φορά ξέρω ακριβώς τα συναισθήματα μου, τον θέλω... Ειναι δικός μου.. Εντελώς γυμνός όπως τον γέννησε η μάνα του, σταγονες να κυλάνε στο γυμνό του δέρμα.. Και να σταματουν στην λιγάκι φουσκωμένη κοιλίτσα του.. Δεν το πιστεύω ότι αυτό το πλάσμα με έκανε πατέρα και σε λίγο καιρό θα με ξανά κάνει..
Τέλος μερες Λέβι:
Μπαίνει μέσα και τον κολάει στον νιπτήρα, ο Λέβι κατεβάζει το βλέμμα του και καρφώνει τα μάτια του στην κοιλιά του ερεν, αρχίζει να την χαιδευει απαλά και με ευλάβεια.. Μετά τον ξανά κοιτάζει και με τον αντίχειρα του χαϊδευει το σαγόνι του.
Λ- Εχω βρόμικα σχέδια για εσένα μικρέ μου πρίγκιπα.Τέλος
YOU ARE READING
Στο κλουβί της αγάπης
General FictionΛ- Θα το σκεφτώ. Ε- Σε παρακαλώ... Λ- Δεν ξέρω θα δω... Οχι. Ε- Γιατί δεν μπορείς να με αφήσεις μόνο αυτό να κάνω; και μετά δεν θα ξανά φύγω ποτέ... Λ- Ερεν σου είπα όχι! Ε- ........ Δεν καταλαβαίνεις ότι το να περάσω στην συγκεκριμένη σχολή γ...